Auteur Topic: Genk, La Petite Maison, hasseltweg  (gelezen 5766 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Genk, La Petite Maison, hasseltweg
« Gepost op: 8 februari 2018, 01:02:56 »
La Petite Maison is gelegen langs de legendarische Hasseltweg, in Genk. Legendarisch inderdaad, want langs de Hasseltweg heb je toch wel een uitgebreide keuze aan love-hotelletjes. Het bijzondere aan La Petite Maison is dat zij kamers hebben met een bad waarin sproeikoppen verwerkt zitten. Niet echt een ware jacuzzi, maar toch ook wel leuk. Mij verwondert het nog altijd, dat er niet meer love hotels zijn waar men iets jacuzzi-achtigs aanbiedt, want als er nu 1 ding prettig is bij een date, is het volgens mij (naast de seks) toch precies het genot van zo een broebelbadje.

Ik betaalde voor een onderonsje met een vriendin aan de balie 30 euro. Wel voor een kamer zonder dat broebelbad, want bij de aanmelding wist ik het bestaan daarvan nog niet af. Ik heb het pas bij thuiskomst, toen ik op de website ging kijken waar we gezeten hadden, gemerkt.

De Maison is niet luxueus. Het was er wel netjes, en alles wat je nodig hebt, is aanwezig. In elk geval vond ik de temperatuur op de kamer niet echt warm, en vooral in de badkamer was het eigenlijk echt te koud om te spelen. Er stond een ligbad, voor onze 30 euro toch wel ok, en ik kan we dus ook wel voorstellen dat je in zo een ligbad vol warm water aangename momenten kan doorbrengen, maar dan mag je toch niet te dik zijn, of je kan er niet met zijn tweetjes in. En om wat kinky dingen te doen in de badkamer (bv plasseks) was het er echt te koud naar mijn zin.

Waarschijnlijk zien ze mij daar nog wel terug, liefst bij wat warmer weer, om dan dat broebelbadje eens uit te proberen. Toch had ik de indruk dat een aantal mensen de Maison binnentrekken als het in de even verderop gelegen Cupido (zie ook mijn recensies daarover) te druk is.