Auteur Topic: Verversrui 22/4, Kira (avond/nachtshift)  (gelezen 4004 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Hooker lover1

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 44
    • Bekijk profiel
Verversrui 22/4, Kira (avond/nachtshift)
« Gepost op: 4 februari 2018, 18:38:45 »
Gisteren nog eens een avondwandeling gaan maken in de leukste buurt van het land,het Schipperskwartier ;)
Vooraf werd gecommuniceerd met den docteur,om ons te treffen in het skw voor een gezamelijke  wandeling.
Mijn legende op wielen is echter niet meer welkom in Antwerpen,vanwege de lez onzin. :banghead:
Om 19.30 dus de trein op,om op 19.50 de trein in Antwerpen centraal opnieuw te verlaten.
Normaal neem ik dan buslijn 17,die je eigenlijk tot vlakbij de meiden brengt.
Gezien de enorme werken in Antwerpen,is buslijn 17 ingekort en tijdelijk geen optie.
Het werd dus een experimentje met de tram,en tot verbazing ging ook dit probleemloos.
Even tram 11 op,om deze na enkele minuten in te ruilen voor tram 7.
Deze brengt je tot bij het voormalige einde van het skw,op enkele stappen dus van het huidige gedoogde gebied.

Den docteur liet weten aan de skipper te staan,hoewel ik daar ook stond zag ik hem niet.
Maar plots hoorde ik hem wel,daar kwam hij dan plots uit het niets opgedoken met zijn winter muts....die hem perfect camoufleerde
Het was eigenlijk het moment waarop de meeste dames aan shiftwissel doen,we besloten dus eerst wat te drinken in de skipper.

Nadien begon dan de wandeling,een leuke bezetting en best wel wat wandelaars in het straat.
Van een overrompeling was echter geen sprake,heel wat dvp waren dus wachtende op actie.
Gezien we beide best wat ervaring hebben,en nogal wat dames in praktijk reeds onderworpen hebben aan een sessie....
Was het vermakelijk om telkens een reden op te noemen om niet binnen te stappen.
Toch doken er ook enkele nieuwelingen op,die ook voor ons onbekend en dus onbemind zijn.

Een schoonheid in een netpakje trok onze aandacht,ze stond eigenlijk bovenaan mijn keuze.....en den docteur gaf zijn volledige goedkeuring....dit zou mijn wip van de avond worden....
Gezien ik met de trein ook terug moest,moest ik namelijk een beetje het uur in het oog houden.
De dame van mijn keuze bleek op het finale moment plots bezet,ik gunde het mijn mede wandelaar van harte en besloot voor optie 2 te gaan.

Op de verversrui 22/4 stond een jonge mooie verschijning,met een prachtige blonde haardos.
Ook den docteur bemerkte dat dit best weleens wat voor mij zou kunnen zijn.
Even een praatje gemaakt,en binnengestapt.
Aan de deur wou de juffrouw voornamelijk weten of ik een echte Belg was,na een bevestiging van mijn kant bleek ik meer dan welkom.
Nadien vertelde ze me,dat ze erg uitgekeken was op de talrijke problemen met niet Belgen....
Tja,wat daarop te zeggen...

Haar naam bleek kira,naar eigen zeggen een afkorting van Shakira.....waar ze de nodige bewondering voor bleek te hebben.
Ze bleek Romeense,wat had je heden ten dagen anders verwacht!
Spontaan ontstond er een leuk gesprek,over de dagdagelijkse realiteit als dvp heden ten dage in het skw.
Kira bleek niet echt happy met de huidige tendens,van relatief veel passieve wandelaars,en weinig kamerende heren.
Het was soms uren wachten,op een klantje....hoe vermoeiend.
Waar zitten al die geile mannen plots,vroeg ze me...
Ik antwoorde zonder na te denken met,in de clubjes in Duitsland natuurlijk
Een hele uiteenzetting over het clubwereldje volgde,ze had duidelijk interesse en luisterde met olifanten oren.
Misschien wou ze het ook weleens proberen,in zo een clubje.

Van al dat praten met dat lieve kind,was mijn zin in sex echter afwezig.
Dat merkte ze zelf ook wel,en we besloten om elke vorm van communicatie dus maar even te bevriezen.
Het zou echter nog even duren,alvorens de zin in mijn lijf opdook.
Ze deed erg haar best om een ordelijke pijpbeurt te geven,die ik echter als zeer matig ervaarde.
Dan maar neuken,ze stond extreem droog....het leek wel een nonnetje,en dus was het aanbrengen van wat glijmiddel best noodzakelijk.
Na enkele stoten moest er zelfs wat glijmiddel bij,wat stond dat leuke kind droog
Na enkele minuten gebeurde er echter iets onverwachts,de temperatuur van haar intieme zone ging plots de hoogte in,en de nodige natuurlijke vochtigheid volgde.Dit verraste haarzelf wel een beetje,en echt gewild was het duidelijk niet.
Ze vocht als het ware om in haar rol als gevoelloze dvp te blijven,want bij bepaalde aanrakingen reageerde ze erg gevoelig.
Zaadjes gedeponeerd,de druk was van de ketel

Afdalende naar de uitgang draaide ze zich plots om op de trappen,en vroeg ze me plots....
Zeg wat betreft dat kussen in die clubjes,is dat gewoon kussen of is dat tongzoenen
Ik bevestigde dat de betere dames alle aan tongzoenen doen,en hier schrok ze wel wat van.
Ze zag zichzelf nog niet tongzoenen met Dracula,hoewel Dracula een landgenoot van haar is :lol_hitting:
Verder wou ze nog weten of er ook daar veel roemeentjes werkten,ik bevestigde met 90%roemeens in de clubs.
Tja antwoorde ze,we zijn een land in crisis....wat moeten we ook.

Slotconclusie,een erg mooie en lieve meid,jammer van de erg kleine borstjes.
Perfect Engelstalig,en praat graag en inhoudelijk houd het ook steek.
Prestaties in bed.....duidelijk geen afgetrainde profi.
Ze doet haar best,maar zoekt zich nog een weg om een gepaste houding aan te nemen.
Geen topkamer met stomende sex dus.
Wel een gemiddelde wip met een meisje dat eigenlijk niet thuishoort in dit wereldje.
« Laatst bewerkt op: 5 februari 2018, 17:28:42 door bet(d)weter »