Auteur Topic: Villa Tinto 28, Celina (avondshift)  (gelezen 140409 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 28, Celina (avondshift)
« Gepost op: 10 februari 2018, 16:31:32 »
Gisteren vrijdag was het weer eens een heerlijk weertje om een wandelingetje te maken naar het SKW. Dinsdag was ik al een uurtje met mijn topfavorietje gaan spelen dus had ik vrijdag niet echt de bedoeling om ergens binnen te stappen, het moet namelijk allemaal een beetje betaalbaar blijven. Ik wilde dus eigenlijk maar gewoon een kijkje gaan nemen wie er allemaal aanwezig was. Tot mijn grote verbazing waren er zéér veel dames van mijn voorkeurslijstje aanwezig, Mona, Deyra, Stefanie, Claudia, Micha, Flory, Julia, zelfs Melissa was beschikbaar. Ik keek dus toch maar even in mijn portemonnee of daar nog wat in zat, het gebeurt namelijk niet al te vaak dat het top-aanbod zo ruim is. Ik wilde eerst nog een paar rondjes lopen en dan misschien toch maar ergens binnen, amai dit wordt een kostelijke week.

Bij het doorkruisen van Villa Tinto zag ik plots op VT 13 voor de eerste keer de Braziliaanse Celina staan waarover ik al héél veel goede dingen gehoord en gelezen had. Deze dame had nog nooit mijn aandacht getrokken omdat latina’s normaal gezien niet mijn type zijn, ik had haar dus ook nog nooit bezocht. Ik had al regelmatig gelezen dat, áls je ze ziet, je direct moet binnen stappen want als je nog een rondje loopt dan is ze weer terug bezet. Ik nam toch het risico en bij mijn tweede passage stond ze er nog en gaf ze me daar een uitnodigende smile waardoor ik al bijna overstag ging. Ik wandelde toch nog even tot in de Schippersstraat maar bedacht me al snel en ging terug naar VT 13. Toen ze me terug zag komen kwam die smile terug op haar mondje, ze stond daar in een zwart lederen sm pakje met allerlei metalen sluitingen en ze had zwarte laarzen aan tot boven de knieën. Ik herinnerde me de positieve recensies en heb aan de deur zelfs geen info gevraagd, gewoon recht binnen en samen met haar de trap op naar boven.

Boven aangekomen vroeg ze of ik voor gewone seks kwam of voor iets anders. Ik vroeg naar een prostaatmassage en daar leek ze blij verrast mee. Het is dan wel 100,00 Eur, zei ze,  maar dan neem ik ook wel de nodige tijd daarvoor, je mag dan 40 tot 45 minuten blijven. Fair enough, ik was eigenlijk van plan om maar 50,00 Eur te besteden vandaag (ik had er vorige dinsdag ook al 150,00 aan mijn topfavorietje gegeven), maar in mijn portemonnee zat nog net 100,00 Eur die ik met plezier op haar tafeltje legde.

Tijdens de onderhandeling en de betaling begon ze al zwoel in mijn nek te kussen en al overal aan mijn lijf te zitten. Na de betaling ging het lederen pakje uit en stond ze daar in een zwarte soort jarretellenband met een zwarte string en verder nog alleen haar zwarte knielaarzen aan. Jongens, wat een geil zicht! Vervolgens kwamen haar natuurlijke borsten met mooie donkere tepels mij tegemoet en mocht ik die al volledig betasten. Dan begon ze mijn gilet los te maken en uit te doen en zat ze al met een handje onder mijn t-shirt en aan mijn kruis, een bijzonder actief en leuk meisje. Toen ik even later in mijn boxer short stond schoot haar hand daar al in en begon ze al met mijn kleine vriend te spelen. Ze vond dat ik al redelijk horny was. Ze schoof mijn boxer short naar beneden en hurkte om mijn ballen en piemel te likken zonder dat er al een condoom aan te pas kwam (nog niet pijpen). Ze draaide zich om, draaide haar kontje in mijn richting en leunde voorover op het kleine tafeltje. Ik mocht haar string uitdoen en moest daarna haar kutje en kontgaatje likken. Alles smaakte zeer fris en proper, hygiëne is top bij deze meid. Ze genoot duidelijk van de likbeurt want haar poesje werd al direct redelijk nat, ik mocht er ook al met een vingertje in. Jongens, wat een meid, ze maakt je zo zot als een mus! En dit gebeurde allemaal nog voordat we goed en wel aan de actie begonnen waren!

Na dit korte opwindende spelletje nam ze me mee naar haar badkamertje. Voordat ze aan een prostaat massage begint heeft ze graag dat je vanbinnen proper bent. Ik kreeg een anale douche en mocht mijn gespoelde darm ledigen in het toilet. Veel spoeling was er niet nodig, ze stond ervan versteld hoe proper ik overal was, een leuk meegenomen complimentje. Best wel aangenaam trouwens, die anale douche.

Ze legde een handdoek op het bed, begon nog wat te kussen en te teasen en met mijn kleine vriend te spelen. Veel had die niet nodig om rechtop te komen bij zo’n geile gedreven meid. Opnieuw vond ze dat ik al snel horny was, je zou voor minder!

Volgens mij was ze zelf ook nogal horny want ze kon van mijn lijf niet afblijven. Ik mocht eerst nog wat met haar poesje spelen, daarna kwam ze op mij zitten en begon ze met mijn stijve vriend over haar poesje, over haar clit en tussen haar schaamlipjes te wrijven (zonder condoom). Op bepaalde momenten floepte hij er al bijna in, m.a.w. ze wrééf hem er bijna in. Maar elke keer dat ik dacht “oei, nu gaat ze hem er zonder condoom insteken” nam ze was gas terug waarna ik een geile knipoog toegeworpen kreeg.

Ze haalde een condoom uit het pakje, stopte het condoom helemaal in haar mond en begon me dan te pijpen. Als je het condoom niet in haar mond had zien verdwijnen dan zou je denken dat ze je zonder condoom gaat pijpen maar het condoom was er wel degelijk. Hoe ze het op die manier, zonder haar handen te gebruiken, over mijn piemel kreeg is mij een raadsel. Ze pijpte met heel veel gevoel, alleen maar mondbeweging, geen handje erbij, veel tongbeweging, soms kleine beetjes met de tanden en diep, echt deepthroat waarbij ik in de spiegel mijn hele vriend tot aan de ballen in haar mond zag verdwijnen. Alsof dat allemaal nog niet genoeg was vroeg ze me om met mijn beide handen haar hoofd vast te nemen en haar in haar mond te neuken. Niet zomaar een beetje vooraan in haar mond, ik mocht all the way tot in haar keel gaan waarna regelmatig haar speeksel in beken over mijn stijve lul vloeide.

Na dit geweldige pijpfestijn vroeg ze of ik háár wilde neuken of dat zij mij moest neuken. Ik was even bang dat ze me met een strapon anaal wilde nemen maar dat was niet het geval. Ze nam plaats op mij, bood haar poesje aan en gebood me om mijn stijve vriend erin te stoppen. Wauw, wat een leuk poesje heeft deze meid. Tijdens het berijden mocht ik ook nog met haar clit spelen en daar genoot ze duidelijk van. Toen zei ze dat ze zich zou omdraaien met haar rug naar mij (reverse cowgirl) en dat ik dan met haar kontgaatje moest spelen terwijl ze me bereed en zij ook mij anaal vingerde. Glijmiddel lag niet in mijn buurt dus probeerde ik mijn vinger met wat speeksel in haar kontgaatje te brengen. Dat was in het begin OK maar als ik iets dieper wilde gaan deed het pijn bij haar. Ze gaf me dan wat glijmiddel en ik mocht opnieuw proberen. Dit ging iets beter maar toen mijn vinger er halverwege in zat deed het toch weer pijn. Ze vertelde dat ze nog niet zo lang met anale actie bij haarzelf bezig is en dat ze dus nog een beetje moet leren om haar sluitspier voldoende te ontspannen. Ik denk dat ze er naartoe wil werken dat na verloop van tijd klanten haar ook anaal kunnen neuken. Ik heb er alle respect voor dat ze op dit moment op het anale gebied duidelijk haar grenzen aangeeft.

Vervolgens zette ze zich tussen mijn benen. Ik zag een gigantische plastic handschoen verschijnen. Ze deed de handschoen, die tot aan haar schouder reikte, aan en voorzag een vinger of drie van een dot glijmiddel. Aan de handschoen te zien dacht ik dat ze van plan was om me te fisten maar dat had ik niet gevraagd en was dus ook niet afgesproken. Ze vroeg wel of ik het leuk zou vinden dat ze me zou fisten en of ik er ppprs bij wou maar ik zei dat ik met een goede prostaat massage al heel tevreden zou zijn en dat ik geen ppprs durf gebruiken omwille van hartproblemen in het verleden.

Ze begon met één vinger mijn kontgaatje te masseren en daarna te vingeren. Die ene vinger werden er al gauw 2 en ik denk even later zelfs 3. Ze doet dit voortreffelijk en tegelijkertijd pijpt ze aan een lekker tempo. Na een tijdje kreeg ik het moeilijk en ze vroeg of ik klaargekomen was. Neen, dat was nog niet het geval maar het scheelde niet veel. Ze trok het condoom van mijn stijve vriend en spoot er een aanzienlijke hoeveelheid olie over. Ze zei dat ze het verder ging afwerken met de hand maar dat ik moest proberen om nog niet direct te “finishen”. Ik probeerde het uit te stellen maar toen ze opnieuw met een aantal vingers zo diep mogelijk bij mij naar binnen ging en tegen mijn P-spot begon te duwen was er geen houden meer aan. Ik had een geweldig klaarkom-moment en Celina zei met een echt Antwerps accent “amaai” toen ze de aanzienlijke hoeveelheid sperma naar buiten zag vliegen en de afstand die het overbrugde. Ik weet niet of dit normaal is op mijn leeftijd (ik zit al een tijdje op tram 5) maar meerdere dvp’s staan versteld van de hoeveelheid sperma die ik produceer en de afstand tot waar mijn nazaten vliegen.

Ik had met deze Celina een geweldig leuke ervaring en ze zal me zeer zeker nog dikwijls terug zien. Als ik toch een minpuntje moet noemen dan is het misschien dat ze me niet proper maakte nadat ik mijn buik en borstkas had ondergespoten, dat moest ik dus zelf doen.

Verder hebben we tijdens het wassen nog een leuke nababbel gehad, o.a. over haar zus die in het restaurant van de Parador in Malaga werkt voor een maandloon dat mogelijk nog lager ligt dan wat Celina op één dag binnen haalt. Als die zus er even leuk uitziet en even vaardig is dan mag die van mij ook gerust overkomen naar Antwerpen. De klanten in het SKW kunnen er alleen maar goed bij varen en als ze even nadenkt dat ze hier een maandloon op één dag kan verdienen ……….

Zelfs tijdens de nababbel kon Celina niet van mijn lijf blijven en ik heb haar zelf ook nog wel een paar keer bij haar lekkere kont gepakt. We hebben ook nog heel wat geknuffeld en gekust (ook vol op de mond).

Ik heb bij deze dame geen enkele tijdsdruk ervaren en heb na de afgesproken 45 minuten hééééél tevreden afscheid genomen van deze schitterende meid. De service en de tijd die ik bij haar gekregen heb voor mijn 100,00 Eur is heel wat anders dan wat ik maandenlang een paar ramen verder in Villa Tinto kreeg voor heel wat meer geld maar daar zal ik hier niet verder over uitweiden.

Herhalingsgevaar is zééééééééér groot (als ik er bij geraak want ze is dikwijls bezet – ik ben verdomme vergeten om haar telefoonnummer te vragen)

Greetz.
« Laatst bewerkt op: 14 januari 2020, 17:32:56 door bet(d)weter »

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 28, Celina (avondshift)
« Reactie #1 Gepost op: 14 april 2018, 16:57:28 »
Ik belde één van de voorbije dagen met één van mijn topfavorietjes in Roemenië en wat bleek? Ze komt een kleine twee weken vroeger terug dan voorzien, joepie!  :1rij: Of ze volgende week al terug op post zal zijn is nog een beetje twijfelachtig, dat verneem ik later nog wel. Een tweede topfavorietje zou normaal gezien vanaf volgende week woensdag terug op post moeten zijn.  :1rij: Als ze allebei terug zijn dan wandel ik niet al te veel meer rond om nieuwe dames te ontdekken, ik bezoek dan gewoon elke week één van mijn favorietjes.

Om die reden besloot ik om de voorbije week toch nog voor een tweede keer richting SKW te trekken, ik had namelijk nog een paar dames op mijn lijstje staan. Ik ging eerst even kijken of Beatrice er was en ja hoor, ze stond daar mooi te wezen maar ik ging eerst nog even kijken of Kiana, Celina en Sylvia/Tatjana/Mia er waren. Kiana was weeral bezet, Sylvia/Tatjana/Mia zat op haar telefoon te spelen zonder oog voor de voorbijgangers en Celina stond bijna paraat maar ze was zich nog aan het schminken. Toen ik terug uit de VT wandelde richting Beatrice zag ik net iemand bij haar binnen gaan, dedju! Dan nog maar een toertje gewandeld maar Kiana bleef bezet en Sylvia/Tatjana/Mia bleef met haar telefoon spelen. Alhoewel Celina zich nog steeds aan het schminken was kreeg ik toch al een lieve smile. Ik vroeg of ze klaar was om te beginnen  :sex en of ik al binnen mocht. “5 minuutjes”, zei ze, “ga maar al naar boven”.

Boven had ik even de tijd om eens goed rond te kijken. Behalve een welgekomen airco (die Celina tijdens het spelen altijd aanzet) hangt er heel wat speelgoed aan de muren  :040: , ook veel lederen en latex kleding en een aanzienlijke hoeveelheid laarzen  :ff . De liefhebbers met een leder en/of latex fetish kunnen hier wel terecht. Ondertussen was Celina naar boven gekomen, ze droeg zwarte lieslaarzen, een zwart lederen rokje + pakje met vetersluiting achteraan en een zwarte latex bh  :mistress . En dan die smile met die witte tanden  :trio ! Ze kwam eerst even tegen mij aan staan en begon mij overal te betasten. Toen ik mijn hemd begon open te knopen vloog ze al direct op mijn tepels en begon ze onder mijn hemd over mijn rug te strelen. Ze trok zelf haar latex bh uit en daar floepten haar mooie borsten met donkerbruine tepels tevoorschijn  :showtits1 . Ik dacht “als zij direct op mijn tepels mag vliegen dan mag ik dat ook”. Rechtstaand nam ik haar borsten één voor één in mijn hand en kuste, likte en zoog zachtjes aan haar mooie tepels. Zij zat ondertussen aan mijn klokkenspel terwijl ik mijn broek nog aanhad. Dat was al een leuk teasingspelletje en ik had zelfs nog niet gezegd wat ik wilde en ik had ook nog niet betaald. Terwijl ik me daarna verder van mijn kleding ontdeed spraken we af wat er verder zou gebeuren waarop ik haar 100 Eur overhandigde.

Ze deed haar rokje uit en rolde het veterpakje een stuk omhoog. Op die manier bleven haar borsten goed bereikbaar  :movingtits en kon ik ook goed bij haar poesje terwijl ze toch een stukje fetishkleding aanhield, ze hield ook haar zwarte knielaarzen aan, brrr, sexy! Ze zette zich op de rand van het bed en ik stond naakt voor haar. Ze wilde mijn ballen afbinden met een veter maar ze had niet gezien dat ik een metalen cockring droeg. “Oh, that is even better”, zei ze. Is dat iets nieuws, dat afbinden met een veter? Flory deed dat een week of twee geleden ook al maar verder had ik dat nog niet meegemaakt.

Met al dat teasen van daarnet en het bekijken van Celina in haar outfit stond mijn kleine vriend al als een paal naar boven. Celina trok mij tegen zich aan, spuwde mijn kleine vriend helemaal onder en begon aan een eikelmassage. Amai wat een zicht en gevoel. Even later vroeg ze me om op het bed te gaan liggen en zei “I am gonna make you very horny” en “Do you want p.pp.rs?” :lostit  Nee, niet voor mij, bedankt! Ik moest op het bed gaan liggen met mijn voeten naar de spiegel zodat, als ik mijn benen open en naar boven deed, ik zelf in de spiegel kon volgen wat er met mijn kontgaatje, ballen en paal gebeurde. Ondertussen hadden we samen een dildo gekozen waar ze later gebruik van zou maken.

Celina spoot een lading olie over mijn paal en balzak en begon te masseren. Vervolgens zwierde ze een been over me en nodigde me uit om haar poesje te likken. Een Braziliaanse poes heeft blijkbaar een ander smaakje dan een Roemeense, Celina heeft een leuk en fris kutje om te likken. Ze geniet er zelf ook van maar ze laat het voorlopig niet tot een orgasme komen. Toen ik haar vroeg om mijn bril even opzij te leggen en een facesitting te doen zette ze zich vol boven op mijn mond en neus en vroeg om ook haar kontgaatje te likken. Even later boog ze voorover en begon ze te pijpen. Het voelde als zonder condoom maar achteraf bleek er toch eentje over te zitten. Hoe ze het elke keer ongemerkt flikt, ik weet het niet. Ik vind Celina één van de betere pijpsters op dit moment, veel gevoel maar toch stevig, nogal wat speeksel erbij en bij momenten serieus diep. Je voelt haar lippen knijpen en je ziet in de spiegel je paal tot in haar keel verdwijnen.

Na deze geweldige 69 nam ze een klein zwart latex handschoentje en voorzag enkele vingers van glijmiddel. Ondertussen mocht ik nog even met een vingertje in haar poes. Ze ging met één vinger in mijn kontgaatje en begon daar wat draaibewegingen te maken. Terwijl ik nog met haar borsten kon spelen maakte ze me helemaal gek. Toen ging een tweede vinger mee naar binnen en kon ik het al bijna niet meer houden. Ze is hier verdomd goed in! Tot een derde vinger kwam het niet. Ze nam de metalen dildo (van gemiddelde dikte en lengte),  trok er een condoom over en deed er het nodige glijmiddel op. Probleemloos schoof ze hem in mijn kontgaatje. Zo’n glad metalen ding gaat toch altijd iets makkelijker naar binnen dan een plastic of siliconen exemplaar in de vorm van een echt lul. Terwijl ze hem diep in en uit schoof begon ze opnieuw te pijpen. Ik werd er helemaal gek van! Ik vraag me soms af wat p.pp.rs op zo’n moment met je doen maar toch durf ik ze niet snuiven (enkele jaren geleden hartproblemen gehad). Als p.pp.rs je dit allemaal nóg intenser laten beleven dan vlieg ik door het dak, denk ik. Ze begon met de dildo diep in mijn kont roterende bewegingen te maken. Ik moedigde haar aan om vooral verder te doen. Het was zo’n intens gevoel dat ik even later haar mondje vol spoot. Althans, zo voelde het maar alles zat natuurlijk in het condoom i.p.v. in haar mondje. Het is ook altijd leuk dat de dame niet stopt met pijpen bij het eerste teken dat je gaat komen maar verder pijpt tot de laatste schokken voorbij zijn en de laatste druppels geloosd zijn. Celina doet dat en dat apprecieer ik ten zeerste  :PDT_Armataz_01_37: .

Terwijl ik lag na te genieten maakte ze me proper, daarna deden we nog een babbeltje over een paar items aan de muur. Ik vroeg haar de pinwheel even te gebruiken maar ze had begrepen dat ik de lederen zweep bedoelde. Ik kreeg er onmiddellijk een flinke klap mee  :040: . Daarna reed ze met de pinwheel over mijn balzak en over mijn ondertussen lichtjes ingezakte kleine vriend, eerst zachtjes, dan harder. Dan deed ze hetzelfde op mijn tepels. Ze zei dat ze dit ook héél hard op mijn rug kon doen. Misschien een volgende keer. Ze vroeg ook nog of in van fetish-kledij hield. Ik heb met het zelf dragen daarvan geen ervaring maar wat ik zeker leuk vind is dat Celina zich uitdost zoals deze keer. Tenslotte gaf ze me nog een hint: het liefst wat ze doet met klanten is fisten. Wow, daar ben ik nog niet aan toe! Twee à drie vingers en een gemiddelde dildo zijn voorlopig mijn maximum. “We zullen het de volgende keren opbouwen”, zei ze, “zodat ik je binnenkort kan fisten”. Ik wil er wel in meegaan maar eerst eens even kijken of ik me door Gabriëlla, Selena of Amanda kan laten neuken met een strapon.

Na een uitgebreid wasje  bad26  hebben we beneden nog even verder gekletst en na een goede sessie van 100 Eur voor zo’n 40 à 45 minuten heb ik tevreden afscheid genomen van deze leuke, positieve, Braziliaanse meid.

Greetz!
« Laatst bewerkt op: 15 april 2018, 17:32:04 door bet(d)weter »

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 28, Celina (avondshift)
« Reactie #2 Gepost op: 16 april 2018, 18:04:39 »
Celina is de ganse week met verlof !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 28, Celina (avondshift)
« Reactie #3 Gepost op: 23 april 2018, 20:07:49 »
En... ze heeft woord gehouden: Celina is terug paraat !!!!! :welcome:
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 28, Celina (avondshift)
« Reactie #4 Gepost op: 1 juni 2018, 16:30:24 »
Celina gaat vanaf 29 juni voor een maand met vakantie !
Ze heeft overigens een nieuw naamplakkaatje hangen waarop nu ook vermeld staat dat ze "Speelse fantasieën :censored en soft sm" aanbiedt.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 28, Celina (avondshift)
« Reactie #5 Gepost op: 1 juni 2018, 21:15:35 »
Celina gaat vanaf 29 juni voor een maand met vakantie !
Ze heeft overigens een nieuw naamplakkaatje hangen waarop nu ook vermeld staat dat ze "Speelse fantasieën :censored en soft sm" aanbiedt.
Te hopen dat ze niet 'nog dikker' terugkomt  :-\ :-\ :-\ :-\
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

guest21214

  • Gast
Villa Tinto 28, Celina (avondshift)
« Reactie #6 Gepost op: 18 juni 2018, 01:41:21 »
vanwege vele goede recensies op diverse fora haar ook eens bezocht. Ik val sexueel niet op Latina's en haar looks waren ook niet echt de mijne dus paar x voorbij gelopen en toen een x toch eens geprobeerd. Nu de recensies herken ik wel, haar energievolle act speelt ze met overgaaf, alleen voor mij te overdreven. Het wond mij niet op en ik moest een paar x haar beetje afremmen. Aan haar inzet ligt het zeker niet, maar het is voor mij te doorzichtig en sexueel windt ze me verder ook niet op, dus not my cup of tea. Maar ik kan mij zeker voorstellen dat er anderen er mee weglopen.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 28, Celina (avondshift)
« Reactie #7 Gepost op: 29 juni 2018, 10:08:30 »
Celina gaat vanaf 29 juni voor een maand met vakantie !
Ze heeft overigens een nieuw naamplakkaatje hangen waarop nu ook vermeld staat dat ze "Speelse fantasieën :censored en soft sm" aanbiedt.
Op haar laatste werkdag, gisteren, riep Celina mij tot haar.
Ze wist mij te vertellen dat haar vakantie een goeie drie weken  :039: zal duren, en dat ze op maandag 23 juni de draad weer zal opnemen.
Terloops vroeg ze ook wanneer ik met vakantie ga, waarop ik haar geantwoord heb dat mijn vakantiebestemming het skw is, omdat ik daar vrouwen uit verschillende landen van diverse origine en kleur tegenkom :pica, iets waar ze hartelijk moest mee lachen...
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 28, Celina (avondshift)
« Reactie #8 Gepost op: 29 juni 2018, 10:16:33 »
hoi

23 juni  zal -denk  ik-  23 juli dienen te zijn.   t is ook een maandag

Doc

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 28, Celina (avondshift)
« Reactie #9 Gepost op: 29 juni 2018, 10:44:51 »
Ja tuurlijk, doc, je hebt gelijk !!!
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 28, Celina (avondshift)
« Reactie #10 Gepost op: 29 juni 2018, 12:11:12 »
Toch nog een misverstandje :017: oplossen i.v.m. Celina's verlof: vandaag is blijkbaar haar laatste werkdag, ze vertrekt pas vanavond met vakantie; dat heeft ze me zojuist bevestigd !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 28, Celina (avondshift)
« Reactie #11 Gepost op: 29 juni 2018, 13:04:55 »
Toch nog een misverstandje :017: oplossen i.v.m. Celina's verlof: vandaag is blijkbaar haar laatste werkdag, ze vertrekt pas vanavond met vakantie; dat heeft ze me zojuist bevestigd !
Kom jij tegen een uur of vier maar naar Linda .... ik trakteer op een Duvel, aangezien jij niks van bier kent en bijgevolg geen Orval drinkt ...  ;D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 28, Celina (avondshift)
« Reactie #12 Gepost op: 29 juni 2018, 20:23:30 »
ik trakteer op een Duvel
Pas maar wat op met Duvel, daar kunde AIDS van krijgen, want dat komt van brouwerij Moord-gat.  :lol_hitting:

Offline 30 cm

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 59
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 28, Celina (avondshift)
« Reactie #13 Gepost op: 24 juli 2018, 23:38:28 »
Ik heb vandaag bij Celina het plakkaatje zien hangen met haar naam. Celina zelf nog niet gezien.

Offline Boer Svein

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 72
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 28, Celina (avondshift)
« Reactie #14 Gepost op: 25 juli 2018, 09:20:10 »
Celina zou ook haar kont hebben laten vergroten. Mijn vaste wandelmaat is gisteren bij haar langs geweest. Ik zal eens polsen bij hem hoe het er uitziet. Of een van jullie moest nog snel bij haar binnen springen.
Tatlı Dile Güler Yüze
Doyulur Mu Doyulur Mu