Auteur Topic: Gabrieli  (gelezen 4282 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Gabrieli
« Gepost op: 31 januari 2018, 21:19:41 »
Gabrieli (SixSens - Gaby, ex-Babylon) - De kickstart van 2018
Bij deze recensie


DVP-Cataloog

#servicedame #MILF #Latina


Paspoortje


[box title=GABRIELI]
Land:             Dominicaanse Republiek
Taal:              Spaans, Duits, Engels
Leeftijd:         ca40
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,666m
Ogen:       donkerbruin
Model:            normaal
BH:                 B
Kontje:           lekker

Tattoo/piercings: geen gespot   
Haarkleur:      zwart
Haarlengte:    halflang krullend
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ PMC NMC Likken GFE PSE Massage Rollenspel
[/box]
[box title=pro en contra]
+ Servicegericht en GFE
+ Mooi knap gezicht
+ Verstandige wereldwijze dame
- Geen zandlopermodelletje
[/box]
[box title=extra info]
Ze neemt de tijd en heeft veel ervaring in het vak en dat merk je. Mijn tijd met haar was zeer aangenaam en een uur tijd is een minimum met deze dame.
[/box]


Waar gespot

Ik spotte de dame in de veranda terwijl ze de rust opzocht, weg uit de bar net als ik. Ze lachtte innemend naar me, ik dacht 'Waarom niet?' en heb me naast haar genesteld.


Bijzonderheden

Dit is een goed verzorgde dame met een heel mooi zacht gezicht en mooie ogen en rood gekleurde mond. Ik hou ervan als ze hun mond rood kleuren. Ze lachte stralend en je kan goed aan de praat raken met haar. Deze dame is zeer verstandig en heeft de wereld gezien. Bij haar voel je zich op het gemak en je kan over van alles praten. Ze neemt ruimt de tijd voor presales en is in mijn geval niet opdringerig.

Fysiek is ze lichtbruin gekleurd en heeft ze de features van een Latina van de Dominicaanse Republiek. Ze is al wat van leeftijd...'t is te zeggen ze is 2 jaar jonger dan ik... Ze is dan ook een dame die het vak verstaat en heeft al wat meer ervaring dan de jongere rombul mokkels die hier rondlopen. Alleen jammer dat ze wat een buikje heeft. Mocht ze echt dat hard aftrainen indien mogelijk, dan ziet ze er onversmadelijk uit! Voor haar leeftijd ziet ze er zo al jonger uit dan haar leeftijd. Ze heeft mooie zachte borsten en vond het heerlijk die vast te nemen en te masseren.

De dame is komen overlopen uit Babylon en dit omwille van de nieuwe wet en de registratieplicht. Haar service is nog steeds de Babylon-standaard. Ik hoop dat ze deze behoudt.


Presales

De presales waren op het gemak en uitgebreid. We praten en streelden wat en ik had al van bij het begin een goede klik met haar. Dit zat echt goed! We bespraken de kamerwensen en ik liet haar een kamer boven regelen.


Kamer 2

We hadden kamer 2 waar de herinneringen aan een trio met ene Julia en Simona me meteen besprongen. Dit is een kamer waar ik het altijd snel te warm krijg en minder goed op gang kom, blijkbaar en ook nu is dat het geval.


Voorspel & Sex

De sessie zou een uur gaan duren en dat is gewoon een minimum met een servicedame als Gabrielli. We kusten en streelden en het contact is behoorlijk intiem en fysiek. Soms voel je het gewoon als een dame 'afstand bewaard'. Of de dame is minder snel geneigd je uit zichzelf te knuffelen, niet Gabrielli. Ik genoot van de aanraking van haar borsten, ze streelde ze in mijn gezicht. Ze speelde het soft-dominantiespel goed al heb ik er geweten die het nog beter deden maar haar rol als dominerende dame was niet onverdienstelijk. Ze genoot er duidelijk zelf van en dat is een behoorlijke plus dat me nog meer opwind. Toch wilde de seks minder vlotten en ik zweette te veel. Ik dwong mezelf tot kalmte en laste een rustpauze in. Ik deelde haar mee dat we voor een uur zouden gaan want dat leek me het beste. Ik kreeg daar geen spijt van, uiteindelijk kwam ik lekker klaar in doggy nadat we afwisselend van standje hebben gewisseld. Het feit dat ik zelfs nog van de kamergang droomde in later dagen, toont voor mij aan dat het nog geslaagder was dan ik kon vermoeden. Ze was mijn sterhoofdrolspeelster tijdens dit bezoekje!

Na de seks lagen we naast elkaar, knuffelden en praatten we nog veelvuldig over van alles en zoals bij Emma zal dit zo van die sessies zijn die ik me langer ga herinneren omdat ze veel persoonlijk waren, intiemer misschien. Het is al geen uitzondering meer in deze club dat dit gebeurt.


Afsluiten

We ruimden rustig af, het was tijd voor een douche. Ze liet me nogmaals weten dat ze zelf van genoten heeft. Of ze ook klaargekomen heeft, god mag het weten.


Aftersales

Ik heb al met een biertje naast haar komen zitten in de bar wat me een opmerking opleverde over de lange rit die nog voor de boeg staat. Acht, een soldaat dat vecht niet, het bleef maar bij eentje die dag, stelde ik haar gerust. We zaten nog wat naast elkaar. Later nam ik afscheid van haar voor ik echt weg ging.


Fazit en Score

Ik kan met de grootste stelligheid zeggen dat je met Gabrielli geen buil zal vallen. Ze geeft goede service en al heeft ze niet meteen dat droomfiguurtje, wie van MILF's houdt en bovendien gek is van latina's, mag ze zeker niet links laten zitten (of liggen). Je kan goede gsprekken met haar voeren, de seks is zeer goed en je zal er geen spijt van hebben!

De dame geef ik de SCORE 9,0 / 10 en gezien dit de eerste kamergang van het jaar 2018 is, kunnen we van een zeer goede start van het jaar spreken. Dat geldt overigens voor het hele SixSens-bezoek!
« Laatst bewerkt op: 31 januari 2018, 21:36:48 door Vazkor »