Auteur Topic: Verversrui 11/4, Lola (dagshift)  (gelezen 32685 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Verversrui 11/4, Lola (dagshift)
« Gepost op: 18 januari 2018, 22:45:11 »
Vandaag nog eens een skw-tje gedaan met Bema .... 't was een tijdje geleden (van afgelopen vrijdag samen met Bema namelijk)  ;D

In de dagshift een pareltje ontdekt, uit Panama ..... gaddamme

22 lengtes jong, fris, pienter, mooi.... en geeft eens wat afwisseling voor de Dominikaanse invasie (ik schat dat die momenteel zelfs de grootste groep zijn in het skw, je komt er niet met 50)

Haar naam: Lola
Mooi getint kleurtje
Een zalige kleine B-cup, die nog wel wat gaat groeien met de loop der jaren
Lekkere, geweldig lekkere kont, staat prachtig op haar stelten
ik schat ze een meter 58 of in die orde

Pijpen .... moet ze nog een beetje leren, te mechanisch maar op zich zelfs niet slecht voor zulk jong veulentje, dat nog maar een maand in het skw werkt
Neuken, zeer zeer lekker (heb haar enkel on top laten rijden) en dat deed ze wonderwel, heb een keer of drie aan de alarmbel moeten trekken of ik had mijn tijd helemaal niet uitgezogen.

Het laten afmaken terwijl ze mocht knabbelen aan mijn tepekls, met een hand lekker rukken, slettebetje, en met de andere hand spelen met de melocakes ...


Een welgekomen afwisseling voor ik eens een keertje iets anders wil, de lijst in 't skw met dames die degelijke service geven wordt alsmaar langer ...


Die borsten, godjammenas, zo zacht en zo pril, en zo heerlijk om mee te spelen , en ze laat alles gewillig toe

Lola, tot de volgende, lekker (hebbe)ding .... en zulk lachebekje, die 50 euro waren alvast goed besteed

gr


sexmachine
« Laatst bewerkt op: 25 januari 2020, 17:00:24 door bet(d)weter »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 43, Lola (dagshift)
« Reactie #1 Gepost op: 21 april 2018, 18:17:53 »
Lola startte eind vorig jaar in het skw maar was na enkele weken alweer verdwenen; deze week is ze terug opgedaagd, nu op VT43, steeds in de dagshift.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Verversrui 28/1, Lola (dagshift)
« Reactie #2 Gepost op: 9 november 2018, 17:15:50 »
Lola nu al een paar dagen gespot op Verversrui 28/1 !

Adres dus aangepast.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Verversrui 09/3, Lola (dagshift)
« Reactie #3 Gepost op: 13 januari 2020, 16:41:37 »
Lola was een hele tijd uit het gezichtsveld verdwenen, maar daar is nu verandering in gekomen: ze is terug, nu op VVR09/3.
 :welcome:

*  Adres aangepast.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Verversrui 11/4, Lola (dagshift)
« Reactie #4 Gepost op: 25 januari 2020, 17:01:13 »
Lola al een paar dagen op rij gespot op VVR11/4.

*   Adres aangepast.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...