Auteur Topic: House of Freams  (gelezen 7593 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Ger24

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 3
    • Bekijk profiel
House of Freams
« Gepost op: 25 januari 2018, 16:10:24 »

Hallo wandelaars en andere seks genieters,
Mature

Omdat ik ooit seks had met een maagd, heb ik de ongemakkelijke en vreemde toestand nooit meer vergeten. Ik geef de voorkeur aan "dames van een zekere leeftijd". De benaming MILF wordt ook vaak gebezigd. Door deze voorselectie ben ik nooit teleurgesteld. Het enige dat ik mis bij alle DVP's is schaamhaar, dat eigenlijk bij deze leeftijd hoort. ha ha
Maar ja, daarin ben ik de enige vrees ik.
Eerder deze week een hete afspraak gehad met Lara. Wat een lekkere vrouw is dat.
Aan alles merk je de levenservaring en de kennis van de geile mannelijke behoeften.
Ze wist me zo te "bespelen" dat ik volslagen bevredigd haar en het pand verliet.
100% zekerheid dat ik terugkomen.
Dank je wel Lara.
Geert



Offline Ger24

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 3
    • Bekijk profiel
Lara - Amersfoort
« Reactie #1 Gepost op: 30 januari 2018, 17:51:46 »
Heren wandelaars en meelezende dames

Eerlijk is eerlijk - House of Dreams in Amersfoort is weer helemaal en piek fijn in orde.
Goede privé aankomst bij de deur en een gezellige ontvangst binnen.
Verteld met wie van de dames ik had afgesproken - LARA. Een dame van de buitencategorie.
Mooi, strak, prachtige echte borsten en een lieve uitstraling op het moment van kennismaken.
Ik had voor een uurtje afgesproken, maar later verlengd naar 2 uur.
Die Lara kan zo goed kussen en tongzoenen, alleen daarvan kan ik al klaarkomen.
En zij laat het niet bij tongzoenen alleen, ook mijn ballen, zak en pik werden lekker nat gelikt. Jezus wat een genot wat dat toen ze ook nog verder afdaalde naar mijn anus.
Even daarna hebben we de activiteiten omgedraaid en heb ik haar lichaam en alle openingen met vingers en tong
verkend en bezocht.
Zo geil om beffend en met een vinger in haar anus haar natte kut te verwennen.
Nog dagen erna liep ik met een grote smile op mijn gezicht aan haar terug te denken.
In huis viel dat wel een beetje op.  --   Voorzichtig dus met mijn SMILE.
Heel snel weer terug deze week.
G

Offline Ger24

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 3
    • Bekijk profiel
Lara - Amersfoort
« Reactie #2 Gepost op: 7 februari 2018, 17:31:37 »
Afgelopen donderdag was het weer heel gezellig en ongegeneerd geil genieten met Lara.
Gekleed in een niets verhullend zwart garment kwam ze de kamer binnen, handen vol handdoeken en op haar gezicht een frisse hartelijke lach.
Ben ik nu de gelukkige man, waarvan ze het leuk vindt die weer te zien?
Echt hoor! Met dat gezicht en houding kwam ze binnen - hoe fijn kan het nog worden?
Nou daar hoefde ik niet lang op te wachten. Het werd veel fijner!!

Op bed heerlijk van elkaar genoten. Een warm, zacht en lief lijf dat geil reageert op mijn liefkozingen. 
Even later vind ik mijzelf terug in het lege grote bad, mijn voeten tegen de rand aan en op mijn schoot hurkt Lara. Haar knieën opgetrokken, waardoor de erotische spanning op z'n best kon stijgen.
Ik voel duidelijk haar warme lichaam op mij rusten en kijk recht naar haar vrolijke gezicht en prachtige borsten.
Mijn onderbuik en edele delen worden aangenaam "platgedrukt" door haar billen, dijen en warme vochtige kut.
Zien jullie dat voor je?

Wat ik dan weer ontzettend lekker geil vind, is dat ze af en toe een beetje "warm water" op mij "knoeit".   :adult  Het loopt per ongeluk zomaar uit haar kutje.
Ondertussen kletsen we over seks en de mogelijke stoute fantasieën die ik nog met haar zou kunnen waarmaken.
Ofschoon wij nog alle tijd hadden, schuiven we die geile plannen naar achteren en zo verdelen wij al dat heerlijks over de komende maanden.
Na twee uur voldaan en lekker klaargekomen afscheid genomen.
Maar we houden contact en ik kom zo gauw als het weer gaat terug.
Lieve Lara tot gauw, G

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Lara - Amersfoort
« Reactie #3 Gepost op: 11 februari 2018, 17:40:30 »
[attachimg=1][attachimg=2][attachimg=3]

Lara

Looks …

Nederlandse
42 lentes
1.62m
Blondine
Bruine ogen
C-cup Borsten (echt)
Slank/normaal postuur
Geen piercings/tattoo’s
Roken? Ja

Bij juiste klik & hygiene bespreekbaar …

Tongzoenen
Franse massage
Deepthroat pijpen
Russisch (tussen de borsten)
Laten beffen
Anaal bij klant
Anaal bij Lara
Trio met 2e meisje
Lesbisch trio met 2e meisje
Trio met 2 mannen
Masseren
Vingeren
Speciale kledingverzoeken
Fisting anaal bij klant
Goldenshower
Specialiteit: aandacht, full passion, squirten (spuitend klaarkomen)

__________________________________________________________________Eventuele extra’s kunt u altijd tijdens of vlak na het voorstelrondje met de dames, even discreet met de dame bespreken voordat u uw definitieve keuze maakt. Dames bepalen bij House of Dreams zelf welke extra’s zij bij een klant wel of niet aanbieden en tegen welke prijs.

Indien uw persoonlijke hygiene in orde is, en u respectvol met de dame omgaat zal de kans op een geslaagde erotische date met veel plezier voor u beide toenemen. De dame kan u vragen vooraf even bij ons te douchen, dat is op iedere kamer mogelijk (de kamers op de 1e verdieping hebben een aparte luxe badkamer).

guest21214

  • Gast
Lara - Amersfoort
« Reactie #4 Gepost op: 11 februari 2018, 23:54:38 »
hier staat ook nog een geopend recensie topic van Lara, samenvoegen?