Auteur Topic: Informatie  (gelezen 46749 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Informatie
« Gepost op: 16 februari 2018, 20:52:43 »
Für LL Freunde!

[attachimg=1]

vanKees

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Informatie
« Reactie #1 Gepost op: 2 mei 2018, 12:58:17 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]

vanKees

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Informatie
« Reactie #2 Gepost op: 12 juni 2018, 07:01:40 »
[attachimg=1]

vanKees

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Geweldig toch!
« Reactie #3 Gepost op: 15 augustus 2019, 14:52:23 »
Iemand merkte een tijdje terug op dat ik tegenwoordig vooral in kleinere clubs vertoefde, ondanks de vele verhalen van de verwegclubs.  Deze zomer er toch regelmatig weer eens op uitgetrokken, naar die verwegclubs.  Zeker als het een tijdje geleden is, doet dat deugd.  Meteen moet ik er aan toevoegen dat je weliswaar dichtbij huis voor minder dan € 30 in vele clubs terecht kan maar dat alles dan ook basic is.  Daar kan je toch niet omheen.  Uiteraard kan basic voldoende zijn maar... luxe een genot! 

Deze club is zo'n verwegclub en dure club (vooral qua inkomprijs).  Is deze club zijn geld waard?  Zeer zeker!  Ik verklaar me nader.

Je betaalt € 80 inkom. 

Daarvoor krijg je wel een uitgebreide verse lekkere ontbijttafel.  De keuze is te groot eigenlijk.  Je kan niet van alles eens proeven want dan zelfs is het teveel.  Uiteraard zijn alle frisdranken en fruitsap inbegrepen in de prijs.  Ook alle soorten niet-alcoholische bieren.  Het avondeten was pico bello.  Het was BBQ maar zeer professioneel klaargemaakt met alle bijspijzen inbegrepen (bijvoorbeeld frieten van zoete aardappelen).

Ook de wellness is ongezien!  Een HWP buiten (type YY, dus geen huis-tuin-keukendingetje als in By Night en geen "flauwe broebelaar" als in PSR), een groot verwarmd zwembad buiten en een vrij groot verwarmd zwembad binnen (met ingebouwde HWP-toestanden), een hete buitensauna met zicht op de tuin en zwembad, een dampbad, een hete binnensauna, een bio-binnensauna, een hamam en ook ongezien en ongelooflijk handig is de complete wellnessbar.  Uiteraard heb je ook nog een gewone bar met lounge en een mini-buitenbar.  Verder alle ruimte om te bewegen, inclusief een soort laufhausstraatje.  Ook een buitenterras zodat je bij mooi weer niet in het vernieuwde restaurant binnen moet zitten.  In de wellness ook een kouddompelbad.

Verder is ook alles perfect geregeld.  Douches waar veel water uitkomt en die je zelf kan regelen, verzorgingsproducten aanwezig, ruime omkleedruimte en lockers.

Hygiënisch staat daar alles op punt.

De club is zeer makkelijk te bereiken met het openbaar vervoer dat dag en nacht rijdt en bijna voor de club stopt.  Een grote autoparking aanwezig.  Taxi's staan paraat.

Het personeel is zeer vriendelijk.

De muziek staat niet overdreven luid en is vrij gevarieerd.

Club en kamers met airco.

En last but not least: de dames.  Meer dan genoeg dames aanwezig voor het aantal heren.  De line up is verschrikkelijk geil.  De dames jagen wel vrij intensief maar niet storend.  Zij aanvaarden bijvoorbeeld zeer makkelijk dat je zelf wel naar de dame van je keuze zal gaan op het moment dat je dat zelf wil.  De service van de dames daar kan ik weinig over zeggen omdat er zoveel dames waren en ik maar over drie dames wat kan vertellen.  De eerste dame gaf behoorlijke service.  Het tongzoenen had wat meer mogen zijn.  Ouderwets goed pijpen.  30' à de gangbare prijs van € 60 in deze club.  In elk geval alles behalve raamservice.  De tweede dame haar service was GFE en ouderwets goede pijpbeurt.  Een uur à rato van afgesproken € 150 maar bij de lockers was ze tevreden met € 120 omdat ik zo lief was geweest.  Ik ben de laatste om de complimenten au serieus te nemen van de dames in de club maar als het ná een sessie plaatsvindt zal het wel echt zo zijn en gemeend.  Misschien zijn de meeste andere mannelijke bezoekers bullebakken, dat kan natuurlijk ook.  De derde dame bood alles aan wat ik graag heb en wou daar voor een halfuur € 100 voor vangen (de allermooiste van de 3 mooie dames).  Enkel voor het eerste halfuur.  Dan € 60 per volgend halfuur.  Zelf ben ik van het principe dat ik niet op voorhand een tijd vastleg op kamer maar dat pas op kamer beslis.  Afhankelijk van hoe goed ze voor me is.  Het eerste halfuur moet dus ook aan € 60 (zonder garantie op verlenging), vertelde ik haar en na wat gemorrel, gaf ze toch toe. 
Ik heb in de loop van de dag nog wel wat meer dames gesproken en naar hun services/prijzen gevraagd en kwam tot de vaststelling dat je moet oppassen (zoals in vele clubs eigenlijk).  Er lopen daar dames van alle nationaliteiten rond maar het is vooral oppassen voor de Duitse dames.  Die schamen zich niet om PMC, niet tonzoenen en NMC aan te bieden voor € 60 per halfuur.  Wil je wat meer vragen ze al gaan € 150 per 45'.  Eentje vertelde me zelfs doodleuk uit Keulen te komen, speciaal naar het diepe Duitsland, lang rijden voor haar omdat ze liever 3 zotten vangt op een dag en maar 3 keer licht moet werken dan om haar dagsaldo te halen.  Ze vindt het van de gekke om in NRW halfuurtjes te moeten kloppen in bepaalde clubs voor topservice voor soms minder dan € 50 per halfuur.  Ze gaat geen 10 keer per dag met haar benen open liggen hoor, ben je gek.  Dan liever uren rondhangen zonder werk in de club.  Buiten NRW kom je blijkbaar makkelijker weg met shit-service tegen hoge prijzen.  Iedereen doet wat ie wil, daar, blijkbaar.  Nu snap ik meteen ook de redenering die schuilgaat achter super knappe beauty's (in bijvoorbeeld Oase) die voor GFE niet voor minder dan € 150 per halfuur op kamer trekken.  Laat je dus geen oor aannaaien door de geldwolven onder de dames daar.  Stap gewoon naar de volgende knappe.

Is deze club nu zijn hoge inkomprijs waard?  Als je het mij vraagt wel.  In PSR betaal je bijvoorbeeld € 60 en alles aftands.  In NRW kom je al voor 1/3 van de prijs van hier binnen maar dan krijg je simpel eten, enkel een kleine sauna....  Het is maar wat je graag hebt natuurlijk.  Bovendien kom je tegenwoordig in die prachtige clubs ook al binnen voor een appel en een ei (voorbeeld The Palace € 50, Oase € 50).  Ach... prijzen... ik wissel veel af en dan blijft het altijd leuk  :douchen.

het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
Informatie
« Reactie #4 Gepost op: 6 augustus 2020, 21:08:27 »
:bud :bud :bud HEROPENING OP 01 SEPTEMBER :bud :bud :bud HEROPENING OP 01 SEPTEMBER :bud :bud :bud HEROPENING OP 01 SEPTEMBER :bud :bud :bud HEROPENING OP 01 SEPTEMBER
Zie filmpje op hun feesboek.
Niet onmiddelijk mijn club maar het is een begin...