Auteur Topic: pzc the (cim) aan democratische prijzen  (gelezen 7637 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline pijpfestijn

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 67
    • Bekijk profiel
pzc the (cim) aan democratische prijzen
« Gepost op: 17 maart 2018, 21:28:05 »
Collega-wandelaars, mag ik hier de vraag stellen waar we in het antwerpse en omstreken nog terecht kunnen voor deze basisbehoefte  :pica aan een vrolijke prijs ?
In deze tijden van stijgende prijzen en stagnerende inkomsten, moet het me toch van het hart dat de opties (het aanbod) beperkt en de prijzen voor deze service exuberant zijn.
Want laten we wel wezen, 100 à 150€, dat is geen 'promo' meer hé.
Daar moet de behoeftige vrager twee dagen en de aanbieder een dik half uur voor werken.
Wellicht zijn er nog collega's die graag vernemen welke dames in het skw of privé deze diensten leveren aan tarieven die uitnodigen tot herhaling.
(waar beide partijen wel bij varen)
Ik lees het graag ...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
pzc the (cim) aan democratische prijzen
« Reactie #1 Gepost op: 18 maart 2018, 10:03:53 »
Eigenlijk is het makkelijk ....
De prijzen zijn daar "nagenoeg" overal hetzelfde voor
Of je dat nu in het skw wenst, of een  Duitse saunaclub, de dames tellen graag (en misschien wel terecht)
Kamertje van (laat ons zeggen) een half uur 50 euro
Extra's rekenen ze dan gewoon door:
PZC 25 of 50 (moet volgens de nieuwe wet)
CIM 25 of 50
Voor je het weet zit je snel aan 100 - 150 euro voor een half uurtje plezier
In een NL saunaclub vervalt de prijs voor PZC, maar de CIM is dan weer 50 euro
Dat is de regel .... en de uitzondering moet je zelf in de hand werken

Ikzelf ken een tig aantal dames in het skw waar ik gewoon een uurtje (of twee, of drie) ALL-IN boek, een vaste prijs, en welke vetzakkerij ik ook uithaal, no extra money, Sir.
Goede afspraken maken goede vrienden, en ik zorg er altijd voor dat de volledige prijs betaald is, zodat de daad niet onderbroken wordt door het bijvragen van geld voor ditjes en datjes.

Indien ik al mijn vetzakkerij per apart deel moest betalen, kost me dat minstens 150 - 200 euro per uur, maar deze jongen heeft de lotto niet gewonnen, en vindt 100 euro per uur (wat er ook op kamer gebeurt) de maximumgrens ...

De meeste dames beseffen het goed genoeg, en van zodra je kan overeenkomen dat je een vaste prijs betaalt, zijn die ook wel tevreden .... ze weten god genoeg dat ze dan niet telkens opnieuw voor dat raam moeten gaan staan, wachten op de volgende klant, en zo tijd (en geld) verliezen.

Om het kort te houden, een deftige afspraak maken aan de deur, of als je ze al beter kent geef je hen het bedrag voor een uur (bij mezelf 100 euro) en dan kan de echte fun beginnen.

CIM, COB, anaal (bij klant), fetish, whatever vetzakkerij er ook gebeurt, de laatste 2 jaar geen enkele dame gehad die er een eurocent voor bijvroeg.

Ik geef nog wel een opmerking, de eerste keer bij een dame geef ik steeds de standaard 50 euro .... en van zodra je terug gaat, je 2 briefjes te voorschijn tovert en dan de vraag stelt : "een uurtje" ..... nog geen enkele in gans het skw die me dat geweigerd heeft .... weigeren ze het wel, kies je gewoon een andere .

Ben ik een budgetneuker? Jazeker, ik neuk naar MIJN budget, en 100 euro voor een uur is me meer dan voldoende ...

En als laatste opmerking: Speel het een beetje slim, als jij als nobele onbekende aan de deur staat en je geeft aan dat je zonder condoom gepijpt wil worden, en nog meer viespeukerij wenst uit te halen, zullen de dames ALTIJD je als een ATM (en dat is niet Ass To Mouth maar een geldmachine) zien. Pak je het meer subtiel aan en geef je op kamer aan dat je wel een uurtje wil blijven, en dat je bij een goede prestatie terug gaat komen (dat hoef je niet expliciet te zeggen, dames voelen dat aan) ga je niet voor iedere extra apart betalen.


Dusse: als de dames geld kunnen verdienen met je, omdat ze beseffen dat je een terugkerende klant bent of kan worden, maken die graag een ALL-IN prijs .... het is voor hen ook min of meer crisis, en de tijden dat ze zonder verpinken 200 euro per uur vroegen, daar mogen ze van dromen, want dan blijven  ze anno 2018 achter met 0 euro; Genoeg dames die intelligent genoeg zijn om te beseffen dat 100 euro per uur deftig aantikt

De vraag welke dames dit doen? Dat is de makkelijkste vraag die je kan stellen: jouw favorietjes, want die je al kennen, die weten dat ze je langer kunnen houden dan een standaard 20-25-30 minuten

Er zijn er zelfs die voor de standaard 50 euro je zonder condoom pijpen, zonder dat je erachter vraagt ...maar ik raad je toch aan niet af te gaan op recensies van anderen, maar eerst te kijken bij je eigen favorietjes wat er mogelijk is .... je gaat toch niet naar een dame die je niet aanspreekt omdat die toevallig pijpt zonder, of omdat je die wel in het bekkie mag schieten .... je gaat naar een dame die jouw aantrekt, en naar alle waarschijnlijkheid is die ook voor veel in (ik ken jouw voorkeur voor dames, 't zijn allemaal lekkere geile wijven ha ha, die alleen wel beseffen dat je een goede klant bent)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
pzc the (cim) aan democratische prijzen
« Reactie #2 Gepost op: 18 maart 2018, 10:52:35 »
Collega-wandelaars, mag ik hier de vraag stellen waar we in het antwerpse en omstreken nog terecht kunnen voor deze basisbehoefte  :pica aan een vrolijke prijs ?
 
Ik lees het graag ...
Het is toch ambetant dat uitgerekend een Ollander het antwoord op de vraag moet geven waar de Vlamingen terecht kunnen voor hun basisbehoefte?!  :lol_hitting:

Maar ik heb het even voor u opgezocht en hieronder het adres en de prijzen.
Het is juist buiten het SKW maar voor een geoefend wandelaar mag enkele minuten lopen geen noemenswaardige belemmering zijn.
(Bron Gazet van Antwerpen febr 2017)

ANTWERPEN - Sterrenchef Sergio Herman heeft donderdagmiddag zijn gastronomische frituur Frites Atelier voorgesteld in de Korte Gasthuisstraat, tegenover bakker Goossens, voor. Vanaf vrijdag is het publiek welkom.
Eerst was aangekondigd dat de frituur eind november - begin december al zou openen, maar het is uiteindelijk begin februari geworden. Vrijdag om 11 uur opent de frituur officieel voor het publiek.

In Nederland opende Sergio Herman al drie zulke luxefrituren: in Utrecht, Den Haag en Arnhem. Daar staan geen frikandellen of andere klassieke frituursnacks op het menu, maar wel een bakje friet met pakweg pastrami of stoverij op wijze van de chef.

Nu opent ook het eerste Belgische filiaal van Frites Atelier in de Wilde Zee in Antwerpen. Perfectie is alvast de norm. Niet alleen de frieten zijn handgemaakt, lokale kunstenaars personaliseren het geheel. Kamagurka tekent de servetten, Frederik Molenschot maakt de fornuizen en Cor Unum de keramische potten voor de sauzen.

Een pak friet kost 3,50 tot 6 euro. Er staan ook groentegerechten op het menu, die tussen de 5 en 7,50 euro kosten.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
pzc the (cim) aan democratische prijzen
« Reactie #3 Gepost op: 18 maart 2018, 13:03:43 »
Collega-wandelaars, mag ik hier de vraag stellen waar we in het antwerpse en omstreken nog terecht kunnen voor deze basisbehoefte  :pica aan een vrolijke prijs ?
 
Ik lees het graag ...
Het is toch ambetant dat uitgerekend een Ollander het antwoord op de vraag moet geven waar de Vlamingen terecht kunnen voor hun basisbehoefte?!  :lol_hitting:

Maar ik heb het even voor u opgezocht en hieronder het adres en de prijzen.
Het is juist buiten het SKW maar voor een geoefend wandelaar mag enkele minuten lopen geen noemenswaardige belemmering zijn.
(Bron Gazet van Antwerpen febr 2017)

ANTWERPEN - Sterrenchef Sergio Herman heeft donderdagmiddag zijn gastronomische frituur Frites Atelier voorgesteld in de Korte Gasthuisstraat, tegenover bakker Goossens, voor. Vanaf vrijdag is het publiek welkom.
Eerst was aangekondigd dat de frituur eind november - begin december al zou openen, maar het is uiteindelijk begin februari geworden. Vrijdag om 11 uur opent de frituur officieel voor het publiek.

In Nederland opende Sergio Herman al drie zulke luxefrituren: in Utrecht, Den Haag en Arnhem. Daar staan geen frikandellen of andere klassieke frituursnacks op het menu, maar wel een bakje friet met pakweg pastrami of stoverij op wijze van de chef.

Nu opent ook het eerste Belgische filiaal van Frites Atelier in de Wilde Zee in Antwerpen. Perfectie is alvast de norm. Niet alleen de frieten zijn handgemaakt, lokale kunstenaars personaliseren het geheel. Kamagurka tekent de servetten, Frederik Molenschot maakt de fornuizen en Cor Unum de keramische potten voor de sauzen.

Een pak friet kost 3,50 tot 6 euro. Er staan ook groentegerechten op het menu, die tussen de 5 en 7,50 euro kosten.
En zoals je niks van dames kent, ken je ook niks van frieten ....     :lol
Frituur Falcon, de beste friet van het skw, misschien wel de beste friet van 't stad ....   
End an praten we over "frieten", niet over halfrauwe patat of hoe die Ollanders ook denken frieten te kunnen maken .... bah bah bah ....  :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal