Auteur Topic: Schippersstraat 30/2 Ambra  (gelezen 18081 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest237

  • Gast
Schippersstraat 04/1 Ambra
« Reactie #15 Gepost op: 12 februari 2012, 17:29:03 »
Ook ik ben helemaal in de wolken met Ambra.

Hoewel ik niet echt een klik heb met haar, is ze wel altijd heel vriendelijk en heel correct. Daarom dat ik haar al een aantal keer heb bezocht.
Ze heeft ook een prachtig lichaam, echt genieten bij haar.

Maar laat ze niet te snel in amazone gaan, want zij is een echte amazone !  Ze gaat dan helemaal los, en dan is er geen houden meer aan  :)

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 04/1 Ambra
« Reactie #16 Gepost op: 12 februari 2012, 18:10:42 »
Maar laat ze niet te snel in amazone gaan, want zij is een echte amazone !  Ze gaat dan helemaal los, en dan is er geen houden meer aan  :)

Hey Gopher,

Amazone is echt genieten met haar.

Dit schreef ik eerder al: Verder houdt ze van jonge hengsten zoals ik die meekunnen als ze zich rechtzet en de gas open draait!

Ongelooflijk, hoe ze je kan berijden. En Gopher heb je je al ingeschreven in onze SKW tombola? Leuke prijzen te winnen hier...
« Laatst bewerkt op: 12 februari 2012, 18:15:56 door roberto1989 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 04/1 Ambra
« Reactie #17 Gepost op: 14 februari 2012, 20:09:50 »
Vandaag was ik afgestapt bij de schoonheid van het kwartier, onze Roemeense Ambra! ^-^ Zij is een van de weinige ooit die mij een erectie aan het raam kan bezorgen, bij de de gedachten aan wat komen gaat. Die kastanjebruine kijkers kunnen een man kapot maken. In haar raam zaten we al aan elkaar te frunikken...

Dan de kamer op. Hier verkenden we elkaar al staand en begon ze wulps tegen mij op te rijden. De kleertjes gingen uit en we begonnen te droogneuken. Ze wond me zo op dat ik met mijn erectie gerust een muur omver kon duwen. Dan die mooie blonde haren in mijn nek. Ik inhaleerde haar parfum diep. Onmiddellijk lagen we in standje 69. Ik likte alsof mijn leven ervan afhing. Zo nu en dan klemde ze met haar mooie benen mijn kop en leek het alsof ik me tussen een bankschroef bevond.

Het was tijd om haar te neuken. Ik duwde haar handen in het matras en vogelde haar missionaris. Ze zocht mijn ogen en keek me ontzettend geil aan. We wisselden naar lepeltje waarbij ik met mijn ene hand haar borsten goed kneedde en masseerde. Ze LEEK het leuk te vinden. Een goede hoer dus, onze Ambra.

Ik vroeg dan naar doggy en ik kreeg doggy. Ze keek steeds maar achterom om te kijken of Roberto het naar zin had. Toen ik ze bij haar schouders nam, begon ze haar klit en borsten te strelen. Hoe geil was dat zeg! ^-^ Ik trok terug want ik kon het niet meer houden. Ambra zei dat ik gore en vuile valspeler was en dat zij nu ging beslissen wanneer ik haar kutje ging volspuiten.

Ze kwam in amazone op mij en laat dat nu net haar specialiteit zijn. In dit standje leunte ze een beetje naar achter zodat pielemans extra gestimuleerd wordt! Heren dit is echt lekker!

Ik nam haar borsten vast als neukteugels terwijl ze me übergeil bleef aankijken. Ik kon het niet meer houden en kwam bijzonder heerlijk klaar.

Bij beiden liepen er straaltjes zweet van ons voorhoofd en we zijn beiden zeer getraind... ;) ;D

Nog enkele minuten uitgepufd op het bed waarbij ze me de sigaretten al aanreikte. Ze begint me echt wel te kennen. :)
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 04/1 Ambra
« Reactie #18 Gepost op: 25 februari 2012, 20:34:05 »
Door tijdsgebrek was Ambra vandaag de uitverkorene. Ze zat zeer beeldig op haar krukje te wachten op klanten. Toen ze me opmerkte glinsterden haar kastanjebruine kijkers. Ze zogen me zoals zo vaak binnen.

Ik maakte haar onmiddellijk duidelijk dat ik geen tijd had voor al te veel bla bla omdat mijn trein om 18.19 vertrok. Ze begreep het volledig en smeet zich als een panter op haar prooi en in dit geval was dat ik! :P :) 

Ze kwam over mij zitten en bood haar beide tieten aan ter inspectie. Mijn ogen keken recht in de hare en ik had een stijve van jewelste. Heeft Ambra de mooiste oogjes ooit? Ik denk het wel.

Hierna begon ze aan een overheerlijke blowjob. Ze wisselde het tempo af, dan weer diep, dan weer enkel de eikel. Ondertussen vingerde ik haar lekkere kut.

Ik keek op de klok en vond het tijd om te gaan neuken. Ambra weet dat ze bij mij haar high heels MOET aanhouden. Dat maakt haar immers zeer geil en ze heeft al zo'n geile uitstraling, deze bevallige Roemeense! ^-^ 

We hebben het afgemaakt in missionaris, doggy en uiteraard schildpadje. Ze vroeg het me al zelf! Schildpadje? Voeg ze met Roemeense tongval! :) ;D :P 

Dankzij Ambra kwam ik weer heerlijk klaar. Met 3 snelle kussen stond ik terug de straat op en vervolgden we beiden onze weg.

Dikke zoen voor Ambra! Ah ja, enig minpuntje vandaag, ze had haar blonde lokken gekruld. Ik hou er meer van als ze haar haar stijl draagt!
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline Sublimo

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 21
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 04/1 Ambra
« Reactie #19 Gepost op: 15 mei 2012, 00:01:19 »
Knappe , nu bruinharige jongedame...
Omdat ik tevergeefs op Vera wachtte , heb ik mijn tijd maar met deze dame doorgebracht , en dat was zeker geen straf.
Prachtig lichaam , mooie borsten die je heerlijk mag likken / masseren  :P
Na een lekkere (niet top , maar zeker niet slecht) pijpbeurt kwam ze on top .
Het berijden is zeker een sterke troef.
Haar nog eens omgedraaid , en lekker klaargekomen.
Hygiene zit met een wasje vooraf en achteraf zeker goed.
Nog een leuke babbel , en met een dikke smakkerd terug huiswaarts...
Ik keer tevreden terug ! ;)

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 30/1 Ambra
« Reactie #20 Gepost op: 27 september 2012, 19:16:54 »

 
[box title=AMBRA]
Land:             ROEMENIË
Taal:              ENGELS, ROEMEENS
Leeftijd:         20-25
[/box]

[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,70m
Model:            Slank
BH:                 B cup, echt
Kontje:           slank
Haarkleur:     Bruin
Haarlengte:    Halflang
[/box]

[box title=DIENSTEN]
 PMC NMC  GFE
[/box]

[box title=pro en contra]
+Aangename dame die niet op de klok kijkt.
[/box]

[box title=extra info]
Deze populaire dame werkt overdag.
[/box]

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 30/2 Ambra
« Reactie #21 Gepost op: 27 september 2012, 19:18:29 »
Ambra is na haar vakantie weer terug en staat nu op Schippersstraat 30/2, dagshift. Adres aangepast.

Offline morewood23

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 8
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 30/2 Ambra
« Reactie #22 Gepost op: 30 september 2012, 20:36:53 »
Ik ben er donderdag gepasseerd en de dames op S30 kenden geen Ambra. Lijkt me vreemd wanneer ze hier werkt. Ik was er in de namiddag rond 3a4 uur. De dame die me dit vertelde had bruind haar tot op de schouders.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 30/2 Ambra
« Reactie #23 Gepost op: 30 september 2012, 20:58:12 »
Welkom op het forum, morewood23!


De laatste keer dat ik haar zag (een drietal weken geleden) stond Ambra op dit adres. Nu, sommige dames wisselen regelmatig van raam...

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 30/2 Ambra
« Reactie #24 Gepost op: 14 november 2012, 00:29:45 »
Ambra is gestopt, helaas. Topic op slot.