Auteur Topic: DOROTHEA (Pol)  (gelezen 14723 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
DOROTHEA (Pol)
« Gepost op: 18 januari 2018, 08:54:38 »
deze blonde, iets oudere  had ik reeds opgemerkt bij mijn aankomst.
Bachatero kende haar niet , dus was ze nieuw in het huis.   Samen met HL1 op verkenning geweest, het gesprek was in het Duits, ze spreekt praktisch geen Engels.    Het was haar 2de werkdag, gisteren was het kalm.
Ze heeft licht blond haar, in een staartje opgebonden,  1m 65  zonder hakken, b cup, gisteren gekleed in rood topje en dito shortje.
Toen we samen douchten aan kamer 6 , viel het me op wat een mooi lichaam ze heeft.   Daarbij is ze nog egaal gezonnebankt ook.
Op de kamer is ze subliem, zacht en sensueel.  Ik hou niet van harde aanpak dus lieten we ons gaan in elkaars armen verstrengeld en zoenen, strelen, rollen en bollen.   Zeer gevarieerd pzc, rimmen, beffen heeft ze duidelijk graag ze laat haar bekken naar u kantelen, nmc  met ritmisch initiatief van haar.
Zo een  50 min. intens bezig geweest.
Later op de namiddag een 2de keer met haar op de kamer geweest  .  Ik kreeg er maar niet genoeg van en zij   vulde de speeltijd met veel genoegen.    :035:

Ik denk dat zo een  30 jaar is, samen met haar zus Bianca zal ze niet zo lang blijven.   Ik denk dat het een try out is in ss.
Vermoedelijk zal vrijdag ek. haar laatste dag zijn, of ze zal terugkomen weet ze nog niet.

Er mogen nog meer Polinnen naar SS komen.
Er waren zo een  6 tal nieuwe Poolse aanwezig, misschien zijn ze samen in een busje gekomen.

Doc


Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
DOROTHEA (Pol)
« Reactie #1 Gepost op: 1 juni 2018, 09:28:13 »
Spijtig, niet meer gezien in SS.     :105:

Doc

Offline Hooker lover1

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 44
    • Bekijk profiel
DOROTHEA (Pol)
« Reactie #2 Gepost op: 4 juni 2018, 11:27:10 »
Ik blijf hopen op een onverwachte terugkeer docteur :lol_hitting:
Dame met uitzonderlijke kwaliteiten :bud

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
DOROTHEA (Pol)
« Reactie #3 Gepost op: 11 oktober 2018, 00:01:53 »
HoHo  waar blijft ze ?    :-[ 

Doc