Auteur Topic: *Mrs PIA  (gelezen 41261 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
*Mrs PIA
« Gepost op: 12 februari 2018, 19:58:19 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]


Mrs Pia

Looks …
Duitse
42 jaar
Brunette
Bruine ogen
Cup C
1,70m
Geen tattoos, geen piercings

Talen …
Nederlands
Engels
Duits

Specialiteiten …
soft erotisch SM
hard-SM
anaalspel/fisting bij slaaf
mindplay
fetishspel

Varia…
Duosessies met Meesteres Katharina of bi-slaaf mogelijk

Contact info …
 +31 (0)6 34764158
 ladypia@outlook.com
 www.meesterespia.nl
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
*Mrs PIA
« Reactie #1 Gepost op: 4 maart 2018, 15:41:18 »








"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Gilgamesj

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 4
    • Bekijk profiel
*Mrs PIA
« Reactie #2 Gepost op: 21 november 2018, 15:18:43 »
ZeeIn de prettige ambiance van House of dreams aan de Soesterweg 269 in Amersfoort: parkeren makkelijk,  hoffelijke ontvangst, zorgvuldige agendering en mooie prijzen, komt ook Meesteres Pia. Zij is natuurlijk inmiddels een Europees begrip, eigenlijk de Moeder aller Meesteressen. 
Daar was ze, keurig op tijd, in haar verblindende schoonheid en indringende kleding.
Ze is wel een MILF maar wat een goddelijk lichaam. Mooi afgetrained geen grammetje vet en dan die overrompelende borsten waar je ook nog aan mag zitten. Ze wist snel mijn verzoeken op te pakken. We gingen voor Soft erotische SM, een terrein wat ze volledig beheerst. Haar uitstraling is vitaal en sexy, haar spreken grappig en opwindend door de duitse tongval en haar aanwezigheid prominent. Wat een vrouw! oo origineel want op gegeven moment hingen er kleine emmertjes aan mij tepels die tergend langzaam met water gevuld werden. Ongelovelijk geil maar ook pijnlijk. En later zou ze die gevoelig geworden tepels meenemen in haar verbluffend spel van domineren en opgeilen. Met een mooie face-sitting, trampling, ball-busting, en ga zo maar door. Je vergeet de tijd want zij speelt met lust en pijn. Ze was al een tijdje zwaar op mij toen ze met minj pik aan de slag ging.Wat ze allemaal deed weet ik niet meer, ze wist mijn brandende tepels weer et vinden en ik kwam ongelovelijk diep klaar. Wat een topper. 5 sterren!r goede ervaring met deze topmeesteres.

Offline SMF

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 62
    • Bekijk profiel
*Mrs PIA
« Reactie #3 Gepost op: 12 november 2019, 21:38:07 »
ze is hier weg heeft eigen sm studio in den haag iets met secret sins of zoiets in Weimarstraat