Auteur Topic: Nina (Duitse)  (gelezen 9374 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Nina (Duitse)
« Gepost op: 4 februari 2018, 11:45:25 »


[box title=TAMARA]
Land:             Duitsland
Taal:              Vloeiend Duits
Leeftijd:         31
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,70m
Model:            slank
BH:                 75B
Kontje:           Prima gevormd
Haarkleur:      blond
Haarlengte:    halflang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ PZC NMC Likken Vingeren GFE
[/box]
[box title=pro en contra]
+/- Gemiddelde Service
+ Naturelle dame
- Geen presales en aftersales
- Ze is moeilijk aan het lachen te krijgen
[/box]
[box title=extra info]
Ex Golden Time
[/box]

Ik trof Tamara rond de middag op terras. Een Duitse, dus ik dacht meteen aan Deutsche Gründlichkeit, want over het algemeen heb ik uitstekende ervaringen met Duitste meiden. Maar goed, het is toch even afwachten. Ze verdween weer en kwam weer enz. enz.. Ik moest de welkomsdouche nog nemen en na dit waterige ritueel kwam ik Tamara tegen op de trap. Ik zei quasi ......"naar jou ben ik op zoek". Daar concludeerde Tamara uit dat we richting kamer zouden gaan en ging meteen een sleutel halen. Dat werd dan een betaald sollicitatiegesprek op de kamer.
Op de kamer meteen aangegeven waar Sjeuf zoal van houdt.
Ik probeer altijd wat lol op de kamer te hebben. Daar is deze Duitse minder voor in. Er kon zo nu en dan een glimlach van af. Haar zoenen daarentegen waren dik in orde. Blasen matig. Ik dacht, ik draai eens een wasje met Tamara. Na 5 minuten daty had ik het bekeken, want er kwam geen beweging in. De wip was overigens prima.

Fazit, een gemiddelde service. De dame zie er leuk uit. Vooral haar naturelle uiterlijk (nauwelijks make up en geen tattoos) sprak mij wel aan. Na de kamer is Tamara een paar keer langs gelopen, zonder wat te zeggen. Duidelijk geen klik!
Een herhaling zal er hoogstwaarschijnlijk niet in zitten.
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline manureva

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
Nina (Duitse)
« Reactie #1 Gepost op: 25 juni 2018, 20:16:58 »
Visit of Thursday June 21th :

Profile : 31 yo, 1.65 m, light brown hair, nice silhouette.
 
Service : again a very nice session with this german woman who gives me a high-value quality service with a lot of sweetness and sensuality  :happy. Pleasant sharing and guaranteed pleasure  :cheer:.

Appreciation : 9 / 10

Price : 50 € / 30 minutes – no extra.

Repetition : 100 %.