Forum > RHEINGOLD, Willich

Sissy

(1/1)

scrotum:
Sissy
Bulgaarse
19 jaar
donkerblond haar
enkele tattoos (o.a. cyrillische namen)
borsten: a/b slap


Ik besloot om bij een leuk uitziende dame met opgestoken donkerblond haar en in blauwe lingerie gekleed te gaan zitten. Het bleek Sissy te zijn. Een Bulgaarse die vrijwel geen woord  geen-Bulgaars spreekt. Naar de kamer dan maar. Het was een gemiddelde sessie, niet goed, niet slecht. Sissy vond ik te terughoudend in het tongzoenen. Het pijpen deed ze prima. De werkelijke passie kwam pas los toen ik haar befte. Na een tijdje begon ze er echt zin in te krijgen en bewoog mee en drukte op een gegeven moment mijn hoofd stevig tegen haar natte poes aan, opgewonden kreetjes slakend.
Voordeel is dat ze aan het begin de kamer niet uitgaat voor de opfrisbeurt, geen glijmiddel gebruikt, goed pijpt  en volgens mij een lief meisje is. Nadeel is dat er vrijwel geen communicatie mogelijk is. En ze heeft twee kleine hangborstjes.

brombeerzuid:
Het is net een diesel, raak je de gevoelige snaar, komt ze los.
Maar  terughoudend met zoenen, nee.
Maar goed, is een mooie meid, laat haar nog ff rijpen en wat engels of duits leren.

Firehawk:
Uit verslag: http://relaxxxboard.com/index.php/topic,5225.msg118436.html#msg118436

Een andere meid zag dat ik alleen zat en kwam mij een lapdance geven. Had haar eerder die avond al buiten zien zitten en met een beetje lachen vroeg ze toen komm zimmer ficken. Zoiets ga ik niet meer op in dus afgewimpeld.
Nu zat ze dus op mijn schoot geil te doen. Het was al 23:00 uur en was nog niet naar de kamer geweest. Echt een gesprek kreeg ik niet met die meid en ze vroeg weer naar de kamer te gaan, ik zei stel je eerst eens voor wat is je naam. Ze zei dat ze Sissi heet. Die naam kwam mij wel bekend voor en herinner mij goede verhalen erover. Ik dacht wat maakt het ook uit laten we het maar proberen. Zonder te weten wat ze op de kamer deed haar een sleutel laten halen. Ze kan inderdaad amper Duits en geen Engels pas een maand in Duitsland en in H7, tegen mij zei ze dat ze 22 is. Maar schijnt dus bij iedereen anders te zijn. :D Ik ken wel wat Bulgaarse woordjes waar ze wel om moest lachen dus het ijs was gebroken.
Op de kamer wist ik niet wat te verwachten. Toen we allebei op bed lagen begon ze te tongen als een malle. Ik was aangenaam verrast. Zo een tijdje door gegaan en ze houdt je stevig vast. Ook mijn lichaam werd gekust, althans dat dacht ik maar bleek dat ze daar zuigzoenen opgaf daar kwam ik later pas achter. Ze is nog wel wat onervaren dat merk je wel maar dat heeft ook wel iets vind ik. Voelt niet als een programma dat wordt afgewerkt. Daarna overgegaan tot neuken wat zeker niet slecht was. Zij eerst bovenop mij en toen naar missio gewisseld en toen was ik al klaar. Toen ik in de spiegel keek zag ik de ravage die ze had aangericht, mijn borst en schouder zat helemaal onder de blauwe plekken. Leek wel of ik door een paintbal geweer was geraakt maar dan wat kleinere patronen. Mocht ik een vriendin hebben dan zou ik wat uit te leggen hebben.  Weet niet of het een gewoonte van haar is maar is iets om op te letten.
Resterende tijd nog wat gekletst zo ver dat ging en wat liggen internetten. Was een lekker half uurtje en herhaling zit er wel in.

Cheasehead:
Buiten onder het afdak kennis gemaakt van Sissi die ik nog herkende van de laatste keer dat ik in H7 was. Met haar wat gedold en wat nader kennis gemaakt met haar.
Haar Duitse en Engelse vocabulaire is nog erg gering, maar ondanks dat verstonden we elkaar toch wel. Eigenlijk wilde ik nog niet naar de kamer, maar madam had me toch zo weten op te winden dat ik toch al in de stemming begon te raken voor een kamertje en toen ook maar besloten om met haar naar de kamer te gaan.
Op de kamer gleed haar tong diep naar binnen in mijn mond en dit werd een heftig potje tongzoenen. Het pijpen en de sex was ook prima alleen bereed ze me wat te wild de kleine dondersteen. Uiteindelijk zeer tevreden de kamer verlaten.
Ze heeft goede pre-sales en after-sales.
HHG 100%

Firehawk:
Uit verslag: http://relaxxxboard.com/index.php/topic,5225.msg127976.html#msg127976

Beetje kletsen met BBZ en uiteindelijk komt Sissi erbij.
Ook een van de enigste opties voor mij wat er rondliep. Ze had haar zinnen ook op mij gezet want was ook niet veel keus voor haar. Haar toch al een paar maanden niet gezien dus er werd wat af geflikflooid. Maar ze was ook wat aan het klieren dus we hebben ook wat afgeworsteld onder de overkapping. Heb haar af en toe in de houtgreep moet leggen om haar te stoppen. Dit ging zo een lange tijd door totdat we naar binnen zijn gegaan. Daar ging ik op een bankje zitten en kwam ze weer bovenop mij zitten. Na wat getrek aan mijn piel en toen ze begon te tongen was het toch maar eens tijd om naar de kamer te gaan. Op de kamer gelijk begonnen en ze had haar setje nog aan. Lekker tongen en opgeilen aan het bed, daarna ging ze aan mij hangen en haar toen op het bed gegooid en lekker verder gegaan. Gaande weg verloor ze steeds meer van haar setje. Zo een tijdje doorgegaan en het pijpen is eigenlijk overgeslagen en door gegaan naar het neuken. Ze begon bovenop en toen naar missio. Uiteindelijk over gegaan naar doggy want had er wel wat moeite mee. Iets teveel glijmiddel op het condoom. Daarna in doggy uiteindelijk ongenadeloos hard gebeukt en toen voelde ik het ineens opkomen en lekker gekomen. We hadden nog wat tijd over en ze wou nog dat ik haar gaan likken maar vriendelijk afgewezen. Nog een beetje knuffelen en tongen en toen zat de kamer erop.

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie