Auteur Topic: Schippersstraat 25/3, Selena (Roe /dagshift)  (gelezen 184887 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 25/3, Selena (Roe /dagshift)
« Reactie #15 Gepost op: 7 mei 2019, 17:59:36 »
Vanaf komende vrijdag, 22 maart, zal Selena voor onbepaalde tijd afwezig zijn !!
Van een medewandelaar vernomen dat die "onbepaalde tijd" een week of zes zal zijn, wat betekent dat ze begin mei zou terugkomen.
Gisteren van een andere wandelaar vernomen dat ze twee maanden zou wegblijven...: we zien wel :017: :017:
Het is dan toch geen twee maanden maar eerder zes weken geworden: Selena is terug !!!!!
  
  
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
  
  

guest132623

  • Gast
Schippersstraat 25/3, Selena (Roe /dagshift)
« Reactie #17 Gepost op: 14 mei 2019, 12:12:19 »


https://www.redlights.be/prive-ontvangst/massage/kinky-selena-2.html?adult=1

Oooh my God......kan haar niet weerstaan.....daar moet ik naartoe.....is ze in werkelijkheid zo mooi als op de foto?
  
  

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16206
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 25/3, Selena (Roe /dagshift)
« Reactie #18 Gepost op: 14 mei 2019, 19:11:49 »
Ja, maar ze is nauwelijks 1m50 .... zou je niet zeggen op de foto's .... als die hoge hakken uitgaan kan ze je rechtstaand pijpen  :lol
Nu nog een platte schedel om ons pint te deponeren en we hebben de perfecte vrouw gevonden  ;D


Nog een kleine opmerking misschien .... ze durft je soms straal te negeren als je voorbij wandelt, ook al ben je klant, prik daar doorheen, want eens binnen is 't een lieverd  ;)
  
  
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16206
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 25/3, Selena (Roe /dagshift)
« Reactie #19 Gepost op: 18 mei 2019, 11:02:47 »
For your eyes only  ;D :-P :-P :-P :-P






  
  
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16206
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 25/3, Selena (Roe /dagshift)
« Reactie #20 Gepost op: 18 mei 2019, 11:05:28 »
Diegenen die zich afvragen of al die zogenaamd 'fetish' meiden echt die fotoshoots doen .....


Laat jullie niks wijsmaken ..... de foto's worden gemaakt op de kamers van die grieten, en frankkinky fotoshopt (laat ze fotoshoppen), die stoten gaan echt niet naar een fotostudio.




Dus de 'settings' zijn fake,  maar dat zijn details  ;D
  
  
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

guest132623

  • Gast
Schippersstraat 25/3, Selena (Roe /dagshift)
« Reactie #21 Gepost op: 18 mei 2019, 19:30:59 »
Diegenen die zich afvragen of al die zogenaamd 'fetish' meiden echt die fotoshoots doen .....
Laat jullie niks wijsmaken ..... de foto's worden gemaakt op de kamers van die grieten, en frankkinky fotoshopt (laat ze fotoshoppen), die stoten gaan echt niet naar een fotostudio.
Dus de 'settings' zijn fake,  maar dat zijn details  ;D

Vandaag bij Selena geweest en die vertelde mij toch een ander verhaal.  Zij heeft haar foto's laten nemen in een fotostudio in Roemenië en niets photoshop. (Heeft zij niet nodig  :laydown)
  
  

guest132623

  • Gast
Schippersstraat 25/3, Selena (Roe /dagshift)
« Reactie #22 Gepost op: 18 mei 2019, 20:20:35 »
Vandaag dus bij Selena geweest, ze ziet er werkelijk uit zoals op haar foto's in Redlights! Moeder natuur is hier en daar wel een handje geholpen, so what.  De sessie bij Selena kreeg een verrassende wending.  Met name Melissa had een klant die er blijkbaar op kikte dat een andere man in de kamer zou komen en zo kwam Melissa vragen of ik bereid was om dat even te doen. Ik dacht ja waarom niet als ik haar er een plezier mee kan doen.  Ik samen met Selena dus naar boven en daar zat dus een transgender op het bed, zo geil en zo stoned als een otter, te wachten.  Ik was wel een beetje nerveus maar ik volgde de instructies van Melissa en ontdeed mij van mijn kleren. Vervolgens werd ik vastgebonden aan het Andreaskruis en werd mijn kleine man voorzien van een regenjasje.  En toen gebood ze haar klant om mij te  :xrated.  Wow, dit had ik eigenlijk niet in gedachten en ook mijn kleine vriend raakte niet op sterkte.  Gelukkig werd ik al vlug uit mijn lijden verlost en bevrijdde Melissa mij terug van het Andreaskruis.  Haar klant was blijkbaar tevreden.  Ik dus terug naar beneden naar de kamer van Selena.  Daar kon ik relax op het bed gaan liggen en werd ik onder handen genomen door de sensuele Selena. Zij kreeg mijn kleine vriend in een no time wel op volledige sterkte.  Ze gaf mij een face sitting en liet haar nectar in mijn mond vloeien.  Even later kwam Melissa met haar klant naar beneden de kamer binnen en gebood ze haar klant om mij terug te  :xrated :wtf:.  Toen ze de kamer hadden verlaten hervatte Selena terug onze sessie.  En alhoewel mijn kleine vriend terug op volle sterkte stond voelde ik dat een orgasme niet mogelijk zou zijn.  Was het door de emoties van het ganse gebeuren, dat kan. Het was een speciale belevenis, once in a lifetime. :PDT_Armataz_01_37:
 
  
  

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16206
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 25/3, Selena (Roe /dagshift)
« Reactie #23 Gepost op: 19 mei 2019, 11:34:15 »
Diegenen die zich afvragen of al die zogenaamd 'fetish' meiden echt die fotoshoots doen .....
Laat jullie niks wijsmaken ..... de foto's worden gemaakt op de kamers van die grieten, en frankkinky fotoshopt (laat ze fotoshoppen), die stoten gaan echt niet naar een fotostudio.
Dus de 'settings' zijn fake,  maar dat zijn details  ;D

Vandaag bij Selena geweest en die vertelde mij toch een ander verhaal.  Zij heeft haar foto's laten nemen in een fotostudio in Roemenië en niets photoshop. (Heeft zij niet nodig  :laydown )
Oh ja, frankkinky neemt al deze meiden mee naar Roemenië?
En als je dat niet gelooft, maakt ze je wel wat anders wijs ...
Jij gelooft wat je graag gelooft ... ik zal het je uitleggen ... de achtergronden worden er gewoon nadien aan toegevoegd (NIET in Roemenië)  :lol
Geen fotoshop? Ook dat nog? Kijk dan eens naar de contouren, netjes uitgeknipt ....
Met fotoshoppen bedoel ik ... plaatje maken ... achtergrond toevoegen ... foutjes bijwerken .... ALLE fotografen doen dat ... anders zijn het amateurs ...
Op deze foto kan je duidelijk zien dat ze bredere heupen heeft dan in werkelijkheid ... wnat het is gewoon een tenger meiske ... haar heupen zijn bijlange zo breed niet  ;)



En diezelfde foto .... netjes uitgeknipt ...... en een achtergrond toegevoegd ....




Vergelijk het met een veel lagere kwaliteitsfoto van internet geplukt van een hond .... niks uitgeknipt, niks afgelijnd ... beiden vergroot op 400%  ::) ::) ::)



Hier eentje van een andere dame uit dezelfde stal (van dezelfde fotograaf uit Roemenië??? ) of heeft de schilder gewoon slecht werk uitgevoerd ... LOOOOOOL


Verder is er met fotoshop niks mis ... veel liever foto's van geile stoten die een beetje geshopt zijn (achtergrond e.d. ) dan helemaal geen foto's  ;) ;) ;) ;)
  
  
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 25/3, Selena (Roe /dagshift)
« Reactie #24 Gepost op: 20 mei 2019, 00:32:37 »
veel liever foto's van geile stoten die een beetje geshopt zijn (achtergrond e.d. ) dan helemaal geen foto's  ;) ;) ;) ;)
of van die lelijke selfies, puur amateuristisch
  
  

guest132623

  • Gast
Schippersstraat 25/3, Selena (Roe /dagshift)
« Reactie #25 Gepost op: 31 mei 2019, 17:51:48 »
Vandaag bij Selena geweest. Ik moest schuld bekennen want zij vond dat ik haar niet netjes behandeld had. Als straf liet zij mij een tijdje voor haar deur staan alvorens mij toch binnen te laten.  Dat voelde wel aan als een vernedering. Mea culpa mea culpa.  :banghead: Wat er juist gebeurd is ga ik hier niet vertellen  :censored maar ik moet bekennen dat ze wel gelijk had.  :sorry: Uiteindelijk nodigde ze mij toch uit om haar naar haar kamer te volgen. Maar ook op de kamer was mijn boetedoening nog niet voorbij...De sessie gebeurde niet echt hartelijk maar ik moest en zou dit ondergaan.  Ik heb mogen ondervinden dat het wel echt een pittige dame is, die zich niet zomaar in een hoekje laat drummen.  Tot een hoogtepunt ben ik niet gekomen maar voor mij was het belangrijkste dat de plooien terug glad gestreken zijn.
  
  

guest132623

  • Gast
Schippersstraat 25/3, Selena (Roe /dagshift)
« Reactie #26 Gepost op: 5 juni 2019, 11:13:03 »
Wow, onze mooie Selena heeft haar advertentie in redlights laten aanpassen. Wie zou dat gedaan hebben? Ik in ieder geval niet. Ik moet toegeven het is goed geschreven.  Zie ik hier de hand van frankkinky?  Als je de tekst leest kan je bijna niet weerstaan aan de lokroep om er heen te gaan. Ik moet uit haar gezichtsveld blijven want anders kan ik haar niet weerstaan. Ik ga toch nog eventjes wachten om het vuur terug te laten aanwakkeren, want als je teveel bij dezelfde dame gaat dan begint er een gewenning op te treden of beginnen er andere elementen mee te spelen zoals  t4533. Nuchter blijven is de boodschap.

https://www.redlights.be/prive-ontvangst/fetish/kinky-selena-elke-dag-in-antwerpen-voor-sm-en-erotiek.html
  
  

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 25/3, Selena (Roe /dagshift)
« Reactie #27 Gepost op: 5 juni 2019, 11:43:32 »
..... want als je teveel bij dezelfde dame gaat dan begint er een gewenning op te treden of beginnen er andere elementen mee te spelen zoals  t4533. Nuchter blijven is de boodschap.
Je moet op de juiste manier nuchter blijven he kinkysexlover. Als je vaker bij de dezelfde gaat, en  t4533 begint een rol te spelen, dan moet je je daar vooraf niets van aantrekken. Poepen met vlinders in je buik is een overheerlijke ervaring. Nadien, als je piet terug begint te zakken, zak je zelf ook wel terug met beide voetjes op de grond, en je stapt buiten als een gelukkig man. Een superervaring rijker, en 50 euro armer. Als je aan dat laatste denkt, ben je zo weer nuchter  :lol_hitting: :lol
  
  

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16206
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 25/3, Selena (Roe /dagshift)
« Reactie #28 Gepost op: 5 juni 2019, 18:26:17 »
Wow, onze mooie Selena heeft haar advertentie in redlights laten aanpassen. Wie zou dat gedaan hebben? Ik in ieder geval niet. Ik moet toegeven het is goed geschreven.  Zie ik hier de hand van frankkinky?  Als je de tekst leest kan je bijna niet weerstaan aan de lokroep om er heen te gaan. Ik moet uit haar gezichtsveld blijven want anders kan ik haar niet weerstaan. Ik ga toch nog eventjes wachten om het vuur terug te laten aanwakkeren, want als je teveel bij dezelfde dame gaat dan begint er een gewenning op te treden of beginnen er andere elementen mee te spelen zoals  t4533 . Nuchter blijven is de boodschap.

https://www.redlights.be/prive-ontvangst/fetish/kinky-selena-elke-dag-in-antwerpen-voor-sm-en-erotiek.html
Die tekst? Nog in steenkolenengels geschreven ook    :o :o :o :o :o
Het enige deftige dat erin staat is "Relaxxxboard"  ;D
  
  
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

guest132623

  • Gast
Schippersstraat 25/3, Selena (Roe /dagshift)
« Reactie #29 Gepost op: 6 juni 2019, 09:29:39 »
"Steenkolenengels" die uitdrukking had ik nog nooit gehoord.   :lol_hitting:
Het is nog geen week geleden dat ik bij haar ben geweest en de drang om naar haar te gaan wordt weer enorm groot.  :17: Ze werkt echt verslavend....ze zal het graag lezen denk ik.  :mistress