Auteur Topic: Laufgast stelt zich voor  (gelezen 16648 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
Laufgast stelt zich voor
« Reactie #15 Gepost op: 18 maart 2018, 19:50:46 »
Hij is nu via Vendezz bezig, Shakir, en hij is zoveel dingen van me te weten gekomen via diezelfde Vendezz dat hij enkele mensen zoekt om samen dit forum offline te halen ......  ;D ;D

Dat lukt hem nooit. :ecomcity:

WalkerX

  • Gast
Laufgast stelt zich voor
« Reactie #16 Gepost op: 18 maart 2018, 22:17:56 »
note sm: ook met dit account gebanned
Begrijp je het niet?
Wij willen jou hier niet en jij haat fora .... de oplossing is toch voor de hand liggend ........


Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
Laufgast stelt zich voor
« Reactie #17 Gepost op: 23 maart 2018, 23:59:23 »
Lef heeft Herman van Deest wel. Je moet eens kijken wat hij schrijft over Sixsens bij Google-reviews:

Sexsens is een erg mooie saunaclub waar het zeker goed toeven is. Goede wellness, mooie en vriendelijke dames en personeel.
Enige nadeel is echter dat er in deze club af en toe feesten worden georganiseerd door leden van Relaxxxboard, IJsberenforum en Hookers. Dit zijn fora waarop de prestaties van dames worden beoordeeld die werkzaam zijn in de prostitutie. Iets dat ik sowieso een kwalijke zaak vind. Op zich heb ik er geen probleem mee dat deze figuren Sixsens bezoeken ware het niet dat deze leden zich niet weten te gedragen in de club. Ik heb de indruk dat deze leden de club beschouwen als hun persoonlijke eigendom. Ze gedragen zich als een stelletje tokkies.
Van te voren houd ik daarom even deze fora in de gaten of er toevallig op de datum dat ik de club ga bezoeken deze leden aanwezig zijn om er hun zogenaamde feestje te vieren. Dan weet ik dus voldoende en mijd ik op die datum de club.


Gaan we dit liken? ;D

Offline brombeerzuid

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 366
    • Bekijk profiel
Laufgast stelt zich voor
« Reactie #18 Gepost op: 24 maart 2018, 00:09:17 »
Lef heeft Herman van Deest wel. Je moet eens kijken wat hij schrijft over Sixsens bij Google-reviews:

Sexsens is een erg mooie saunaclub waar het zeker goed toeven is. Goede wellness, mooie en vriendelijke dames en personeel.
Enige nadeel is echter dat er in deze club af en toe feesten worden georganiseerd door leden van Relaxxxboard, IJsberenforum en Hookers. Dit zijn fora waarop de prestaties van dames worden beoordeeld die werkzaam zijn in de prostitutie. Iets dat ik sowieso een kwalijke zaak vind. Op zich heb ik er geen probleem mee dat deze figuren Sixsens bezoeken ware het niet dat deze leden zich niet weten te gedragen in de club. Ik heb de indruk dat deze leden de club beschouwen als hun persoonlijke eigendom. Ze gedragen zich als een stelletje tokkies.
Van te voren houd ik daarom even deze fora in de gaten of er toevallig op de datum dat ik de club ga bezoeken deze leden aanwezig zijn om er hun zogenaamde feestje te vieren. Dan weet ik dus voldoende en mijd ik op die datum de club.


Gaan we dit liken? ;D

Die gast heeft echt een probleem, leeft in zijn eigen wereldje.
Raad hem aan om antidepressiva te gaan slikken, volgens mij is het een depressieve kerel!

@shakir het is geen lef, maar radeloosheid!

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
Laufgast stelt zich voor
« Reactie #19 Gepost op: 24 maart 2018, 09:36:59 »
Nou is ie weer als Slumme actief op IJBF , best hilarisch als het niet zo zielig zou zijn

Maar ja, beter zo dan dat ie kleine meisjes op straat lastig gaat vallen
Heeft toch ook iets komisch zo een joker.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Laufgast stelt zich voor
« Reactie #20 Gepost op: 24 maart 2018, 23:53:19 »
Nou is ie weer als Slumme actief op IJBF , best hilarisch als het niet zo zielig zou zijn

Maar ja, beter zo dan dat ie kleine meisjes op straat lastig gaat vallen
Heeft toch ook iets komisch zo een joker.


Het laatste wat ik ervan gehoord heb is dat ie ons niet meer ging lastig vallen ... met daarop dreigementen dat ie naar de politie zou stappen en die zouden een eenvoudige hoerenloper wel geloven boven mij, die banden heeft met criminele organisaties en duistere personen in het prostitutiemilieu .... ja, puffertje, doe maar, ik doe het al in mijn broek van angst .... achterlijke randdebiel....
Zou ie met die laatste jou bedoelen, duistere Lellebel?  ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
Laufgast stelt zich voor
« Reactie #21 Gepost op: 25 maart 2018, 04:24:22 »
Nou is ie weer als Slumme actief op IJBF , best hilarisch als het niet zo zielig zou zijn

Maar ja, beter zo dan dat ie kleine meisjes op straat lastig gaat vallen
Heeft toch ook iets komisch zo een joker.

duistere personen in het prostitutiemilieu ....

Zou ie met die laatste jou bedoelen, duistere Lellebel?  ;D ;D ;D
Dat lijkt mij evident , zo duister als mijn persoon...zo ken ik er niet veel  :great:

Offline Slumme

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 2
    • Bekijk profiel
Laufgast stelt zich voor
« Reactie #22 Gepost op: 27 maart 2018, 16:37:52 »
Ik ben Slumme. Nu ook actief op dit forum.
Iedereen denkt dat ik Hardone ben op ijsbf maar dat is niet zo. Die beschuldigingen slaan echt nergens op.
Ik hoop vele bijdrages te kunnen leveren aan jullie forum en hier wel het repect krijg dat ik verdient heb. :dance2


note sm: actief mag je nu schrappen .... het gaat er ons zelfs niet over dat je je voorstelt als een ander persoon (en ik ga mijn latijn er ook niet insteken), wat ons wel boeit is dat je hoerenlopers en die ballententen haat, dat je ons de schuld geeft van vrouwenhandel en andere ongure praktijken .... ga toch gewoon weg (ik heb je een handje geholpen), je lijkt wel een vegetariĆ«r die in een restaurant steak gaat proeven en dan vernietigend uithaalt en de schuld op de vleeseters steekt dat die arme koeien geslacht worden .... ga gewoon op een kutfeministenforum  je ding doen ... halve gare

Offline Slumme

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 2
    • Bekijk profiel
Laufgast stelt zich voor
« Reactie #23 Gepost op: 27 maart 2018, 16:50:27 »
Word die kar verloot?  :king:
Is wel de ultieme hoerensloep die oude boot. Tijgervelletje over de stoelen en vossenstaart aan de spiegel en je bent er helemaal het mannetje mee.
Jammer dat het ding compleet is doorgerot.
Zondag stond die oude kar naast het pand.
Kan zo bij het groffe vuil.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Laufgast stelt zich voor
« Reactie #24 Gepost op: 27 maart 2018, 18:29:40 »
Wij steken Slumme bij het "oud vuil", en dat noemt der Puffmeister, sexmaniak, Laufgast, Retsiem, Suikeroompje, WalkerX .... DE VOLGENDE aub ....


Jong, geef het op en ga naar de psychiatrie, ik ken een instelling waar ze de deur op slot doen en de sleutel weggooien ......  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Laufgast stelt zich voor
« Reactie #25 Gepost op: 24 april 2018, 17:33:29 »
We steken ook 'darkvader' bij het oud vuil, en om hem een plezier te doen, kan geen enkele gebruiker die minder dan 3 berichten heeft op ons forum, nog interne mails uitsturen. interne mails lezen kan nog wel.
Helaas moest ik dit instellen, omdat hij, nu hij niet meer kan posten en bij alle clubs waar hij naar emailt bot vangt, onze leden wat gaat lastig vallen per interne mail .....
Voor mensen die dus graag interne berichten sturen naar mekaar .... hiervoor moet je minimaal 3 berichten op het forum hebben, anders is dat NIET mogelijk.
Onze excuses, maar we moeten ingrijpen tegen dat stukje vuil dat zich nu weer eens "darkvader" noemt, ik heb zijn gebruikersnaam veranderd naar "loser", hopelijk krijgt ie ter plekke een geroktheid  :lol :lol :lol

Zo, registreer je nu maar 20 x per dag, je ken geen leden meer lastigvallen vanaf heden ... SUKKEL  ;D ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline PoarNeemn

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 145
    • Bekijk profiel
Laufgast stelt zich voor
« Reactie #26 Gepost op: 24 april 2018, 19:25:28 »
In tegenstelling tot wat onze kleine meid beweert, zijn de leden hier wel erg fatsoenlijk en gezellig. Ik kom dan ook graag op de party's.

Voor de rest heb ik maar een ding te zeggen: