Auteur Topic: SKW versus Duitse saunaclubs  (gelezen 214782 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #315 Gepost op: 15 oktober 2017, 14:55:56 »
Het zal voor iedereen wel anders zijn wellicht...

Ikzelf ervaar zowel de grote clubs als de grote raambuurten als een snoepwinkel waar je niet uitgekeken raakt...  :-P

En als er dan toch niets is wat mij aanspreekt ga ik gewoon naar huis; er is niks dat moet.

Je zou dat met wat slechte wil ook wel een vorm van voyeurisme kunnen noemen, dat ook.

Offline Balthasar

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #316 Gepost op: 15 oktober 2017, 16:31:36 »
er is wel iets wat mij triggert, ik merk het aan reacties op diverse fora van vooral ervaren wandelaars die al jaren dit doen, en ook van wandelvrienden die ik persoonlijk ken om mij heen,

sommigen kunnen na jaren nog steeds met dezelfde spanning of zelfs erotische beleving van hangen in een club met meisjes babbelen of uren rond lopen in een raambuurt en dan de meisjes bekijken of met ze praten alsof die meisjes hun echt nog interessant vinden, terwijl je na 10-20 jaar dames bezoeken toch wel weet dat ze voor hun geld lachen en niets zeggende gesprekjes met je houden

Ik ben er bijna jaloers op dat die mannen nog zo als een soort verliefde schooljongen dingen kunnen beleven waardoor ze veel meer plezier en spanning nog hebben dan ik, want ik prik er nu wel doorheen en beleef alles toch wat minder omdat ik wel beter weet.

Terwijl ik echt een positief ingesteld persoon ben en echt plezier probeer te beleven en dat ook wel heb, maar wel alles een tandje minder omdat ik alles wel gezien en meegemaakt heb.

Wat is dat toch dat veel mannen dat na 10-20 jaar nog zo kunnen beleven? Ik heb een saunaclub na 1 a 2 uur wel gezien, het praatje met een dame vind ik niet spannend, ik zie het als een commercieel dingetje die de dame uit beleefdheid doet, om je naar de kamer te krijgen, en  daarna de volgende man te pakken etc.

PS dit is geen kritiek naar die mannen hoor, het triggert mij echt, hoe mannen dat nog zo kunnen beleven, ook met het posten van foto's etc van dames hier en dan met teksten erbij als het het nog jonge jongens zijn?

Nogmaals geen kritiek, en niet cynisch bedoeld, hoe doen jullie dat ?  Ik zou het nog willen kunnen..  Ik ben nu vaak zo op zoek naar dat geweldige gevoel en beleving zoals ik dat jaren geleden had, maar waar ik het vroeger nog spannend vond om ergens te vertoeven of zelfs voorpret had om ergens heen te gaan, vind ik het nu normaal net als boodschappen doen...  heeft dat met EQ te maken of ontwikkelt iedere man zijn gevoel daarin anders?

Zal per persoon wel verschillen. Bijvoorbeeld de waarde die je hecht aan de pré-sale. Als je dat zuiver ziet als commercieel praatje dan is er weinig aan, een ander weet dat misschien ook wel, maar ziet het als opwarmen, of even dollen... En sommigen weten niet beter. Zoals we op een ander forum veelvuldig kunnen lezen als weer een van de 'beertjes' in de ban is geraakt van een dame en denkt dat de saunaclub een relatiebureau is...

Maar ook bv. waar kom je voor. Op je gemak een hapje eten, wat drinken, wat praten met collega's, dames, gebruik maken van de wellness. Dat komen velen de dag wel door. Geef je daar allemaal wat minder om, dan is er buiten het kameren om natuurlijk minder om je bezig te houden.

Of zoals het alles, als je ergens maar vaak genoeg naar toe gaat, wordt het gewoon. Je kunt ook proberen te kiezen voor iets specialere uitjes en wat betere clubs, ook al moet je daarvoor naar bv. Oostenrijk, verder in Duitsland, Zwitserland, Tsjechië.... In NRW beconcurreert men elkaar toch vooral op tot hoe vroeg zijn we open en voor hoe weinig mag je naar binnen. Dat komt de kwaliteit niet ten goede naar mijn idee.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #317 Gepost op: 15 oktober 2017, 18:01:36 »
Ik doe heel veel leuke dingen in mijn leven, die ik absoluut niet zou willen missen. Doch, als ik ergens warm voor loop dan is het wel een bezoekje aan de meiden. Ik leef naar elk bezoek toe, dagen vooraf. Soms al met de nodige digitale voorpret. Als ik de club binnenkom ben ik het kind in de snoepwinkel zoals Mechelen al verwoordde.

Natuurlijk zitten de meiden in de club (of een andere prostitutie vorm) om geld te verdienen. Natuurlijk proberen de meiden je op de kamer te krijgen. En natuurlijk ben ik voor elke dame één van de vele klanten op een dag, week, maand, jaar.
Na 35 jaar hoerenlopen is mij niets meer vreemd. Maar ik geniet er nog altijd voor de volle 100% van. Ik laat me graag inpakken door een leuke dame die 25 tot bijna 40 jaar jonger is. Dames die ook nog eens uitstekende service geven, die ik in de verste verte buiten de club nooit zal vinden.
Misschien bén ik op dat moment wel die verliefde schooljongen. Juist om het plezier en de spanning te beleven. Ik geniet er met volle teugen van. Eten, drinken, een saunaatje, een plons in het zwembad en heerlijk dollen met de meiden in een saunaclub tussen de kamergangen door. Met sommige meiden kan je de meest uiteenlopende wereldse gesprekken voeren buiten de kamer.

Als de dame in kwestie de illusie geeft dat ik de belangrijkste man in de club ben, waarom zou ik dat negeren met de gedachte dat ze een toneelstuk opvoert? Ik zoek die meiden juist graag op en ga ook graag op herhaling bij die meiden. Zonder een hoge illusiefactor van de dame is het plezier en de spanning een stuk minder of zelfs helemaal niet aanwezig.

Aan het eind van de dag, na het dichttrekken van de deur en onderweg nog nagenietend richting gebreide broek is het gewoon weer
Illusion Plopp!
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke