Auteur Topic: NORA  (gelezen 15422 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
NORA
« Gepost op: 14 februari 2018, 19:32:03 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Jooploop

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 44
    • Bekijk profiel
NORA
« Reactie #1 Gepost op: 15 april 2018, 15:32:16 »
Dat werd dus wel nora na een tijdje kwam ze het rook hok in gelopen en yylover spotte haar iets eerder als mij en was zo vriendelijk om zijn stoel af te staan aan haar en  dat ik met haar even een praatje kon maken en het voelde goed dus maar eens richting de kamer en daar aangekomen werd het bed op gemaakt en begonnen we lekker te zoenen en na 5 min dacht ik van ik maak er maar een uurtje van wat ik normaal nooit doe bij de eerste keer maar dit voelde goed en na eerst elkaars lichaam hebben ontdekt ging ze heel rustig naar beneden en begon heerlijk te pijpen wat zeer aangenaam was naar de pijp beurt vroeg ze als ik haar wilde beffen wat heeft ze een heerlijk poesje na haar befbeurt eerst even heerlijk potje tong worsten en ging ze heerlijk boven op zitten daar na nog doggy gedaan en dat was ook zeer goed waar ze de spiegel goed bij gebruikten en na een tijdje nog missionaris gedaan waar op ik het niet meer hield en het condoom vulden de resteerde tijd nog even zitten na kletsen over van alles en nog wat en toen was het tijd om tegaan en dacht deze Damme heeft wat extra verdiend en haar netjes betaald met een kleine fooi  herhaling  is gewoon 100%en ik denk ook wel een favoriete Damen er bij heb

Offline Jooploop

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 44
    • Bekijk profiel
NORA
« Reactie #2 Gepost op: 14 juni 2018, 23:19:23 »
ronde 2
dat werd nora waar ik de laatste keer een goede kamer mee gehad op de kamer aan gekomen eerst het bed maar eens in orde gemaakt en eerst een heerlijk potje tong worsten en het pijp werk was ook weer goed en weer heerlijke seks met haar gehad en was gewoon weer heel goed na mij zin en weer een leuk en lekker uurtje met haar gehad en weer wat geleerd en de resterende tijd nog even wat zitten praten