Auteur Topic: Barianna (Roemeense)  (gelezen 4969 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Firehawk

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 252
    • Bekijk profiel
Barianna (Roemeense)
« Gepost op: 18 februari 2018, 18:10:01 »
Naam: Barianna
Nationaliteit: Roemeense
Leeftijd: 25 jaar
Lengte: 1.60-1.65
Postuur: slank
Borsten: C natuur
Tatoeage: onbekend
Piercing: nee
Haar: Donkerbruin
Taal: Engels (goed) Duits (matig)

Afgelopen vrijdag in Samya ontmoet.
Type lekker wijf, afgetraind lichaam, buikspieren waren te zien ze is wel iets te gebruind maar daar kan ik mee leven.
Had haar begin van de avond al gezien, later op de avond kwam ze naar mij toe en plofte zich direct op mij.
Ik verstond als naam Marianna, maar was toch echt Barianna met een B. Op zich wel een aardige meid en met de vraag waar ze dat indrukwekkende gespierde lichaampje van had vertelde ze dat ze jarenlang turnster is geweest.
In het begin niet zoveel interesse maar ze bleef bij mij zitten en gaf mij een lapdance. Werd toch wel behoorlijk geil van haar en uiteindelijk met haar naar de kamer gegaan.
Helaas viel de kamer wat tegen. Ze is een heel proper meisje waar ik haar op zich geen ongelijk in geef. Mijn lul werd eerst grondig opgepoets, mijn handen ook.
Ze begon gelijk met pijpen wat ze op zich goed deed. Zoenen doet ze helaas niet op wat kusjes na.
Neuken ging moeizaam want schijnbaar deed mijn lul haar wat pijn. Na een paar standjes kon ik toch door gaan, al zat ze met een verbeten gezicht te kijken. Uiteindelijk wel klaargekomen want was geil.
Ze verontschuldigde ze zich ook en was er ook van bewust dat deze kamer niet echt goed was. Resterende tijd is ze wel gewoon gebleven en wat gepraat.
Helaas een mindere kamer al bleef ze wel vriendelijk en gaf het ook toe. Misschien voor andere is wel het goed. Alleen wij tweeën klikte niet zo goed op de kamer.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Barianna (Roemeense)
« Reactie #1 Gepost op: 18 februari 2018, 21:06:59 »
Gisteren ook gespot. Waanzinnig lekker lijf (gezicht iets minder) en een verademing tussen het "sex?" en "you want to go to the room with me?" brigade. Gedurende de hele avond/nacht zeer vriendelijk zonder ook maar 1x naar een kamergang te hinten. Had wel het idee dat ze me bekend voorkwam uit een andere club.