Auteur Topic: Vingerlingstraat 12/1, Bianca  (gelezen 55763 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 12/1, Bianca
« Gepost op: 21 juni 2011, 20:41:30 »
Plaats van tewekstelling: Villa Tinto Raam 1
Naam: Bianca
Nationaliteit: Roemeense
Leeftijd: 26
Haarkleur: Zwart
Kleur ogen: Zwart
Lengte dame: 1 meter 70
Cupmaat: B - cup
Uiterlijk: Uitstekend
Vriendelijkheid: Goed
Service: Aftrekken, PMC, NMC en alle standjes
Shift: Nachtshift
Kosten: 50 euro voor 20 minuten

Deze week had ik weer hard moeten werken om mijn centjes te verdienen, dus vond ik dat ik een goede wip wel had verdiend. Er zat dus niets anders op dan weer maar eens af te zakken naar de tofste buurt van Antwerpen.
Stefany, Natasha, Lida, Nadia en andere toppers waren helaas te veel bezet of niet aanwezig. Dus ik besloot om een voor mij nieuwe dame te kiezen.
Ik had weer heel wat rondjes gelopen en wist niet welke dame kiezen. Vandaag koos ik dus maar voor Bianca een van de optik - fucks van het Schipperskwartier, de Roemeense Bianca. Voor haar raam was ze een bende idiote Antwerpse studentjes aan het opwarmen. Wat kan ik me storen aan die idioten. De dames maar ambeteren en nergens durven binnengaan... Ik besloot hen de loef af te steken en kaapte haar voor hun te dikke neuzen weg.
De ontvangst was vriendelijk en hartelijk. In een mum van tijd stond ze naakt voor mij. Ik keek mijn ogen uit en wees gerust er was heel wat te zien en te voelen. Ze heeft wel een litteken op haar buik maar dat maakt haar voor mij niet minder mooi.
Ze begon rustig met de hand mijn gerief wat groter te maken om dan vervolgens aan een pijpbeurt te beginnen. Hierbij kijkt ze je lief en doordringend aan. Toch heb ik al beter gehad. Ze zou niet worden toegelaten aan de Academie Oralski.
Dan begon het neuken en dat was al heel wat beter. Ik begon in missionaris waarbij ze me geil aankeek en wat gekreun volgde...
Dan doggy gedaan en ze zocht constant contact via de spiegel, dat kon ik uiteraard alleen maar toejuichen. Vervolgens haar op haar buikje gelegd en stevig doorgevlamd. Toch maakte ze me attent op de tijd en besloot me maar af te trekken. Zo ben ik toch nog klaargekomen en was de druk er af.

Conclusie: Bianca is één van de mooiste dames van het SKW en is ook bijzonder vriendelijk. Seksueel vind ik ze geen hoogvlieger. Ze is niet echt ongeremd. Toch ga ik nog een keer terug bij haar alleen al om die kont te kneden in doggy. Zeker geen slechte ervaring, goed zelfs maar er is beter te vinden.

Roberto



note sexmachine: topictitel aangepast voor alfabetische volgorde    ;)
« Laatst bewerkt op: 21 oktober 2016, 00:12:29 door bet(d)weter »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline civicske

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 458
    • Bekijk profiel
Villa Tinto RM 1, Bianca (Roemeense
« Reactie #1 Gepost op: 8 januari 2012, 08:24:01 »
Bij mijn tochtje afgelopen vrijdagavond door het kwartier heb ik deze Roemeense schone ook weer zien staan. Dus effe kijken op ze hier al een topic had. Ja dus, van wie anders dan Roberto himself :D Ik heb deze Bianca ooit ook eens gepaald, lang voor ik hier geregistreerd was en toen ze nog op SS32 zat. Natuurlijk gevallen voor haar looks en vooral haar kontje. Jeezus... Persoonlijk natuurlijk, maar één van de mooiste dames van de nachtshift en absoluut zeker één van de mooiste kontjes van het hele kwartier. Maar daar stopt het dan ook. :( Op sexgebied inderdaad geen hoogvlieger. Denk zelfs dat ik niet klaargekomen ben. ??? Jammer voor haar want ze heeft alles om één van de toppers van het SKW te zijn.
Ook vrijdagavond liepen wandelaars haar raam voorbij en keerden snel even terug om dat "goddelijke" lijfje van haar te bewonderen. Ze speelt haar grootste troef dan ook uit door altijd zijdelings in haar raam te staan shaken. Velen kijken maar veel bezet lijkt ze me niet als ik wat rondjes maak. Uiteindelijk mijn lading vrijdagavond gelost bij een oude bekende op SS10 (denk ik, want is een moeilijk pand qua nummers). Maar dat is niet voor hier natuurlijk.
In iedere DVP zit wel iets goed .... maar je moet het er wel zelf insteken. :111:
Doctorandus in de lolitalogie. Ganz geil ist das Doggystyle. :fuck

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Villa Tinto RM 1, Bianca (Roemeense
« Reactie #2 Gepost op: 8 januari 2012, 12:57:17 »
Inderdaad, civicske ik kick op haar lijf.

Dus zeer lange benen en daarom ook een perfect onderstel. De kont is gewoon wat Roberto wil en ook zoekt. Prachtig lijf ook voor de rest.

Als deze dame blond was, was ik al failliet! Helaas of gelukkig is haar service  minder zoals door mij en jou al beschreven.
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

guest18500

  • Gast
Villa Tinto RM 1, Bianca (Roemeense
« Reactie #3 Gepost op: 21 april 2012, 01:05:41 »
Rakkers,

Deze avond gaan wandelen in mijn SKW. Na een paar toerkes te hebben gelopen en niks naar mijn goesting te hebben gespot. Kwam ik voorbij deze dame. Ik zag haar kont en was verkocht. Toch ging ik niet direct naar binnen. Nee ik had dorst dus ging ik eerst in zo een pita keet een cola halen en moest pissen. Mijn gedachten waren al bij deze dame.

Ik ging terug naar VT en gelukkig was ze vrij. Ze stond te praten met een andere dame en ik ging recht op mijn target af. Eenmaal op de kamer aangekomen overhandigde ik een nog mooi briefke van 50 euro aan haar en begon me direct uit te kleden. Toen ik daar nog mee bezig was stelde deze DVP zich voor als Bianca (Ik had weeral de naam niet goed verstaan) en vroeg mijn naam. Ik zei mijn echte voornaam en dat ik Belg ben. Bianca stelde de vraag ben je daar zeker van? Ik jaja. (Ik kan er ook niet aan doen dat mijn naam ook in landen zoals Roemenië voorkomt en krijg deze vraag vaker. Er is zelfs al eens naar mijn identiteitskaart gevraagd  ::) )

Ok ik was er klaar voor en sprong op bed  :) Ik legde me naast Bianca en deze zag dat ik volledig geschoren was. Dit vond ze wel leuk denk ik en ze voelde aan mijn balzak. Ze begon rustig te trekken aan mijn pik, maar op een zachte en zeer geile manier. Het duurde dan ook niet lang of mijn maximum lengte was bereikt. Condoom erover en ze begon me te pijpen. Pijpen was niet te hard en niet te zacht, dus naar mijn goesting. Ik moest afleiding zoeken en keek eens links van me. Haar kont was in handbereik. Ik kneep er eens in en zij van oeeeee koude handen. Ik trok me terug, maar ons Bianca zei it's ok. Dit begon zeer goed en ik betaste haar kontje + kontgaatje zeer grondig.

Vervolgens begon ik zin te krijgen in het neukwerk en maakte dit duidelijk aan haar. Bianca vroeg of ik haar wou neuken of zij mij moest neuken. Ik zei neuk jij mij maar. Wat hier op volgde was een zeer geile reversed cowgirl rit. Amaai ik gaf mijn ogen goed de kost. Wat een zicht! Ok volgende positie : doggy. Ik begon stevig te rammen en Bianca ineens van ruuuuuuuustig, dus ik ging rechtstaan en over haar hangen en nam haar zo. Bianca had het moeilijk en trok haar weg. Ik vroeg is het te diep? Nee mijn pik was blijkbaar te groot?  ::)

Ze liet zich zakken op haar buik en schildpadstand was next. Ik hield me niet in en beukte er op los. Bianca liet me doen en had het zichtbaar moeilijk af en toe  >:D Ik keek in de spiegel en het was een geil zicht om mij te zien rammen op haar sappige kont. Ik gaf haar een paar liefdevolle kusjes in de regio hals en bovenrug.

Next position sideways. Ik greep haar been goed vast en gaf gas. Haar hand zocht de mijne op en kneep er goed in. Ik wou klaarkomen, maar het lukte zo niet en gooide haar been over me zodat ik ineens klaar stond voor missionaris. Ik nam haar hard en snoof die lekkere geur van haar op. Na een tijdje was ik bezweet en buiten adem. Nee dit kon ik niet op deze manier afmaken en vroeg naar een handjob.

De finale kwam er aan. Bianca trekte aan mijn pik op een manier of ik het zelf aant doen was. Meestal bakken DVP hier niks van, maar deze handjob was lekker. Nogmaals keek ik in de spiegel naar die lekkere kont en draaide haar zo dat ik een zicht kreeg op beide gaatjes. Het begon te borrelen in mijn ballen en trok haar kontje uiteen zodat het zicht nog geiler werd. Na haar poep nog een kusje gegeven te hebben spoot ik het condoom vol. Biancas blik zocht de mijne via de spiegel.  Ik weet niet wat voor een blik dat was, maar ik denk dat ze wel had gezien dat er een ferme lading in het condoom hing  :P

Ik waste me een beetje (wat zij uitvoerig deed bij haarzelf) en begon me aan te kleden. Bianca zei dat ze het hot had. Ik zei dat ik het zeer hot had en was nog op adem aant komen.

Voor het doorgaan vroeg ik nog eens haar naam en sperde mijn oren goed. Deze keer had ik het verstaan en gaf haar een kusje.

We wandelde samen naar de deur en ik gaf haar nog een hand en zei tot de volgende keer. Zeer voldaan stapte ik de straat op.

Deze meid is top. Ik geef haar de rating uitstekend! 10/10 Dit was 1 van de betere ervaringen dat ik ooit in het SKW had. Misschien ga ik toch een uitzondering maken op de regel die ik momenteel hanteer van geen 2 maal dezelfde dame. Ik ben verliefd  C:-) hahahaha




Offline civicske

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 458
    • Bekijk profiel
Villa Tinto RM 1, Bianca (Roemeense
« Reactie #4 Gepost op: 25 april 2012, 22:01:01 »
Met toch enige verbazing lees ik dit verslagje over Roemeense snol Bianca. Niet dat ik je ervaring in twijfel trek, Mighty A, maar een topsessie en 10 op 10. Hmmm....zou ze zo véél beter geworden zijn op een jaar ? Ik betwijfel het toch maar sterk en volgens mij is er véél, véél beter te vinden in het kwartier.

Een dik jaar geleden viel ik ook als een blok voor deze schone met warempel één van de lekkerste kontjes, onderstel en snoetjes van het RLD. :) Ik kan mij echter wel levendig voorstellen dat in het reverse cowgirl geweldig moet geweest zijn. :P

Ik ben maar 1x bij haar binnengestapt maar het was zo matig op alle vlakken, dat ik haar zelfs (misschien slechte dag) geen tweede kans meer geef. Mijn ogen geef ik natuurlijk nog wel goed de kost als we met andere RB'ers door de VT wandelen.

Bij mij kwam het handje er aan te pas en laat mijn slangetje daar nu hyperallergisch aan zijn. :( Ook de interactie op kamer was zeer stroef en ik hou juist wel van wat onnozel doen, plagen maar geen enkele reactie toen. Ik vond het erg profi.

Ik sta niet alleen met deze mening. Roberto, SKW dameskenner bij uitstek, denkt er ook zo over en deze rakker heeft al véél snollen van het SKW op zijn teller staan. Vergelijkingsmateriaal genoeg ;D

Wou dit gewoon even kwijt.

civicske
In iedere DVP zit wel iets goed .... maar je moet het er wel zelf insteken. :111:
Doctorandus in de lolitalogie. Ganz geil ist das Doggystyle. :fuck

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Villa Tinto RM 1, Bianca (Roemeense
« Reactie #5 Gepost op: 25 april 2012, 22:29:00 »
Iedereen ervaart meiden anders, civicske, geen hoerenloper is gelijk.
Bij deze meid deelt Robbie je mening, en de meid die jij als te mijden bestempelt op de Verversrui 14/2, die geeft Roberto een goede service  C:-)
Al delen we met 20 een mening, de 21e ervaring kan anders zijn, en dat is het mooie aan het hoerenlopen  ;) ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

guest18500

  • Gast
Villa Tinto RM 1, Bianca (Roemeense
« Reactie #6 Gepost op: 25 april 2012, 22:29:14 »
Civicske dat er veel beter te vinden is wil ik wel geloven, maar dit blijft persoonlijke smaak. Wat zoek je in sex? Elk bezoek van een dame is voor ieder verschillend. Als er een klik is waarom geen 10 op 10. Nee ik ben er wel nog maar 1 keer geweest en weet dus niet moest ik er ooit nog eens binnenstappen of het terug zou meevallen.

Voorts heb ik er ook bijna niets tegen gezegd, gewoon broek uit neuken, broek aan en weg.

Die deed vriendelijk tegen mij en ik mocht doen waar ik zin in had. Geen gezever. Ik heb al beurten gehad waar de DVP zich schandalig gedroeg en zelfs zeer arrogant was. Bij deze meid was dit niet zo. Als ik recensies over haar lees op andere forums hebben er inderdaad wel meer mindere ervaringen met haar.

Nu dit is wel degelijk mijn type van vrouw en als de sex dan ook nog goed was (ik ben eerlijk, 1 van de betere ervaringen die ikzelf gehad heb) dan stijgt de rating.

Recensies blijven ook maar bij persoonlijke ideën en ervaringen met een bepaalde DVP he.

Ik blijf bij mijn standpunt en die 10/10 veranderd in mijn recencie voorlopig niet. Misschien zijn er dames bij die jullie top vinden waar ikzelf die mening zeker niet zal delen.

Leef en laat leven. Ieder zijn goesting vriend  :)

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 12/1, Bianca (Roemeense
« Reactie #7 Gepost op: 16 september 2012, 14:46:23 »

 
[box title=BIANCA]
Land:             ROEMENIË
Taal:              ENGELS, ROEMEENS
Leeftijd:         25-30
[/box]

[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,65m
Model:            Slank
BH:                 A cup
Kontje:           zeer lekker
Haarkleur:      Zwart
Haarlengte:    Lang
[/box]
 
[box title=DIENSTEN]
PMC NMC
[/box]

[box title=pro en contra]
-Geen extra's mogelijk
-Deze dame is een 100 procent profi : snel-snel geld scoren...
[/box]

[box title=extra info]
De meningen over deze dame zijn verdeeld... Aan het raam staat ze hoofdzakelijk met haar mooie kontje naar de passanten te draaien; echter op de kamer is de service vaak ondermaats. Deze dame kan je beschouwen als een TE MIJDEN MEID.
Bianca staat in het eerste raam in Villa Tinto als je vanuit de Schippersstraat VT binnengaat. Ze werkt in de avondshift, uitzonderlijk ook overdag.
[/box]
« Laatst bewerkt op: 21 oktober 2016, 00:10:59 door bet(d)weter »

guest65309

  • Gast
Villa Tinto RM 1, Bianca (Roemeense
« Reactie #8 Gepost op: 6 augustus 2013, 03:02:29 »
Iemand op de hoogte van de dame in het eerste raam links in VT als je van de SS komt? Ben daar namelijk enkele uren geleden eens langsgegaan en dat was dik in orde! Zwart haar, iets bruiner, zwarte string/bikini, begin/halverwege de 20, oost-europa. Stond er tot 23.45 ongeveer want ik was haar laatste klant.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Villa Tinto RM 1, Bianca (Roemeense
« Reactie #9 Gepost op: 6 augustus 2013, 06:32:33 »
Iemand op de hoogte van de dame in het eerste raam links in VT als je van de SS komt? Ben daar namelijk enkele uren geleden eens langsgegaan en dat was dik in orde! Zwart haar, iets bruiner, zwarte string/bikini, begin/halverwege de 20, oost-europa. Stond er tot 23.45 ongeveer want ik was haar laatste klant.
Lekker kontje heeft die stoot en altijd vriendelijk.
Vertel op koevoet, want jij weet meer  :dance2 :pompe :shakekontje
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Villa Tinto RM 1, Bianca (Roemeense
« Reactie #10 Gepost op: 6 augustus 2013, 11:00:18 »
Iemand op de hoogte van de dame in het eerste raam links in VT als je van de SS komt? Ben daar namelijk enkele uren geleden eens langsgegaan en dat was dik in orde! Zwart haar, iets bruiner, zwarte string/bikini, begin/halverwege de 20, oost-europa. Stond er tot 23.45 ongeveer want ik was haar laatste klant.

Dat is wellicht Bianca.

http://relaxxxboard.com/index.php?topic=2425.msg22549#msg22549

guest65309

  • Gast
Villa Tinto RM 1, Bianca (Roemeense
« Reactie #11 Gepost op: 6 augustus 2013, 14:43:40 »
Lekker kontje heeft die stoot en altijd vriendelijk.
Vertel op koevoet, want jij weet meer  :dance2 :pompe :shakekontje

Ik zal anders verdergaan in het topic van Bianca? Het lijkt me dezelfde dame te zijn en aangezien er al een jaar niets over gepost is kan dit wel handig zijn :D

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Villa Tinto RM 1, Bianca (Roemeense
« Reactie #12 Gepost op: 6 augustus 2013, 14:52:55 »
Lekker kontje heeft die stoot en altijd vriendelijk.
Vertel op koevoet, want jij weet meer  :dance2 :pompe :shakekontje

Ik zal anders verdergaan in het topic van Bianca? Het lijkt me dezelfde dame te zijn en aangezien er al een jaar niets over gepost is kan dit wel handig zijn :D
Ik voeg die topics wel samen, dus post maar waar je wil.
Als er al jaren niets is gepost, wordt ze oud  :lol_hitting: :dance2
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

guest65309

  • Gast
Villa Tinto RM 1, Bianca (Roemeense
« Reactie #13 Gepost op: 6 augustus 2013, 15:07:08 »
Als er al jaren niets is gepost, wordt ze oud  :lol_hitting: :dance2

Oud? Allesbehalve! Ondanks de verdeelde meningen sprak deze dame me direct aan owv haar looks en lieve uitstraling. Dus ben ik maar binnen gegaan. Wat ben ik blij dat ik dat gedaan heb! Haar engels is ook redelijk goed en ze was ook vrij vlot en zeer lief. Misschien omdat ik ook van haar leeftijd ben, zelfs nog wat jonger, hehe :D. Nat was ze in ieder geval ook 8) Voor het standaardtarief dan ook het standaardpakket gekregen BJ-reverse cowgirl(SHIIIIIIIIT EPIC)-afmaken in doggy(op het gemak like a sir, dat wist ze te apprecieren en ze genoot er ook van) zonder probleem! Ik was haar laatste klant van de avond en daar was ze ook tevreden over, dus heb ik haar maar gezegd dat ik nog wel eens zal terugkomen!

Ik zou zeggen aanrader maarja de meningen blijven verdeeld over deze dame, ze zal het voor je hebben of niet he  ;D

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Villa Tinto RM 1, Bianca (Roemeense
« Reactie #14 Gepost op: 6 augustus 2013, 15:46:08 »
Ach, soms zal ze haar vodden hebben zeker, of zoals iedere vrouw haar kuren  :dance2 :laughingchick
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal