Auteur Topic: SKW versus Duitse saunaclubs  (gelezen 214779 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #300 Gepost op: 24 december 2013, 20:59:17 »
Ik vin het een beetje dom gelul allemaal .skw versus Duitse sauna clubs . bijvoorbeeld op de vulkaan ken ik dames die stukken beter zijn als in welke sauna club dan ook  . zo als sexmasjine  al schreef over samira :dat hij dag dat ze hem pijpte zonder condoom terwijl er wel 1 om zat. dan praat je over een top dvp .ma op de vulkaan heb je daar ook genoeg van .ma ook genoeg die je zonder kluiven en een gfe serves  het mooiste van wandelen vin ik niks is van zelf sprekend .in een sauna club wel daar is bijvoorbeeld pijpen zonder zeer van vanzelfsprekend. ma wat heb je aan een pz als een dvp niet kan pijpen gewoon niks  :-\ een dvp kan ook zeer verschillend zijn kwa dienst verlening  het heb ook met een klik te maken  . ik zie mijn niet iedere week in een sauna club zitten en denk dat het er gauw ga vervelen prijzen die vast gesteld zijn als je vaak in een wandel gebied kom leer je de dames gewoon kennen een goede dvp verhuist namelijk niet gauw

ma wat voor de een goed is kan voor de ander wel slecht zijn

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #301 Gepost op: 25 december 2013, 17:09:08 »
Over dat pijpen.  Weet je wat nog veel erger is?  Een dame die na het pijpen langdurig op zoek moet naar het condoom of het er niet eens snel over kan trekken.  Moet je nog helpen ook.  Allemaal niet libidobevorderend.  Ik treed de spesjalist bij waar hij het heeft over dat het van belang is dat een dame kan pijpen :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Balthasar

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #302 Gepost op: 23 september 2017, 23:48:15 »


Qua looks van de line-up kunnen de meeste saunaclubs zeker niet tippen aan het SKW. De gemiddelde service in een saunaclub zal beter zijn. De geoefende en oplettende SKW-wandelaar kan daar echter perfect een prima service bekomen.

Te profi en te ongemotiveerde dames heb je overal wel. Voorheen trokken nog weleens wat dames vanuit Duitsland naar de ramen, omdat ze het daar met PMC wel af konden. Of bijvoorbeeld niet met iedereen hoeven te zoenen.

In het SKW ben je zo weer weg als het niks is. In je auto en desnoods nog even de baan tussen Herentals en Lier afschuimen. In Duitsland is het omkleden, ander clubje zoeken en daar ook weer omkleden. Sommige mensen zullen als ze eenmaal de entree hebben betaald, de tijd ook wel uit willen zitten. Voor mij hoeft dat niet zo.

De hoogtijdagen van de saunaclubs liggen wat mij betreft wel achter ons. Rond 2010-2011, toen was het top. Spanje kwam in een crisis en een hele lichting Roemeense toppers kwam toen afgezakt naar Duitsland. Waar toch ook al prima aanbod was. Wekelijks kwamen er nieuwe dames bij.

De dames die het zakelijk niet slim hebben aangepakt of van manager naar manager hebben gehobbeld, zitten er nog wel. De lichting 1987-1988-1989 moet dat geweest zijn. Lopen nu tegen de 30. Sommigen dan al 12 jaar vrijwel non-stop aan de gang. Daar wordt het allemaal niet mooier en beter van.

Aanwas is minder, spreiding een stuk groter. Er zijn toch een hoop clubs bijgekomen.

Enfin, om op het onderwerp terug te komen. Het hangt er wat mij betreft een beetje vanaf wat ik van plan ben. Wil ik een dagje aan het zwembad liggen met mooi weer? Dan wordt het geen SKW natuurlijk. In veel andere gevallen zou ik toch het SKW verkiezen, desnoods daar in de buurt nog ergens een pint pakken.

Offline Spacecake

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 9
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #303 Gepost op: 13 oktober 2017, 20:02:37 »
Ga maar eens op de Wallen kijken. Daar tref je een line-up waar echt geen enkele Duitse saunaclub tegenop kan ook GT niet. Jammer dan weer dat de service in general waardeloos is. Sommige daar durven gewoon € 100 te vragen voor 15 minuten seks. Ik was gisteren in Duisburg. Ook daar tref je een bovengemiddelde line-up vergelijkbaar met de betere Duitse saunaclubs. Daar is de service ook nog eens prima. De ramen zijn echt zo slecht nog niet. Maar ik blijf beide bezoeken, saunaclubs en ramen. Want het bevalt beide goed!

guest21214

  • Gast
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #304 Gepost op: 14 oktober 2017, 11:08:10 »
de wallen in Amsterdam zijn voor toeristen, meisjes gaan er daar van uit dat je dagjesmens of toerist bent en dus niet terugkomt, dus dat vertaalt zich in een matige tot slechte service en of voor alles geld bijvragen, dat is al 20 jaar zo , zolang ik wandel. Veel meiden ook stoned of kleine rotkamers waar je als langer mens amper op bed wat kan bewegen of kan staan in zo'n kamertje.

Looks gaat wel, paar spetters maar over algemeen vind ik het daar tegenvallen, dan is in het SKW op de dag met name meer fraais te vinden.

Ik mis nog steeds het Zandpad in Utrecht met de bootjes, 10 minuten van mijn huis, lekker rondrijden en keuze maken , goede service en 24 uur open..

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #305 Gepost op: 14 oktober 2017, 12:17:26 »
Wat mooi is, blijft een persoonlijke beleving. Een aantal jaren geleden stond de Trompetter vol met mooie jonge meiden. Een ervan deed voor €20 extra PZC. Daar ben ik dan ook regelmatig op herhaling gegaan.
Qua service zowel in het SKW als op de Wallen goede en slechte ervaringen gehad. De overeenkomst van beiden is de hoge prijs voor beperkte service.
Voor Amsterdam zal ik iedereen naar de Ruijsdaalkade dirigeren. Geen toeristen en meiden met over het algemeen met goede service.

In relatie tot de titel van deze topic. Nu altijd de keuze voor een saunaclub. Voor dezelfde prijs: 2x zoveel tijd en veel uitgebreidere service.
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Balthasar

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #306 Gepost op: 14 oktober 2017, 12:22:38 »
De Wallen, ook niet echt meer wat het is geweest. De line-up is zeker niet heel slecht, maar naar mijn smaak ook weer niet overdreven goed. SKW biedt alvast een betere line-up en zeer zeker betere service. Wat inderdaad komt door het toeristisch gehalte van de Wallen. Vanwege alle dronkelappen is het misschien ook niet de favoriete werkplek van dames die gewoon service willen leveren en geld willen verdienen. Veel dronkelappen, drugsgebruikers en lolbroeken die op de raam tikken. Ik ben het dus wel eens met Frank Kinky. Het is een toeristisch circus dat jaar in, jaar uit minder wordt.

Ik vind de Achterdam dan beter, alleen jammer dat het maar relatief klein is. Dat maakt de kans dat je mispakt groot en dat is toch zonde. Leuk als je in de buurt bent, maar om er speciaal voor naar toe te rijden... Den Haag vind ik ook goed te doen. Het Baekelandplein in Eindhoven is ook klein en echt een buurt waar je het kan treffen. Of juist niet. Heb daar wel een paar dames waar ik van op aan kan.

Wat is er verder nog zoals in Nederland?

Groningen ben ik eens geweest. Twee raamgebieden van wat ik weet, ben slechts in één geweest en vond het helemaal niets. Niets naar mijn gading gevonden. In Deventer heb je ook nog een paar ramen met oude, chagrijnige dames. Het nodigde niet uit om naar binnen te gaan. De panden waren in al even slechte staat als de dames. Nijmegen is er ook nog. Klein gebiedje, nogal eens jonge, Roemeense dames aanwezig. Twee keer naar binnen geweest, twee keer niet om over naar huis te schrijven. Ook nogal wat junks in Nijmegen, het heeft een reputatie op dat gebied.

Weaze ging ik jaren geleden weleens heen. Geen idee of dat nog wat is. Destijds redelijk van omvang, prijzen vanaf 30 euro en redelijk wat leuke dames.

Utrecht Hardeballenstraat en Zandpad dicht. Vooral het Zandpad jammer natuurlijk. Rondjes rijden, op je gemak kijken en veel mooie dames aanwezig. Toch ook goede service gehad daar. Na de sluiting hoorde je zo nu en dan ook in Eindhoven en Den Haag nog weleens dames met weemoed hardop terugdenken aan het Zandpad. Daar heb ik echt mooie dames geneukt. Dames die zo in GT, LR, PHG, VV en noem het maar op tot veruit de mooiste dames zouden behoren.

Arnhem, nooit geweest, maar berucht en dicht... in de Brabantse hoofdstad 's-Hertogenbosch zat ook nog een straatje... het Schilderstraatje. Ook dicht. Ook hier goede service gehad, waarbij 's-Hertogenbosch ook een gezellige stad is.

Ondertussen kan men in Nederland toch aardig jaloers zijn op het SKW.

guest21214

  • Gast
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #307 Gepost op: 14 oktober 2017, 12:30:34 »
grappig ik vind Ruysdaelkade beperkt aanbod, vaak ramen leeg, kleine rotkamertjes en maar meiden die ok zijn, maar misschien ligt mijn lat hoger. Drama met parkeren en als je plek hebt heel duur. En ik vind het zonde om meerdere bezoeken te moeten maken voordat ik een goede heb.

Nu ik het SKW herontdekt heb, moet ik zeggen dat er van de 5 bezoeken 4 gewoon goed hun best deden, kwaliteit wilden leveren en goede looks en hygiene. Dat vind ik in Nederland steeds lastiger te vinden, op privehuizen na. Echte toppers zoals er vroeger heel waren, moet je nu echt zoeken en zijn vaak op 1 hand te tellen, althans dat is mijn ervaring en die van een paar van mijn wandelvrienden. Lijkt wel of de nieuwe generatie meiden zich er gemakkelijker van af willen maken of een andere mentaliteit hebben dan de meiden van ca. 5-10 jaar geleden zoals destijds in de Geleenstraat in Den Haag of het inmiddels gesloten Zandpad in Utrecht.

Saunaclubs kom ik niet meer, dat is me te ver rijden, moet ik dan hele dag voor uittrekken, mijn Duits is beperkt en ik vind het allemaal wat killer qua omgang en meer neukfabrieken waarbij de looks prima in orde kunnen zijn, maar mis toch het meer gemeende persoonlijke contact, mij iets te massaal en te theatraal gesprekjes, maar goed dat ben ik... en mis daar ook meer de kinky SM mogelijkheden

Maar zo heeft iedereen inderdaad zijn voorkeuren

GFE vind ik meer in de privehuizen in NL, hoewel de echte topmeiden van weleer qua vol tongzoenen, goede looks, passie en service daar ook  minder te vinden zijn dan vroeger, en ik ben echt geen type van vroeger was alles beter, en ik ben ook een het glas is half vol persoon en niet half leeg, ik probeer er altijd positief in te staan...  maar het sturen  :steeringwheel: met de bolide naar het SKW mits geen gladheid, regen of sneeuw en buiten de filetijden om is voor mij net te doen.

Offline Balthasar

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #308 Gepost op: 14 oktober 2017, 12:43:28 »
De Ruysdaelkade zegt me niets. Vanuit een fietstaxi in Amsterdam dit jaar wel wat ramen met rode lichten gezien een stuk uit de toeristische zone, maar geen idee hoe of wat.

Welke privé-huizen tip jij? In Nederland zijn er ondertussen ook al heel wat privé-huizen gesloten. Een paar maanden terug trof ik bij Eros in Zundert een Nederlandse dame. Geweldige service: tz, pzc en lekker neuken (mc). Ik vond het ook een alleraardigste dame, qua looks, maar ook gezellig gebabbeld.

Maar als ik er nu weer kom, kan het goed zijn dat je uit twee oude vellen hebt te kiezen daar. Binnenkort weer 2 weekjes België, denk dat ik dan toch vaker in het SKW, de Chaussée en gezellige café's te vinden zal zijn dan dat ik naar de grensclubjes ga.

guest21214

  • Gast
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #309 Gepost op: 14 oktober 2017, 13:34:52 »
is natuurlijk ook zeer persoonlijk maar met name de volgende privehuizen staan goed bekend

House of Dreams Soesterweg 271 Amersfoort www.privehuishod.nl
Diane's Secret Laan van NOI Den Haag
Karin's Home Rochussenstraat 99a Rotterdam www.karins-home.nl
RVP in Made (Noord Brabant) schijnt ook prima te zijn
Stout Prive in Den Haag is ook goed

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #310 Gepost op: 14 oktober 2017, 14:05:31 »
maar misschien ligt mijn lat hoger.
Om in het licht van het onderwerp te blijven.
Mijn lat ligt erg hoog. En daarom voor mij saunaclub. Ik ga voor de uitstekende service. Betaalbaar en meer mogelijkheden voor dezelfde prijs en langere tijdsduur. Raambuurten: Service zeer beperkt. 15 minuten = € 30 tot €50. €50 zeker in de bekendere raambuurten.

Vóór mijn eerste ervaring met de saunaclub heb ik ruim 30 jaar hoofdzakelijk raambuurten bezocht. In Nederland bijna allemaal gezien, ook die gesloten zijn, muv Almelo en Haarlem. Belgie: Rue Marnix Seraing, Chassee d'amour in Sint Truiden en SKW. Duitsland: Eros centre Trier, Antoniusstrasse Aken en uiteraard de Vulkaan. Daar krijg ik niet de Babylon service!
Over optiek van de dames valt te discussieren. Ik spreek voor mezelf. Aan een optick fick met slechte service heb ik niets.
Voorts zitten in Saunaclub hele mooie meiden, maar ook minder mooie. Dat geldt voor alle prostitutie vormen, ramen, prive-ontvangst, prive-huizen enz. .
Kortom het is een subjectieve beleving. Afstand, kosten, ambiance, eten/drinken, wellness spelen ook een rol. Het is meer dan alleen wippen  :lol
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

guest21214

  • Gast
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #311 Gepost op: 14 oktober 2017, 14:17:18 »
klopt en mede de reisafstand en daarmee tijd die gemoeid is, is voor mij wel een ding, omdat ik zelfstandig ondernemer ben en dus ruim meer dan 40 uur per week werk, en vaak gebonden ben aan afspraken of stand bye moet staan in bepaalde regio. En dan is het ook van belang als je bv naar Duitsland of Belgie wil gaan waar je woont, want of je nu vanuit Amsterdam of Enschede, of Groningen of Den Haag moet reizen, maakt nog al veel verschil in tijd, en dat x2 vanwege ook de terugreis. Daarbijbehorende kosten van benzine etc. En ik als ondernemer tel deels uren ook als kosten haha.

Dus inderdaad dat is voor een ieder anders. Voor mij is dus de goedkopere prijs in Duitsland geen argument want ik ben qua reizen  heen en terug 4 uur kwijt en daar aangekomen om de reistijd te compenseren zijn meerdere gangen naar de kamer met een dame nodig dus dan geef je het ook per saldo weer meer uit. Terwijl als ik naar een privehuis om de hoek ga ik 30 min kwijt ben, 15 min rijden en terug  en dan nog de hele dag voor me zelf heb. Dan kan mij dat echt niets schelen dat ik per dame 50 of 100 meer kwijt ben.

Sowiso waren dat voor mij vroeger meer de argumenten, nu vind ik geld niet zo'n issue omdat het er ruim is door succesvol ondernemerschap, en is het voor mij juist eerder het probleem dat ik wel het geld heb om te spenderen, maar ik nu moet zoeken naar de kwaliteit die ik vroeger had. Ik had dus nu liever in de tijd van 5-10 jaar geleden geleefd met het besteedbaar inkomen wat ik nu heb, haha, dan was het top geweest..

hoewel, er speelt nog iets anders, nu ik ouder wordt en meer gezien heb, vind ik alles ook snel minder spannend en ben ik minder snel getriggerd, vroeger vond ik het al spannend om bv naar een privehuis of raambuurt te gaan, nu is dat voor mij de normaalste zaak van de wereld en word ik daar niet extra opgewonden van.

Ook dat ik lichamelijk minder snel geprikkeld ben en langer de tijd nodig heb om te herstellen na een orgasme, ook geestelijk overigens.

Al die factoren zijn nu van belang en maken het minder leuk als vroeger, en toen kan ik wel veel wandelen maar had ik maar een fractie in Euro's of Guldens te besteden van wat ik nu kan. Life is hard ::)

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #312 Gepost op: 14 oktober 2017, 16:01:32 »
ik heb eigenlijk geen voorkeur het is meer een tijd kwestie  ;) ik vind het zonder om voor pak hem beet 4 uur een sauna club te bezoeken in duisburg heb ik het er voor over geen intree  ;)

Offline Balthasar

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #313 Gepost op: 15 oktober 2017, 12:17:47 »
klopt en mede de reisafstand en daarmee tijd die gemoeid is, is voor mij wel een ding, omdat ik zelfstandig ondernemer ben en dus ruim meer dan 40 uur per week werk, en vaak gebonden ben aan afspraken of stand bye moet staan in bepaalde regio. En dan is het ook van belang als je bv naar Duitsland of Belgie wil gaan waar je woont, want of je nu vanuit Amsterdam of Enschede, of Groningen of Den Haag moet reizen, maakt nog al veel verschil in tijd, en dat x2 vanwege ook de terugreis. Daarbijbehorende kosten van benzine etc. En ik als ondernemer tel deels uren ook als kosten haha.

Dus inderdaad dat is voor een ieder anders. Voor mij is dus de goedkopere prijs in Duitsland geen argument want ik ben qua reizen  heen en terug 4 uur kwijt en daar aangekomen om de reistijd te compenseren zijn meerdere gangen naar de kamer met een dame nodig dus dan geef je het ook per saldo weer meer uit. Terwijl als ik naar een privehuis om de hoek ga ik 30 min kwijt ben, 15 min rijden en terug  en dan nog de hele dag voor me zelf heb. Dan kan mij dat echt niets schelen dat ik per dame 50 of 100 meer kwijt ben.

Sowiso waren dat voor mij vroeger meer de argumenten, nu vind ik geld niet zo'n issue omdat het er ruim is door succesvol ondernemerschap, en is het voor mij juist eerder het probleem dat ik wel het geld heb om te spenderen, maar ik nu moet zoeken naar de kwaliteit die ik vroeger had. Ik had dus nu liever in de tijd van 5-10 jaar geleden geleefd met het besteedbaar inkomen wat ik nu heb, haha, dan was het top geweest..

hoewel, er speelt nog iets anders, nu ik ouder wordt en meer gezien heb, vind ik alles ook snel minder spannend en ben ik minder snel getriggerd, vroeger vond ik het al spannend om bv naar een privehuis of raambuurt te gaan, nu is dat voor mij de normaalste zaak van de wereld en word ik daar niet extra opgewonden van.

Ook dat ik lichamelijk minder snel geprikkeld ben en langer de tijd nodig heb om te herstellen na een orgasme, ook geestelijk overigens.

Al die factoren zijn nu van belang en maken het minder leuk als vroeger, en toen kan ik wel veel wandelen maar had ik maar een fractie in Euro's of Guldens te besteden van wat ik nu kan. Life is hard ::)

Leuke en herkenbare bijdrage. Ik kijk nu minder dan vroeger naar de kosten en dat heeft alles te maken met de inkomsten. In plaats van geld is nu vooral tijd de schaarsere factor. En moet zeggen dat ik de meeste saunaclubs jaren geleden een stuk beter en gezelliger vond. De opening van de ene na de andere club, heeft naar mijn idee niet bepaald gezorgd voor een kwaliteitsslag. Clubs proberen elkaar te beconcurreren op openingstijden (hoe langer open, hoe beter) en entree (hoe goedkoper, hoe beter) in plaats van kwaliteit. Ook de sfeer is veranderd en dat komt voor een deel ook door het publiek. Heel wat bezoekers komen enkel en alleen om voor 30, 40, 50 of 60 euro zich zat te drinken en zoveel mogelijk eten naar binnen te werken.

Dingen worden ook minder bijzonder natuurlijk als ze makkelijker bereikbaar zijn. De Efteling, dat was een uitje. Heb je echter een jaarabonnement, dan zal een bezoek op zich minder bijzonder zijn dan voorheen.

En dan is er nog de gewenning natuurlijk. Door de jaren heen zoveel goede dates en sessies gehad, dat het steeds moeilijker wordt voor een date om tot de 10% beste te behoren, zeg maar.


guest21214

  • Gast
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #314 Gepost op: 15 oktober 2017, 13:03:29 »
er is wel iets wat mij triggert, ik merk het aan reacties op diverse fora van vooral ervaren wandelaars die al jaren dit doen, en ook van wandelvrienden die ik persoonlijk ken om mij heen,

sommigen kunnen na jaren nog steeds met dezelfde spanning of zelfs erotische beleving van hangen in een club met meisjes babbelen of uren rond lopen in een raambuurt en dan de meisjes bekijken of met ze praten alsof die meisjes hun echt nog interessant vinden, terwijl je na 10-20 jaar dames bezoeken toch wel weet dat ze voor hun geld lachen en niets zeggende gesprekjes met je houden

Ik ben er bijna jaloers op dat die mannen nog zo als een soort verliefde schooljongen dingen kunnen beleven waardoor ze veel meer plezier en spanning nog hebben dan ik, want ik prik er nu wel doorheen en beleef alles toch wat minder omdat ik wel beter weet.

Terwijl ik echt een positief ingesteld persoon ben en echt plezier probeer te beleven en dat ook wel heb, maar wel alles een tandje minder omdat ik alles wel gezien en meegemaakt heb.

Wat is dat toch dat veel mannen dat na 10-20 jaar nog zo kunnen beleven? Ik heb een saunaclub na 1 a 2 uur wel gezien, het praatje met een dame vind ik niet spannend, ik zie het als een commercieel dingetje die de dame uit beleefdheid doet, om je naar de kamer te krijgen, en  daarna de volgende man te pakken etc.

PS dit is geen kritiek naar die mannen hoor, het triggert mij echt, hoe mannen dat nog zo kunnen beleven, ook met het posten van foto's etc van dames hier en dan met teksten erbij als het het nog jonge jongens zijn?

Nogmaals geen kritiek, en niet cynisch bedoeld, hoe doen jullie dat ?  Ik zou het nog willen kunnen..  Ik ben nu vaak zo op zoek naar dat geweldige gevoel en beleving zoals ik dat jaren geleden had, maar waar ik het vroeger nog spannend vond om ergens te vertoeven of zelfs voorpret had om ergens heen te gaan, vind ik het nu normaal net als boodschappen doen...  heeft dat met EQ te maken of ontwikkelt iedere man zijn gevoel daarin anders?