Auteur Topic: SKW versus Duitse saunaclubs  (gelezen 214769 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #15 Gepost op: 17 juni 2011, 22:18:17 »
Maar dat klopt volledig, toen had ik nog nooit van service gehoord en geproefd  8)

Het wordt nog erger bij je, ik hoor nu Minime  ;D . Straks ga je Oase nog platwalsen  >:D
Ha ha, neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee  ;D
Ik geef geen cijfers en ik eis van niemand dat ze doet wat op de locker staat geschreven  ??? ??? ???
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #16 Gepost op: 17 juni 2011, 23:19:22 »
Een aspect vind ik overigens wel beter in het SKW (kort geleden nog eens geweest  8) ) dan in GT: de dames zijn in het SKW mooier dan in GT.  Als het SKW een saunaclub was met bijhorende service dan zouden erg weinigen GT verkiezen boven het SKW.
« Laatst bewerkt op: 17 juni 2011, 23:22:37 door Picasso »

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #17 Gepost op: 17 juni 2011, 23:22:01 »
Een aspect vind ik overigens wel beter in het SKW (kort geleden nog eens geweest  8) ) dan in GT. De dames zijn in het SKW mooier dan in GT.  Als het SKW een saunaclub was met bijhorende service dan zouden erg weinigen GT verkiezen boven het SKW.
Dat klopt, ik ben er de laatste weken enkele keren geweest en er zitten echte stunners tussen. Als die kleine donder Alex van ss43/4 in een saunaclub zou werken, mmmmm  >:D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #18 Gepost op: 17 juni 2011, 23:25:13 »
Een aspect vind ik overigens wel beter in het SKW (kort geleden nog eens geweest  8) ) dan in GT. De dames zijn in het SKW mooier dan in GT.  Als het SKW een saunaclub was met bijhorende service dan zouden erg weinigen GT verkiezen boven het SKW.
Dat klopt, ik ben er de laatste weken enkele keren geweest en er zitten echte stunners tussen. Als die kleine donder Alex van ss43/4 in een saunaclub zou werken, mmmmm  >:D ;D

Jij hebt ook geen recht van spreken, aangezien je al jaren niet in GT bent geweest  :D

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #19 Gepost op: 17 juni 2011, 23:31:46 »
Een aspect vind ik overigens wel beter in het SKW (kort geleden nog eens geweest  8) ) dan in GT. De dames zijn in het SKW mooier dan in GT.  Als het SKW een saunaclub was met bijhorende service dan zouden erg weinigen GT verkiezen boven het SKW.
Dat klopt, ik ben er de laatste weken enkele keren geweest en er zitten echte stunners tussen. Als die kleine donder Alex van ss43/4 in een saunaclub zou werken, mmmmm  >:D ;D

Jij hebt ook geen recht van spreken, aangezien je al jaren niet in GT bent geweest  :D
Denk jij, ik ga incognito, anders krijg ik een pak rammel van Jack88 of zo   ;D , of is 42 zijn geboortejaar?  >:D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

guest696

  • Gast
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #20 Gepost op: 18 juni 2011, 19:03:56 »
Een aspect vind ik overigens wel beter in het SKW (kort geleden nog eens geweest  8) ) dan in GT. De dames zijn in het SKW mooier dan in GT.  Als het SKW een saunaclub was met bijhorende service dan zouden erg weinigen GT verkiezen boven het SKW.
Dat klopt, ik ben er de laatste weken enkele keren geweest en er zitten echte stunners tussen. Als die kleine donder Alex van ss43/4 in een saunaclub zou werken, mmmmm  >:D ;D

Jij hebt ook geen recht van spreken, aangezien je al jaren niet in GT bent geweest  :D

Ik heb wel recht van spreken,en moet ook echt zeggen dat er op een middag in SKW zeker 10 meiden voor het raam zitten die mooier zijn dan welke meid dan ook in GT.


Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #21 Gepost op: 18 juni 2011, 23:37:17 »
Ik heb wel recht van spreken,en moet ook echt zeggen dat er op een middag in SKW zeker 10 meiden voor het raam zitten die mooier zijn dan welke meid dan ook in GT.
Als jij ze nu ook eens inwijdt in de kunst der liefde en plintenneuken, is er nog hoop  ;D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #22 Gepost op: 6 oktober 2011, 21:07:05 »
Ik geloof er helaas niet in dat je SKW-dames kan plooien vanaf date 1.  Sorry  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #23 Gepost op: 6 oktober 2011, 23:26:43 »
Ik geloof er helaas niet in dat je SKW-dames kan plooien vanaf date 1.  Sorry  ;) .
Waarom moet je een meid "plooien"? Dat vraag ik me hardop af..... SORRY  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #24 Gepost op: 7 oktober 2011, 00:51:14 »
Mja Seksenfun,

Ik treed Sexmachine bij...

Persoonlijk kan ik enkel genieten als er op de kamer een relaxte sfeer is tussen mij en de hoer. Ik wil niks afdwingen en respecteer de dame haar grenzen. Ik wil niet dat een dame mij kust omdat ik dat wil of omdat idiote regels van een management dat voorschrijven...

We weten allemaal dat de dames in PSR verplicht worden bepaalde handelingen te stellen. Dat is tegen mijn regels. Een tongkus ontvangen in PSR is mij niks waard. Een tongkus ontvangen bij een raamdame is goud.

Eerlijkheidshalve zeg ik erbij dat ik weinig tongkussen ontvang daar in het SKW. Toch is het al meermaals gebeurd...
Dan pas voel ik mij de koning te rijk want dan mag je er eigenlijk al 100 % zeker van zijn dat het uit vrije wil is gebeurd. Daarmee dat als je een tongkus in het SKW ontvangt, het ook lijkt alsof je vriendin je kust. Bij mijn bezoek aan GT werd ik ook gekust maar dat was toch zonder al te veel overtuiging.

Ik stel me dus liever tevreden met minder service dan dat een dame handelingen tegen haar zin moet doen. Oké, uiteraard is pijpen en neuken ook tegen hun zin maar daar kunnen ze niet uit. Ze zijn nu eenmaal hoer.

Slechte ervaringen moeten zich afwisselen met goede dan weer is een minder goede en dan weer een uitstekende. Daarvoor wandel ik ook.

Als ik altijd een perfecte ervaring heb, dat word ik ook al snel moe. Neem nu Maria van VT 12. Gewoon perfect maar na bezoek 5 heb ik het allemaal wel gehad en nu ga ik pas binnen 2 maanden nog is naar haar...

Als ik een paar minder goede ervaringen op rij heb en dan weer een uitschieter dan heb ik van die perfecte ervaring 1000 x meer geniet dan dat het altijd perfect is.

Dat is maar hoe ik het zie he Seksenfun en zeker geen aanval op jou. Misschien gaan naar verloop van tijd mijn eisen ook omhoog. De toekomst zal het uitwijzen...
« Laatst bewerkt op: 7 oktober 2011, 01:03:28 door roberto1989 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #25 Gepost op: 23 oktober 2011, 05:07:34 »
Als ik een paar minder goede ervaringen op rij heb en dan weer een uitschieter dan heb ik van die perfecte ervaring 1000 x meer geniet dan dat het altijd perfect is.

Die wens kun je in vervulling brengen door elke keer eerst een paar ervaringen op te doen in een ramenbuurt en vervolgens een saunaclub te bezoeken.
« Laatst bewerkt op: 26 oktober 2011, 14:11:56 door roberto1989 »

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #26 Gepost op: 23 oktober 2011, 14:08:12 »
Als ik een paar minder goede ervaringen op rij heb en dan weer een uitschieter dan heb ik van die perfecte ervaring 1000 x meer geniet dan dat het altijd perfect is.

Die wens kun je in vervulling brengen door elke keer eerst een paar ervaringen op te doen in een ramenbuurt en vervolgens een saunaclub te bezoeken.
Pica, ik heb het hem al tien keer gezegd, maar hij is bang om naar een saunaclub te gaan en verslaafd te raken, en nooit meer naar de ramen (of enkel voor een snelle fuck nog) terug te keren  ;D
Hebben we deze discussie niet nog een keertje gevoerd, Pica? 2007 of zo, op een forum waar mannen getooid gaan in bontjassen (GAIA zou dit graag horen ha ha)  :P
Toen dacht ik ook zoals Roberto en heb jij me eigenlijk getoond dat het gras in de saunaclubs echt groener is  :))
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #27 Gepost op: 23 oktober 2011, 17:05:13 »
Gelukkig is Roberto nog jong en beïnvloedbaar en kunnen we nog toeslaan voordat hij op leeftijd komt en koppig wordt  ;D

Als ik een paar minder goede ervaringen op rij heb en dan weer een uitschieter dan heb ik van die perfecte ervaring 1000 x meer geniet dan dat het altijd perfect is.

Die wens kun je in vervulling brengen door elke keer eerst een paar ervaringen op te doen in een ramenbuurt en vervolgens een saunaclub te bezoeken.
Pica, ik heb het hem al tien keer gezegd, maar hij is bang om naar een saunaclub te gaan en verslaafd te raken, en nooit meer naar de ramen (of enkel voor een snelle fuck nog) terug te keren  ;D
Hebben we deze discussie niet nog een keertje gevoerd, Pica? 2007 of zo, op een forum waar mannen getooid gaan in bontjassen (GAIA zou dit graag horen ha ha)  :P
Toen dacht ik ook zoals Roberto en heb jij me eigenlijk getoond dat het gras in de saunaclubs echt groener is  :))

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #28 Gepost op: 23 oktober 2011, 23:44:45 »
Ach Pica en Sexmachine,

Roberto is zeker nog jong maar beïnvloedbaar?!, vergeet het maar! Onhandelbaar is deze kleine, hij doet alleen waar hij zin in heeft.
Het Schipperskwartier  :-*, alle andere raambuurten en gore tippelzones bevallen me best!

Wat die snelle fuck betreft, waarde Sexmachine, dat vind ik helemaal het einde. Afrossen en weg! Zo simpel is het. De meerwaarde van voorspel, en naspel bij een hoer dat zie ik niet! Wie dat zoekt - bij een hoer althans -, bestempel ik als sukkelaar en klaar om van de kant in de gracht te geraken! Ik weet mijn weg in het SKW en de dames die tegen mij zeggen dat de tijd op is, kan ik op 1 handje tellen!

Voortaan blijf ik dus neuken in SKW, in de Koopliedenstraat en in Duisburg! Daar ben ik trouwens dit weekend gaan vosen! De recensies schrijf ik morgen wel!

Maar het is waar hoor Sexmachine. Ik heb schrik. Ik wil me financieel niet kapot neuken. Een hele dag "rechtstreeks" in contact met vrouwelijk schoon, zou me wel een keer meer dan gewenst en haalbaar de kamer kunnen laten opgaan. Hoe hard ik ook neuk, ik zal elke maand sparen!
« Laatst bewerkt op: 23 oktober 2011, 23:51:52 door roberto1989 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #29 Gepost op: 24 oktober 2011, 01:58:32 »
Heer Roberto,
allereerst, als ik op de kamer ben neuk ik of word ik gebeten. Ik doe niet aan voorspel, en me laten pijpen, tja, sporadisch. Laat me stellen een grote JAAAA voor het pijpen bij Meiden als Onze Servische in PSR, de beste pijpster ooit, Nilfisk Nicky of Carmen/Coco. Voor andere pijbeurten pas ik. Turkse Dani uitgezonderd ha ha.  ;)
En dan begint het neuken (Fritzzzz zijn vraag eindelijk beantwoord)  ;D
En dat duurt zolang ik neuk, is het nu een half uurtje, of een uur, of anderhalf uur.
Ik ga geen meid meer betalen om als een verliefde gek bij haar op de kamer te liggen, Roberto. Ik neuk, want daar betaal ik voor (en ik bef niet, want daar word ik niet voor betaald  ??? ).
Ik beschouw een voorspel en een naspel ook niet als meerwaarde, het voorspel is de vraag "schlussel" en het naspel het afrekenen in de kleedkamer.


Je gaat financieel niet kapot als je met mate naar een club gaat, dat is zelfs stukken goedkoper dan jouw wandelmanier (maar wie ben ik me daar ook maar mee te bemoeien).
En de service (en heus niet de opgedrongen service, Roberto) ligt stukken hoger dan die in het skw.
En over dat tongzoenen gesproken....
... Ten eerste, ze doen het nooit met hun volle zin, laten we daar duidelijk op zijn. Geen enkel hoertje bekijkt ons zelfs als ze ons passeren op straat, we zijn niet de  Clooneys van deze werled, en die grieten neuken en zoenen veel liever een leeftijdsgenoot, dan iemand die misschien zelfs hun vader of grootvader kan zijn. Ja mannen, wakker worden, en ze worden ook kleddernat als wij ze gaan likken hoor. En als ons kat een koe was, kon je ze melken achter de stoof toch...
... Ten tweede, je voelt dat ze dat willen doen of niet. Willen ze echt niet vol tongen bijvoorbeeld, dan snap je dat toch als klant en dring je daar ook niet  op aan.
Pijpen en neuken gaan we het inderdaad niet over hebben, dat is de ingebakken standaard van een doodgewone beurt.
... Ten derde, tongzoenen is lekker, maar in gevallen Nilfisk Nicky, Carmen, Dani en Die Servische stoot kan ik niet kort zijn. Dani smost je helemaal af en giechelt als een schoolmeisje, terwijl ze je pietje helemaal opslurtp en erg geil is. Die Servische stoot kust zoals ze pijpt, de sterkste en natste stofzuiger ter wereld, die bijna iedere man na vijf minuten kan doen ontploffen. Nilfisk Nick kust dan wer zacht en lief, in tegenstelling tot wat ze doet met je aanhangsle. Een echte pitbull, ze grijpt die met haar lippen en laat niet met los, en gooit je geslacht van links naar rechts als een getrainde pitbull, die zijn proii wil opvreten en tegelijk zuigt ze je vacuum zoals een echte Nilfisk, zonder zak, maximum power 5000 Watt. Carmen, dat is een op hol geslagen boormachine, die verkracht je tegen de muur bij binnenkomst, en tongt je te pletter....


Zo Roberto, nog vragen?


sexmachine



"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal