Auteur Topic: Villa Tinto 31, Sandra (dagshift)  (gelezen 27655 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 31, Sandra (dagshift)
« Gepost op: 26 februari 2018, 17:06:43 »
Even een bijdrage over Sandra :-\ , een dame die ik al een zestal jaren ken, toen ze deel uitmaakte van het vaste dagaanbod in VT, en die ik ook bezocht heb, nu exact vijf jaar geleden, toen ik nog niet actief was op dit forum.In de zomer van dat jaar 2013 is ze dan ineens :017: verdwenen om vervolgens vorig jaar op Paaszaterdag 15 april plots opnieuw op te duiken; sedertdien is ze vrijwel altijd aanwezig geweest, de laatste tijd steeds op VT24 in de dagshift, waarbij het opvalt dat ze veel bezet is, regelmatig ook voor lange tijd...
Ik had vijf jaar geleden een goeie ervaring met deze milf uit het Spaanse Cordoba, en (uiteraard) kent ze mij nog wel :dance2...; en ondanks het feit dat ze nu toch wel serieus vermagerd is, kan ze me weliswaar nog steeds bekoren  :xrated !!!!!
« Laatst bewerkt op: 31 december 2019, 16:50:22 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Verversrui 06/3, Sandra (dagshift)
« Reactie #1 Gepost op: 16 oktober 2018, 17:34:08 »
Sandra was drie en een halve maand niet meer te bespeuren in het skw, maar nu is ze terug opgedoken, en wel op Verversrui 06/3.
Dat betekent dat ze voor het eerst werkzaam is buiten Villa Tinto.

* Adres dus aangepast.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 31, Sandra (dagshift)
« Reactie #2 Gepost op: 31 december 2019, 17:02:48 »
Sandra was al sedert begin november vorig jaar terug verdwenen uit het skw.
Heb haar vandaag terug gespot, nu op VT31. :welcome:
Ze ziet er terug uit zoals twee jaar geleden, zeg maar "wat voller", en dat staat haar volgens mij gewoon veel beter... :movingtits
Houden zo, zou ik zeggen ! ;)
Deze Sandra behoort dus blijkbaar tot de dames die op oudjaar nog een extra'tje willen meepikken.
Overigens vermoed ik heel sterk dat ze- als ze niet in het skw verblijft- aan privé-ontvangst doet: ik herinner me dat ze, tijdens vorige passages in het skw, sommige dagen bijna constant bezet was; waarschijnlijk vertoefde ze dan in het gezelschap van klanten die haar van elders kenden... :pica

*  Adres aangepast; we zien wel of ze (opnieuw) blijft !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...