Auteur Topic: Huss stelt zich voor  (gelezen 6622 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Huss

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 6
    • Bekijk profiel
Huss stelt zich voor
« Gepost op: 13 maart 2018, 00:08:28 »
 :039:
Hoi iedereen, ik ben Huss bijna 35, geen wandelaar maar wel al paar keer privé gegaan.
Waarom? Goh.... Ik ben gehuwd, materieel komen we niks te kort en zie m'n vrouw graag maar in bed had ik zo iets van "is dit het dan"?
Ik experimenteer graag en heb ook 2 grote fetishen waar m'n vrouw helaas niet voor open staat. Qua sex is ze eerder timide en ze heeft bovendien het probleem Uber sensitief te zijn. De kleinste aanraking bezorgt haar blauwe plekken, roodheid en pijn.  Ruwe sex is daardoor geen optie.
Vandaar dat ik de stap gezet heb om geregeld eens privé te gaan.  Das pure ontspanning voor me.
Cheers to all of you😉

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Huss stelt zich voor
« Reactie #1 Gepost op: 13 maart 2018, 00:33:20 »
:039:
Hoi iedereen, ik ben Huss bijna 35, geen wandelaar maar wel al paar keer privé gegaan.
Waarom? Goh.... Ik ben gehuwd, materieel komen we niks te kort en zie m'n vrouw graag maar in bed had ik zo iets van "is dit het dan"?
Ik experimenteer graag en heb ook 2 grote fetishen waar m'n vrouw helaas niet voor open staat. Qua sex is ze eerder timide en ze heeft bovendien het probleem Uber sensitief te zijn. De kleinste aanraking bezorgt haar blauwe plekken, roodheid en pijn.  Ruwe sex is daardoor geen optie.
Vandaar dat ik de stap gezet heb om geregeld eens privé te gaan.  Das pure ontspanning voor me.
Cheers to all of you😉

@Huss welkom op Relaxxxboard.
We lezen graag jouw ervaringen hier buiten je huis (binnenshuis mag ook  ;))
Verder wellicht een keer de hand schudden in een saunaclub!
Viel Spass hier....en heb je vragen? Er zijn altijd wel leden die je van goede raad kunnen voorzien.
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke