Auteur Topic: Sexxxpalace Loredana  (gelezen 3452 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Sexxxpalace Loredana
« Gepost op: 24 juni 2011, 00:17:10 »
Plaats van tewekstelling: Sexxxpalace
Naam: Loredana
Nationaliteit: Roemeens
Leeftijd: 19
Haarkleur: Blond
Kleur ogen: Blauw
Lengte dame: 1 meter 75
Cupmaat: C - cup
Uiterlijk: Uitstekend
Vriendelijkheid: Uitstekend
Service: Aftrekken, vingeren, PZC, tongzoenen, NMC en alle standjes
Shift: Dagshift
Kosten: 40 euro voor 30 minuten

Dit Roberto – meisje in Sexxxpalace trok enorm mijn aandacht bij de eerste wandelronde. Toen ik 2 uur later alles gezien had, zat ze nog in mijn gedachte. Wat een prachtige slanke, lange blondine. Voor de kenners een beetje zoals Agniezka van SS 04/1 maar ja dan nog mooier.

Op de kamer maakte ze eerst een geanimeerd praatje. Ze vroeg zich af wat zo’n mooie jongen bij de hoeren te zoeken heeft. Mijn ego werd weeral gestreeld maar ik heb te veel ervaring om daar nog maar een woord van te geloven.

Ik gaf de afgesproken 30 euro aan haar. Over de handelingen had ik niet onderhandeld. Dat doe je ook niet voor een schamele 30 euro vind ik. Dus ik was klaar om te laten verassen. Haar kleertjes mocht ik uittrekken. Haar tong vond al snel de weg naar mijn mond en er werd er op los gekust.

Mooi zo, dat heb ik toegegeven nog nooit meegemaakt bij een EERSTE contact aan de ramen. Hier wist ik al dat het in orde was voor het vervolg van de sessie. Pijpen deed ze zonder condoom en zonder de handjes te gebruiken. Grote klasse. Toch zijn er dames die me nog beter hebben gepijpt maar het leunde tegen Fabelhaft aan. Dan neuken in alle mogelijke posities. Een spiegel was er hier echt niet. Dat mocht de pret niet drukken. Heerlijk klaargekomen. Ze sprong van bed om zich te wassen.

Ik had echter andere plannen. Het was een echt Roberto -  meisje en ik vroeg haar om nog even tegen mij op bed aan te komen liggen en een sigaret te roken. Hiervoor gaf ik haar 10 euro en daar was ze mee akkoord. Is dit nu een soort van fooi Sexmachine of is dat gewoon zielig?

Jij krijgt het laatste woord…
« Laatst bewerkt op: 24 juni 2011, 00:32:04 door roberto1989 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Sexxxpalace Loredana
« Reactie #1 Gepost op: 24 juni 2011, 09:15:55 »
Haar tong vond al snel de weg naar mijn mond en er werd er op los gekust.
Mooi zo, dat heb ik toegegeven nog nooit meegemaakt bij een EERSTE contact aan de ramen.
Pijpen deed ze zonder condoom en zonder de handjes te gebruiken. Grote klasse.

Ik had echter andere plannen. Het was een echt Roberto -  meisje en ik vroeg haar om nog even tegen mij op bed aan te komen liggen en een sigaret te roken. Hiervoor gaf ik haar 10 euro en daar was ze mee akkoord. Is dit nu een soort van fooi Sexmachine of is dat gewoon zielig?

Jij krijgt het laatste woord…
Ik rook meestal tijdens het neuken, en heb liever dat ze niet tegen me komen liggen als ik na de daad lig te snurken, dus ik catalogeer het als zielig, ja  ;D ;)
Grapje he Roberto, je hebt gewoon een rook- en tongfooi gegeven  ;D

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Sexxxpalace Loredana
« Reactie #2 Gepost op: 24 juni 2011, 23:43:45 »
Dure sigaret en op zich toch nog een goede Loredana, ondanks dat het niet mijn favo is.


Groet, Foots  O0


P.S. Die Roberto gebruikt het woord " Fabelhaft" ??????
« Laatst bewerkt op: 25 juni 2011, 00:08:33 door foots »
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Sexxxpalace Loredana
« Reactie #3 Gepost op: 25 oktober 2011, 10:58:36 »
Nog een keertje bij Loredana afgestapt. Deze sessie was oerdegelijk een een herhaling van wat ik hieronder al geschreven heb. :)
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...