Auteur Topic: Vivian (Roe) ex YY  (gelezen 16935 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Titlover

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 27
    • Bekijk profiel
Vivian (Roe) ex YY
« Gepost op: 9 maart 2018, 18:03:30 »
Na Iza ben ik terug aan de bar gaan zitten en in gesprek geraakt met andere ijsberen. Er werd flink gejaagt en gelukkig zat ik niet alleen. Toen de heren weggingen kwam Iza mij gelukkig helpen en bleef lekker naast me zitten. Ze gaf me ook aan welke dames beter niet te nemen, mij kennende. Op een gegeven moment kwam er een kleine dame langslopen die vriendelijk lachte en Iza zei moet je doen. Ik geen alleen op de bank zitten en meteen kwam Vivian, want we hielden oogcontact. Na wat gefriemel en gepraat naar de kamer. Vivian is een goedlachse Roemeense van 23. Mooi figuurtje met een b-c cupje waar een piercing in bleek te zitten. Op bed begonnen we te tongzoenen en bleek ze nog een verrassing te hebben, een tongpiercing. Wauw wat een lekker geil ding. Ze kan echt lekker pijpen en alles zondrr handjes want dat vind ze zelf niet fijn. Na een kwartier, 20 minuten kon ik het echt niet meer houden en spoot haar mondje helemaal vol en ze zoog het tot de laatste druppel eruit. Het was een goed advies van Iza en Vivian mag het van mij zeker nog keertje over doen.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Vivian ( Roemeense )
« Reactie #1 Gepost op: 8 april 2018, 22:05:07 »


[box title=VIVIAN]
Land:             Roemenië
Taal:              Roemeens, Duits, Engels
Leeftijd:         24
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,55m - 1,60m
Ogen:            bruin
Model:            normaal
BH:                 B
Kontje:           stevig
 
Tattoo/piercings: 
Haarkleur:      zwart
Haarlengte:    halflang
Piercing:        tong, navel en tepel
[/box]
[box title=DIENSTEN]
NMC, PZC, Tongzoenen, GFE, PSE, Aftrekken, FT, Deepthroat
[/box][box title=pro en contra]
+ GFE
+ iets meer PSE
+ houd van een stevige aanpak
+ Tongpiericing
[/box]
[box title=extra info]
Heeft voorheen in UK en Zuid-Duitsland (w.o. Oase) gewerkt.
[/box]

Op vrijdag 6 april de laatste kamer gemaakt met Vivian. Vivian is doorgaans te vinden in de bar op de sofa naast de gang richting toilet bij Sofia, Eva en Violetta. Zodoende dat ik al een aantal keren de kans heb gehad om met haar eens van 'gedachten' te wisselen. Het kwam er deze dag niet meteen van, maar ruim na 22 uur liep zij mij tegen het Teddylijf. We ploften in de sofa van de smoking corner. Het gesprek ging al snel dieper dan over haar mooie land Roemenië. Ineens werd ik geconfronteerd met haar tongpiercing. Die wist ze goed verborgen te houden de afgelopen weken. Op de kamer bleek dat ze ook een piercing in haar rechter tepel te hebben.
Vivian wist de voorfase met succes te doorlopen, waarop ik besloot tot een verfrissende schrobbeurt.

Ik vind Vivian qua gezicht en kapsel veel van Eva weg hebben. Ook qua gedrag in de bar een rustig type. Zeker geen jaagster. Dan ga je daar zo je voorstelling bij maken hoe de kamer gaat verlopen. Ik had me een 100% GFE voorstelling gemaakt, maar dat bleek een misvatting.
Na de douche togen we naar kamer 2a. De enige vrije kamer op dat moment. Niet mijn meest favoriete kamer, maar à la. Vaak heb ik mijn ogen toch dicht..... .
Vivian is een uitstekend en zwoel tongzoenster. Die piercing klingelde links en rechts tegen mijn tanden aan. Ook elders was dat ding goed voelbaar. Vivian is correct voor wat betreft haar service. Ze gaf duidelijk vooraf aan wat de mogelijkheden zijn en welke eventuele extra prijs daar bij van toepassing is. Een uitstekende kamer! Zeker een die in de toekomst zal worden herhaald.
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline JonnyFontane

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 8
    • Bekijk profiel
Vivian ( Roemeense )
« Reactie #2 Gepost op: 6 augustus 2018, 19:21:12 »
Zit tegenwoordig in YinYang

Offline JonnyFontane

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 8
    • Bekijk profiel
Vivian (Roe) ex YY
« Reactie #3 Gepost op: 19 augustus 2018, 11:25:32 »
Is weer terug in SS heb ik uit betrouwbare bron...