Auteur Topic: MYLEENA - Surinaamse  (gelezen 42612 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Donald Dump

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 77
    • Bekijk profiel
MYLEENA - Surinaamse
« Gepost op: 9 februari 2018, 18:30:36 »
Vanmiddag vrijdag geweest. 1e x dat ik aanbelde zaten ze vol alle kamers bezet, dus ff in auto gewacht en toen na 15 min weer geprobeerd en toen liet de gastvrouw mij binnen omdat ze wel plek had. Myleena was voor mij nieuw, knap en jong, mooie bruine (niet heel donker) huidtint en knap meisje. Heeft Surinaams bloed. Lief en leuk geil ding, vooral het neuken in 3 verschillende standjes was top. Pijpen van Myleena was ook zonder meer goed. Ze was geloof ik wel nieuw in het vak, maar qua sex zeker goed dus wel de nodige ervaring, want Donald had geen moeite zijn warme z... te dumpen in het condoom.

Ja zeker lekker meisie

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
MYLEENA - Surinaamse
« Reactie #1 Gepost op: 11 februari 2018, 18:27:25 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]

Myleena

Looks …

Surinaamse (middel getint, knap meisje!)
20 lentes
1.60m
Zwarte haren
Bruine ogen
70D-cup Borsten (echt)
Slank postuur
Wel piercings/geen tattoo’s
Roken? Nee

Talen …

Nederlands
Engels

Bij juiste klik & hygiene bespreekbaar …

Franse massage
Deepthroat pijpen
Russisch (tussen de borsten)
Laten beffen
Trio met 2 mannen
Trio met 2e meisje
Vingeren
Speciale kledingverzoeken
Specialiteit: Pijpen



Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
MYLEENA - Surinaamse
« Reactie #2 Gepost op: 4 maart 2018, 14:01:46 »






"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Donald Dump

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 77
    • Bekijk profiel
MYLEENA - Surinaamse
« Reactie #3 Gepost op: 9 augustus 2018, 17:38:02 »
Nu het weer een beetje afgekoeld is en ik een gaatje in mijn agenda had, eens doordeweeks naar de Soesterweg gereden. En Myleena had ik telefonisch gereserveerd. Want ze is vaak druk bezet en mijn eerdere sexdates met haar waren gewoon lekker en geil. En het is ook een lekker jong getint ding. Lekker benen, billen en knap snuitje.

Ik verbaasde me overigens hoe druk het er was. Je zou zeggen half Nederland is op vakantie want de snelwegen zijn ook lekker rustig. Nou dat was in dit sexhuisje niet te merken. De jonge blonde gastvrouw dirigeerde met hulp van een meisje, even een klant voor me de kamer op, waarna ik binnen werd gelaten en snel naar een kamer werd gebracht, en de volgende alweer aanbelde. Voordeel van zo'n reservering is dan weer dat je gericht voorpret kan hebben en bij binnenkomst direct de betaling kan doen en kan wachten op je afspraakje. En even later kwam ze binnen in een soort sexy zwart satijnen jurkje, mooie hoge hakken, en haar bekende dromerige ogen. Ze zoende me gedag en na de wasrituelen zijn we lekker begonnen met het elkaar opgeilen, strelen, etc. Om daarna lekker gepijpt te worden en in 2 standjes dit maal lekker te neuken waarbij Myleena zich ook lekker liet gaan ;) Top lekkere wip weer:)

Offline steviepersy

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 39
    • Bekijk profiel
MYLEENA - Surinaamse
« Reactie #4 Gepost op: 9 september 2018, 06:56:08 »
Myleena is een wat jongere meide met mooie zachte getinte huid. Beetje dromerig gezicht. Originele afkomst is moeilijk te peilen voor mij, ze heeft iets Indisch, maar kan ook variant zijn van Surinaamse/Javaanse afkomst. Doet er op zich niet veel toe, leuke mooie meid, normaal maar zeker vrouwelijk figuur en goede service. Ok ik mis dan het zoenen want dat deed ze niet. Maar voor de rest was de seks lekker en is het ook een aardige lieve mooie meid die zeker op aktie over gaat om het je naar de zin te maken.

Ik heb mij niet verveeld en had toch een uur genomen wat ik meestal wel doe. Dan is het geen gehaast etc. Ze gebruikt haar lippen en tong wel over mijn lichaam, en orale verwennerij aan beide kanten was lekker en niet te versmaden. Ook het intieme neuken was gewoon goed lekker en op het einde zelfs geil. Ja Myleena kon mij wel bekoren hoor

Offline Donald Dump

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 77
    • Bekijk profiel
MYLEENA - Surinaamse
« Reactie #5 Gepost op: 21 oktober 2018, 18:07:40 »
Op deze zondag ben ik weer eens geweest. En voor Myleena gegaan. Wordt toch stiekum 1 van mijn favorietjes, want ik ben nu al een paar x geweest bij dit lekkere ding. Lekkere zachte borsten en billen, en haar ogen maken je ook al gek. Was weer lekker geil, en pijpen en neuken is en blijft een feestje en daarna nog massage na toen we tijd over hadden. :)

Offline AndreDH042

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 17
    • Bekijk profiel
MYLEENA - Surinaamse
« Reactie #6 Gepost op: 27 mei 2019, 19:43:53 »
Vorige week was ik enorm verbaasd. Myleena die ik kende uit HOD was bij Lacloche.. De keuze was dus snel gemaakt.... Helaas had ik maar een half uurtje maar die was met Myleena overheerlijk... Hopelijk is ze vaker aanwezig want dan spreek ik zeker langer af.... ;)

abraham50

  • Gast
MYLEENA - Surinaamse
« Reactie #7 Gepost op: 5 augustus 2019, 11:20:34 »
...1 augustus..een afspraak gemaakt bij HOD voor 3kwartier met Myleena.
De stoute schoenen aangetrokken en richting HOD gefietst.
Bij aankomst vriendelijk ontvangen en naar een kamer gebracht,waar Myleena mij zou komen ophalen.
Vanwege mijn financiele situatie,niet in staat om geregeld een dame te bezoeken...maar na kennismaking met Myleena...zou ik bijna minder boodschappen doen..om toch maar geregeld een afspraak met Myleena te kunnen maken.
Zij is een ontzettend mooie en lieve verschijning,waarbij je denkt....ik kom morgen weer....
Op de kamer aangekomen..vertelt ze je..wat er mogelijk is en wat wel en niet kan....en niet op een strenge toon ofzo....maar gewoon ..op een normale manier..alsof je haar al langer kent.
Ik kan van alles zeggen over haar....maar daar moet u zelf maar achterkomen.
Maar ik heb echt een topdate met haar gehad....zij heeft een heel fijn en lief overkomen...een topfiguur...en echt waar...de sex is echt lekker met haar...zo lief..zo rustig..zooo lekker...
Ik ga er verder ook niets meer over zeggen...
Gezien mijn financiele situatie kan ik de eerste 2weken geen afspraak maken....baal daar wel van..
​​​​​​Myleena is echt een aanrader...gewoon een hele leuke dame...die er ook nog eens erg lekker uitziet

Offline Pluim

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 6
    • Bekijk profiel
MYLEENA - Surinaamse
« Reactie #8 Gepost op: 17 augustus 2019, 15:00:11 »
Afgelopen week voor het eerst bij Myleena geweest en wat een mooie verschijning is zij! Ze is jong, heeft een lief, knap gezicht, mooi krullende haren en ze is gezegend met grote (maar niet te groot), stevige borsten. Ze knoopt haar haren gelukkig niet op, zoals veel andere dames wel doen. Alles aan haar lijkt gewoon te kloppen en ze is perfect in staat om de afspraak relaxt te laten beginnen. Ze legt rustig uit wat de extra mogelijkheden zijn en daarna biedt ze aan om met een kleine massage te beginnen, Tussendoor praat ze rustig over van alles en nog wat en zo konden we goed van start gaan.  :))

Daarna kon de pret echt beginnen en hoewel ze pas 20 is verstaat ze haar vak. Het begon met een rustige pijpbeurt wat ze prima doet. Het is een genot als Myleena boven op je zit en je haar borsten vlak voor je ziet dansen!. Ze wisselt het tempo en de houding ook lekker af, waardoor ik al moeite had om niet te snel klaar te komen. Hierna nog een paar andere standjes uitgeprobeerd en daarna heeft ze me heerlijk afgetrokken zodat ik over haar perfecte borsten mocht klaar komen. Myleena, bedankt voor de kennismaking en hopelijk tot de volgende keer!