Auteur Topic: Poppers  (gelezen 7019 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Poppers
« Gepost op: 15 januari 2018, 19:58:52 »
Ik heb tot nu toe geen ervaring met poppers. Ze werden mij in SKW Antwerpen al wel een aantal keren voorgesteld maar ik durf er niet goed aan beginnen vanwege hartproblemen die ik 10 jaar geleden heb gehad. Ik lees overal dat poppers en hartproblemen niet samen gaan. Mijn hartproblemen zijn ondertussen wel achter de rug, ik neem geen medicatie meer, heb een normale bloeddruk 13/8 en een normale hartslag. Bij de cardioloog fiets ik 200 Watt zonder probleem.

Kan iemand mij meer info bezorgen over poppers:

-dosering
-frekwentie
-gewaarwording
-duur van het effect
-mogelijk te verwachten problemen

Alvast bedankt.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Poppers
« Reactie #1 Gepost op: 15 januari 2018, 20:06:50 »
Ik heb tot nu toe geen ervaring met poppers. Ze werden mij in SKW Antwerpen al wel een aantal keren voorgesteld maar ik durf er niet goed aan beginnen vanwege hartproblemen die ik 10 jaar geleden heb gehad. Ik lees overal dat poppers en hartproblemen niet samen gaan. Mijn hartproblemen zijn ondertussen wel achter de rug, ik neem geen medicatie meer, heb een normale bloeddruk 13/8 en een normale hartslag. Bij de cardioloog fiets ik 200 Watt zonder probleem.

Kan iemand mij meer info bezorgen over poppers:

-dosering
-frekwentie
-gewaarwording
-duur van het effect
-mogelijk te verwachten problemen

Alvast bedankt.
Hartproblemen gehad? AFBLIJVEN, niks vragen maar gewoon afblijven .....
Het effect (een dertigtal seconden) is het niet waard om voor te sterven

Poppers ontspant de spieren (een aangezien je hart ook een spier is) ontspant dat.
Ze waren vooral bekend en berucht in den beginne bij de homoseksuele gemeenschap omdat de aars ook een spier is, en die ontspant tijdens het gebruik, dan werd de penetratie makkelijker en opwindender.

Maar zoals ik al zei, voor die dertig seconden effect zou ik mijn leven niet wagen ....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Poppers
« Reactie #2 Gepost op: 15 januari 2018, 20:59:05 »
Ik heb tot nu toe geen ervaring met poppers. Ze werden mij in SKW Antwerpen al wel een aantal keren voorgesteld maar ik durf er niet goed aan beginnen vanwege hartproblemen die ik 10 jaar geleden heb gehad. Ik lees overal dat poppers en hartproblemen niet samen gaan. Mijn hartproblemen zijn ondertussen wel achter de rug, ik neem geen medicatie meer, heb een normale bloeddruk 13/8 en een normale hartslag. Bij de cardioloog fiets ik 200 Watt zonder probleem.

Kan iemand mij meer info bezorgen over poppers:

-dosering
-frekwentie
-gewaarwording
-duur van het effect
-mogelijk te verwachten problemen

Alvast bedankt.
Hartproblemen gehad? AFBLIJVEN, niks vragen maar gewoon afblijven .....
Het effect (een dertigtal seconden) is het niet waard om voor te sterven

Poppers ontspant de spieren (een aangezien je hart ook een spier is) ontspant dat.
Ze waren vooral bekend en berucht in den beginne bij de homoseksuele gemeenschap omdat de aars ook een spier is, en die ontspant tijdens het gebruik, dan werd de penetratie makkelijker en opwindender.

Maar zoals ik al zei, voor die dertig seconden effect zou ik mijn leven niet wagen ....
bij mijn ontspant het de spier in me geslachts-deel ook heb ik er personen niet goed van zien worden zo erg dat de dvp waar de man op de kamer was er van in paniek raakte . poppers is overigens verboden in dutseiland en valt daar onder drugs   

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Poppers
« Reactie #3 Gepost op: 15 januari 2018, 22:15:29 »
Ik heb tot nu toe geen ervaring met poppers. Ze werden mij in SKW Antwerpen al wel een aantal keren voorgesteld maar ik durf er niet goed aan beginnen vanwege hartproblemen die ik 10 jaar geleden heb gehad. Ik lees overal dat poppers en hartproblemen niet samen gaan. Mijn hartproblemen zijn ondertussen wel achter de rug, ik neem geen medicatie meer, heb een normale bloeddruk 13/8 en een normale hartslag. Bij de cardioloog fiets ik 200 Watt zonder probleem.

Kan iemand mij meer info bezorgen over poppers:

-dosering
-frekwentie
-gewaarwording
-duur van het effect
-mogelijk te verwachten problemen

Alvast bedankt.
Hartproblemen gehad? AFBLIJVEN, niks vragen maar gewoon afblijven .....
Het effect (een dertigtal seconden) is het niet waard om voor te sterven

Poppers ontspant de spieren (een aangezien je hart ook een spier is) ontspant dat.
Ze waren vooral bekend en berucht in den beginne bij de homoseksuele gemeenschap omdat de aars ook een spier is, en die ontspant tijdens het gebruik, dan werd de penetratie makkelijker en opwindender.

Maar zoals ik al zei, voor die dertig seconden effect zou ik mijn leven niet wagen ....
bij mijn ontspant het de spier in me geslachts-deel ook heb ik er personen niet goed van zien worden zo erg dat de dvp waar de man op de kamer was er van in paniek raakte . poppers is overigens verboden in dutseiland en valt daar onder drugs
En bij uitbreiding ook verboden in NLeiland  en BEeiland .....   ;D :-\ ;)
Er heeft er trouwens eentje de geest gelaten enkele maanden geleden door een accidentje met het beruchte flesje .... per toeval uitgegoten in het neusje en afgevoerd, over en uit was het
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Poppers
« Reactie #4 Gepost op: 18 januari 2018, 14:39:00 »
Heb een aantal keren poppers gebruikt, zonder daar al te veel last of gunstig effect van te hebben gehad....tot een drietal jaar geleden mijn grote favoriete uit het skw het me heeft aangeboden: jongens, dat zal dan wel een sterkere portie geweest zijn....: ik had het gevoel dat mijn hoofd op springen stond :-\, en dat is alles behalve aangenaam :17:; even dacht ik dat het einde nabij was, zo slecht voelde ik me...Alhoewel dat gevoel wel snel weg was, ben ik er nooit meer aan geweest en zal ik er ook nooit meer aankomen !!!!
« Laatst bewerkt op: 18 januari 2018, 14:47:50 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Poppers
« Reactie #5 Gepost op: 18 januari 2018, 16:32:49 »
even dacht ik dat het einde nabij was, zo slecht voelde ik me..
Je einde komt iedere dag dichter, betdweter, iedere seconde telt  :lol
Bema en ik zitten bij Georgia op je te wachten  ;D :character0029:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Poppers
« Reactie #6 Gepost op: 18 januari 2018, 18:15:52 »
Poppers is geen onschuldig iets en mag niet gecombineerd met veel andere medicatie en al helemaal niet met erectiestimulerende middelen. Ze verkopen die flesjes gewoon in sexshops en op eroticabeurzen in verschillende sterktes. Zo heb ik er eentje per abuis gekocht, ik dacht dat het voor iets anders was, een soort parfum ofzo. Aan de stand kon je er gewoon aan ruiken om eens te testen. Dat flesje ben ik nu liever kwijt dan rijk.


Hier een paar video's: het ganse team van Drugslab is een keertje aan de poppers geweest, kwestie dat wetenschappelijke experimenten herhaald dienen te worden, toch?  ;)


Nellie doet Poppers




Rens doet poppers




Bastiaan doet Poppers




Poppers do's & don'ts