Auteur Topic: jooploop  (gelezen 5395 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Jooploop

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 44
    • Bekijk profiel
jooploop
« Gepost op: 26 februari 2018, 19:40:08 »
Een aantal maanden geleden  had ik van dit form nog nooit gehoord tot dat ik in  babaylon kwam voor de eerste keer en dat ze me van dit form vertelde ik eens gekeken en ik kijk er wel fort regelmatig op en dacht ik meld me maar eens aan en zie toch wel een aantal bekende namen van een ander form
Waar ik het meeste heen ga is toch wel de livingroom babbaylon af en toe natuurlijk ook eens wat anders zo als psr of yy en zo heb ik af gelopen week ook samya ontdekt waar ik ook wel eens een aantal keer per jaar heen wil nu nog een beetje ontdekken hoe het hier werkt
« Laatst bewerkt op: 26 februari 2018, 20:32:32 door Jooploop »

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
jooploop
« Reactie #1 Gepost op: 26 februari 2018, 19:52:45 »
Een aantal maanden geleden  had ik van dit form nog nooit gehoord tot dat ik in  babaylon kwam voor de eerste keer en dat ze me van dit form vertelde ik eens gekeken en ik kijken er wel fort regelmatig op en dacht ik meld me maar eens aan en zie toch wel een aantal bekende namen van een ander form
Waar ik het meeste heen ga is toch wel de livingroom babbaylon af en toe natuurlijk ook eens wat anders zo als psr of yy en zo heb ik af gelopen week ook samya ontdekt waar ik ook wel eens een aantal keer per jaar heen wil nu nog een beetje ontdekken hoe het hier werkt
:welcome: jooploop op het gezelligste forum van de eu we kijken uit naar je belevenissen in de p6 schrijf je gerust in voor de tombolas en deel al je ervaringen met ons  :gtgal

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
jooploop
« Reactie #2 Gepost op: 26 februari 2018, 22:37:46 »
Van harte welkom!
Aan de woorden van onze vulkanoloog heb ik niet meer toe te voegen  ;D
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke