Auteur Topic: SKW versus Duitse saunaclubs  (gelezen 214293 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Gepost op: 17 juni 2011, 20:33:46 »
Foots, nog iemand die aan schildpadseks doet  ;D ;)
Neem Roberto mee naar Duitsland, als hij van academie oraslki houdt  >:D :))


sexmachine
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #1 Gepost op: 17 juni 2011, 20:36:41 »
Foots, nog iemand die aan schildpadseks doet  ;D ;)
Neem Roberto mee naar Duitsland, als hij van academie oraslki houdt  >:D :))


sexmachine

Natasha en Erika pijpen mij de zevende hemel in! Jaja dat in Antwerpen, er is nog geen nood om naar Duitsland te gaan.
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #2 Gepost op: 17 juni 2011, 20:40:38 »
Natasha en Erika pijpen mij de zevende hemel in! Jaja dat in Antwerpen, er is nog geen nood om naar Duitsland te gaan.
Je gedraagt je al zoals Bema  ;D ;D ;D
Nood niet, ik geef toe dat Erika goed kan pijpen, maar NIET in vergelijking met Nilfisk Nicky, Coco/Carmen, .....
.... ach, die stap zet je ooit vanzelf wel, een wereld van verschil, al is het ene niet noodzakelijk beter dan het andere.
Wat ik je wel kan vertellen (en ik heb meer dan 20 jaar op zeer frequente basis in 't skw gewandeld): eens Duitsland geproefd, kijk je heel anders tegen de ramen aan en tegen de manier van seksbeleving  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #3 Gepost op: 17 juni 2011, 20:49:56 »
Wel Sexmachine, je vergist je. Ik ben een man van de wereld en zodoende ook al in de saunaclubs geweest... Nu ja 1 keer in GT in Brüggen. Mijn mening (persoonlijk uiteraard) is dat je daar in een afwerkfabriek bent terecht gekomen. De voor mij bekende dames van het SKW leveren mij dezelfde service aan jawel de zelfde prijs.
Uiteraard laat ik mij door een slechte ervaring niet tegenhouden en in augustus zal ik dan ook FKK Freudenberg en Bernds aandoen. Ik hou jullie via het forum op de hoogte.

Natasha en Erika pijpen mij de zevende hemel in! Jaja dat in Antwerpen, er is nog geen nood om naar Duitsland te gaan.
Je gedraagt je al zoals Bema  ;D ;D ;D
Nood niet, ik geef toe dat Erika goed kan pijpen, maar NIET in vergelijking met Nilfisk Nicky, Coco/Carmen, .....
.... ach, die stap zet je ooit vanzelf wel, een wereld van verschil, al is het ene niet noodzakelijk beter dan het andere.
Wat ik je wel kan vertellen (en ik heb meer dan 20 jaar op zeer frequente basis in 't skw gewandeld): eens Duitsland geproefd, kijk je heel anders tegen de ramen aan en tegen de manier van seksbeleving  ;)
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #4 Gepost op: 17 juni 2011, 20:59:58 »
Wel Sexmachine, je vergist je. Ik ben een man van de wereld en zodoende ook al in de saunaclubs geweest... Nu ja 1 keer in GT in Brüggen. Mijn mening (persoonlijk uiteraard) is dat je daar in een afwerkfabriek bent terecht gekomen. De voor mij bekende dames van het SKW leveren mij dezelfde service aan jawel de zelfde prijs.
Uiteraard laat ik mij door een slechte ervaring niet tegenhouden en in augustus zal ik dan ook FKK Freudenberg en Bernds aandoen. Ik hou jullie via het forum op de hoogte.

Natasha en Erika pijpen mij de zevende hemel in! Jaja dat in Antwerpen, er is nog geen nood om naar Duitsland te gaan.
Je gedraagt je al zoals Bema  ;D ;D ;D
Nood niet, ik geef toe dat Erika goed kan pijpen, maar NIET in vergelijking met Nilfisk Nicky, Coco/Carmen, .....
.... ach, die stap zet je ooit vanzelf wel, een wereld van verschil, al is het ene niet noodzakelijk beter dan het andere.
Wat ik je wel kan vertellen (en ik heb meer dan 20 jaar op zeer frequente basis in 't skw gewandeld): eens Duitsland geproefd, kijk je heel anders tegen de ramen aan en tegen de manier van seksbeleving  ;)
Ha ha, ik vergis me dus duidelijk niet.
Mijn eerste club was ook GT, en ik ben hard weggelopen, de service was er veel slechter destijds als in het skw.
Ik geloof NOOIT dat jij in het skw hetzelfde krijgt van de meiden voor dezelfde prijs en eenzelfde quality-time als in een doorsnee duitse saunaclub.
Maak dat de ganzen wijs, Roberto  ;D
Ik heb namelijk ook zogenaamd de heetste van het skw een dikke week geleden bezocht.
vergeleken met Joy, een doordeweekse Thaise in LR krijgt Wendy een 4, en ik geef normaal NOOIT cijfers  ???


Freudenberg en Bernds? Man, ga eens naar PHG, LR, VV, ACA of PSR  ;D ;)
Je kiest er ook de clubs nogal uit  8) 8) 8) 8)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #5 Gepost op: 17 juni 2011, 21:49:11 »

Neen, ik blijf in het SKW!
Ik moet Bernds en Freudenberg wel kiezen, gezien de povere service in GT. Volgens wat ik gehoord heb van een goeie maat is LR en PHG hetzelfde als GT. Dus dan nog liever SKW.

Ja wat betreft Wendy dat zijn allemaal indrukken. Wat voor mij goed is, is daarom helaas niet goed voor jou. Ik zet ze gelijk met Stefany van SS 22/1.
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #6 Gepost op: 17 juni 2011, 21:52:53 »

Neen, ik blijf in het SKW!
Ik moet Bernds en Freudenberg wel kiezen, gezien de povere service in GT. Volgens wat ik gehoord heb van een goeie maat is LR en PHG hetzelfde als GT. Dus dan nog liever SKW.

Ja wat betreft Wendy dat zijn allemaal indrukken. Wat voor mij goed is, is daarom helaas niet goed voor jou. Ik zet ze gelijk met Stefany van SS 22/1.
Gehoord? Ach, niet alles geloven wat ze je vertellen, vergeet geen condooms in Bernds he, en let op voor de dubbele streepjes  ;D ;D ;D
Je kent er inderdaad geen bal van, als je het skw boven de service van LR verkiest, dat is dus mij intussen wel duidelijk, maar meningen mogen verschillen.
Je bent wel de enige op aarde die dat vindt hoor  >:D :))
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #7 Gepost op: 17 juni 2011, 21:55:12 »
Tesamen met Bema dan...
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #8 Gepost op: 17 juni 2011, 21:55:24 »
Ik geloof NOOIT dat jij in het skw hetzelfde krijgt van de meiden voor dezelfde prijs en eenzelfde quality-time als in een doorsnee duitse saunaclub.
Maak dat de ganzen wijs, Roberto  ;D

Shiiiit, deze discussie hadden wij ook een paar jaar terug. Toen was jij Roberto1989 en ik sexmachine  ;D

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #9 Gepost op: 17 juni 2011, 21:56:16 »
Tesamen met Bema dan...
Die mag en durft niet verder dan het skw te komen .... dus die heeft geen recht van spreken  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #10 Gepost op: 17 juni 2011, 21:57:58 »
Ik geloof NOOIT dat jij in het skw hetzelfde krijgt van de meiden voor dezelfde prijs en eenzelfde quality-time als in een doorsnee duitse saunaclub.
Maak dat de ganzen wijs, Roberto  ;D

Shiiiit, deze discussie hadden wij ook een paar jaar terug. Toen was jij Roberto1989 en ik sexmachine  ;D
En gelukkig dat jij toen was, sexmachine te kunnen zijn  ;D ;)
Maar dat klopt volledig, toen had ik nog nooit van service gehoord en geproefd  8)


note sexmachine: ik ga effe hier een apart draadje van maken, hoeft niet bij de meid te blijven staan, en lijkt me interessant om wat dieper op in te gaan  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #11 Gepost op: 17 juni 2011, 21:59:18 »
Tesamen met Bema dan...
Die mag en durft niet verder dan het skw te komen .... dus die heeft geen recht van spreken  ;D

Ach, sexmachine is ook bijgedraaid en dat zal met Bema aldus vanzelfsprekend nooit gebeuren  >:D

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #12 Gepost op: 17 juni 2011, 22:07:16 »
Misschien draai ik ook wel bij.
Zoals gezegd is het bij die ene keer GT gebleven en de service van de 4 meiden waar ik in GT mee gekamerd heb, vond ik niet beter dan die ik heb bij mijn vaste dames in het SKW.
Het enige voordeel was pzc daar, dat is in het SKW niet gemakkelijk los te krijgen maar naargelang wat ik van Duitsland toen gehoord en gelezen had, ben ik daar een beetje teleurgesteld vertrokken omdat ik me toch snel afgewerkt voelde door 3 van die 4 dames.
Hoe dan ook in augustus ga ik terug en heb ik misschien een ander gedacht. Momenteel houd ik het bij het SKW, dat me alsnog meer bevalt dan die keer in Duitsland.
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #13 Gepost op: 17 juni 2011, 22:07:30 »
Maar dat klopt volledig, toen had ik nog nooit van service gehoord en geproefd  8)

Het wordt nog erger bij je, ik hoor nu Minime  ;D. Straks ga je Oase nog platwalsen  >:D
« Laatst bewerkt op: 17 juni 2011, 22:09:16 door Picasso »

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #14 Gepost op: 17 juni 2011, 22:15:53 »
Misschien draai ik ook wel bij.
Zoals gezegd is het bij die ene keer GT gebleven en de service van de 4 meiden waar ik in GT mee gekamerd heb, vond ik niet beter dan die ik heb bij mijn vaste dames in het SKW.
Het enige voordeel was pzc daar, dat is in het SKW niet gemakkelijk los te krijgen maar naargelang wat ik van Duitsland toen gehoord en gelezen had, ben ik daar een beetje teleurgesteld vertrokken omdat ik me toch snel afgewerkt voelde door 3 van die 4 dames.
Hoe dan ook in augustus ga ik terug en heb ik misschien een ander gedacht. Momenteel houd ik het bij het SKW, dat me alsnog meer bevalt dan die keer in Duitsland.

GT is in mijn ogen de laatste paar jaar in niveau gezakt. Er zijn nog altijd wel voldoende goede dames tussen maar ook vele jaagsters en afwerksters die zich vooral richten op nieuwelingen. Dit verminderde niveau in de loop der jaren heeft volgens mij te maken met enorme drukte sinds enkele jaren. De mooiere dames hoeven in GT weinig inspanning meer te doen, de heren staan voor ze in de rij en tijdens het wachten drinken ze veel bier.....