Auteur Topic: SILVIA  (gelezen 7673 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
SILVIA
« Gepost op: 23 februari 2018, 18:51:36 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=5]
[attachimg=3]
[attachimg=4]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
SILVIA
« Reactie #1 Gepost op: 27 februari 2018, 06:38:25 »
Ex-Adelina aus dem Samya.
War davor auch im Sharks in Darmstadt ( wenn ich mich noch richtig
erinnere auch als Adelina).

vanKees

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
SILVIA
« Reactie #2 Gepost op: 4 maart 2018, 20:49:32 »
even geknipt uit het algemene topic.

Inmiddels is er een fotograaf aanwezig die een paar “nieuwe” dames, op de plaat vastlegt. Een van de dames valt wel erg op, door haar volle borsten  :tietjes en ronde billen. :kissass Het is tevens de dame die mij triggert van, waar heb ik die eerder gezien? Ze stelt zichzelf voor als Silvia, en mijn gezicht, komt bij haar ook bekend voor. Ze heeft ca 2 jaar geleden, een periode in Villa Marisol haar diensten aangeboden. Heeft hierna in diverse club’s haar diensten aangeboden o.a. Dolce Vita in Düsseldorf, Samya in Köln, en een grote club in het zuiden van Duitsland, World of Sharks. En dan nog de club’s die ze vergeten is te noemen.  ::)

Ze heeft nu lang donker haar (extensions), volle borsten die wel gegroeid lijken te zijn. Haar piercings in haar bovenlip en onder haar onderlip zijn eruit, deze heeft ze ingeruild voor een tongpiercing en een clitpiercing. Ze is ook even langs de dokter geweest, om haar volle billen, te laten voorzien van extra zitvlees. Siliconen vullingen in haar billen, aangebracht met injecties.  :huh:
Uit het verleden stond me bij, dat het geen hoogvlieger op de kamer was. En na een nieuwe sessie met haar, blijf ik bij dat oordeel. Gemiddeld niveau, in mijn beleving een krap zesje, zal zich wel moeten verbeteren wil ze in Babylon slagen. :017:

Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)