Auteur Topic: Ella (Roemeens)  (gelezen 11846 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
Ella (Roemeens)
« Gepost op: 6 februari 2018, 17:59:08 »
Naam: Ella
Nationaliteit: Roemeense
Leeftijd: 22-25
Lengte: 1.60 – 1.65
Postuur: normaal
Borsten: B
Tatoeage: ja, been (2 rozen en een kattekop) en rug (roos)
Piercing: nee
Haar: blond (halflang)
Taal: Engels (matig)
Extra info: zit meestal op het bankje naast de trap van de nooduitgang in de salon
Herhalingsgevaar: 85%
Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
Ella (Roemeens)
« Reactie #1 Gepost op: 6 februari 2018, 18:01:04 »
Effe geknipt uit het algemene topic.

De Roemeense Ella bespringt mij inmiddels letterlijk. Dit was een van de dames van het To-Do lijstje. Zeer aangenaam uur beleefd, waaruit blijkt dat ze heeft bij geleerd. Langzaam elkaar teasen tot een heftige explosie, volgde.  :bonken :xrated

Herhalingsgevaar 85%.
Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Ella (Roemeens)
« Reactie #2 Gepost op: 13 maart 2018, 18:39:21 »
Nadat ik de hele dag in de weer was geweest met de Bulgaarse maffia besloot ik nog een drankje te doen voordat ik naar huis ging. Ik zat rustig aan de bar toen vanaf de overkant een dame naar mij wenkte. Ik had haar al vaker gezien in SS, maar haar BMI ligt hoger als mijn gebruikelijke voorkeur. Normaliter daardoor kansloos, maar ze heeft echter een ontzettend leuk koppie en met haar bril en opgestoken blonde haartjes doet ze me ergens denken aan een helaas gestopte favorietje van mij.

Ik was ergens wel getriggerd door haar en besloot de oversteek te maken. Toen ik aan kwam lopen verkaste ze al van de bar naar een bankje en dat gaf al een goede indruk. Ze stelde zich voor als Ella en al snel bleek dat haar talenkennis niet de meest uitgebreide is. Ze legde haar hoofd op mijn schouder, kroop tegen mij aan en haar handje gleed over mijn borstkas om met mijn tepels te spelen. Ze keek me speels aan en maakte haar intenties duidelijk door volop te zoenen in de bar.

Dit alles zorgde ervoor dat er ook in de middelste regionen van mijn lijf leven in de brouwerij kwam en toen ze de kamervraag stelde haar gezegd dat ik hoopte dat er geen lange wachttijden waren. Ze vroeg of ik een voorkeur had (altijd het bovengedeelte), ging kijken en kwam terug met de mededeling dat er nog twee wachtenden voor ons waren. Ze legde zich weer tegen me aan en na een vijftal minuten ging ze opnieuw kijken. Ze kwam terug met sleutel 17 en verontschuldigde zich daarvoor. Ik zei dat het ok was. Onderweg kwam ze een andere dame tegen en verwisselde ze van sleutel zodat we op kamer 11 zouden belanden. Daarmee had ze al een extra puntje gescoord.

Op de kamer een toepasselijk playlistje geopend en haar een massage gegeven. Gezien de wijze waarop ze me hiervoor bedankte had ik ook een extra puntje gescoord. Haar gebrek aan talenkennis compenseerde ze ruimschoots door de wijze waarop ze mond en tong gebruikte tijdens de sessie. Een heerlijk zoenmonster en een tong die al likkend over mijn lijf ging alsof ik een ijsje was op een hete zomerdag. Zelden een dame meegemaakt die oorlellen, nek, tepels en ballen zo grondig in de was zet. Het pijpen was ook zeer gevarieerd en het was duidelijk dat ze een snelle leerling is. Ze lette goed op mijn reactie en bouwde van daaruit verder. Hoewel het al mijn vierde kamertje was, moest ik haar afremmen. Ze kwam naast mij liggen en aangezien ze haar tongetje in beweging wilde houden besloot ze deze met de mijne te laten spelen terwijl haar handje mijn edele delen sensueel streelde.

Er volgde weer een staaltje van haar opmerkzaamheid door mij mijn massage olie te vragen. Kleine Patjax werd in de olie gezet en ze liet blijken dat ze dit onderdeel duidelijk beheerst. Ze bouwde het perfect op en ze hield me op het randje. Het genot was dusdanig groot dat ik geen enkele behoefte voelde om tot de daad zelf over te gaan. Zij had dit ook door en langzaam bouwde ze de spanning op. De ontlading was dan ook zeer intens en een hoeveelheid die eerder zou duiden op een eerste sessie dan een vierde.

Er waren zo'n drie kwartier verstreken en ze vroeg of het ok was dat ze iets te drinken haalde en had goed opgelet in de bar door te vragen of ik een sjuutje wilde. Terwijl zij weg was douchte ik de nakomelingen van mijn lijf. De resterende tijd nog wat gepraat, geknuffeld en gezoend om na een uurtje zeer tevreden van de kamer te gaan. Bij een volgend bezoekje aan SS ga ik graag op verdere ontdekkingsreis met Ella en de zaken die ditmaal niet aan bod zijn gekomen aan een nader onderzoek onderwerpen. Wederom heeft het zich geloond om outside the box te denken.

Offline east_side_beat

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 44
    • Bekijk profiel
Ella (Roemeens)
« Reactie #3 Gepost op: 26 maart 2018, 19:21:19 »
Elle est toute douce, appliquée, embrasse comme une petite amie et sur tout le corps.
Étroite et procurant de belles sensations surtout avec la vue de sa croupe en levrette.
Seul petit défaut, un peu de ventre qu'elle cache avec son body mais ça ne choque pas.
Hâte de la revoir.

She is very sweet, dedicated and kiss like a girlfriend all aver the body.
Tight pussy with really good sensations with a nice view of her buttocks on doggy.
Just a little default, some belly hided with her dress but nothing shocking at all.
Can't wait to see her again.