Auteur Topic: Carla (Roemeense)  (gelezen 6827 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Cheasehead

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 81
    • Bekijk profiel
Carla (Roemeense)
« Gepost op: 19 maart 2018, 17:21:25 »
Carla/Karla

Deze dame stond al een tijdje op mijn radar en gisteren was het dan zo ver om met haar kennis te maken.
Carla is een leuke lieve goedlachse Roemeense waar ik dus al een tijdje op liep te geilen.
Ik zat op een barkruk en terwijl ze passeerde vroeg ik aan haar of ze bezet was en dat was ze niet.
Vervolgens ben ik met haar op de bank beland waar ik door grondig heb ondervraagt wat resulteerde in een zeer prettig gesprek en haar ook aangaf dat ik onze date wilde voortzetten op de kamer.
Op de kamer aangekomen ontdeed ze me van het ijsberen costuum en daarna belanden we op het bed.
Het begon met wat strelen wat overging in tongzoenen en daarbij elkaars lichamen te verkennen met onze vingers.
Na 10 minuten heb ik verlengd naar een uurtje omdat het fijn was bij haar en ik langer van haar wilde genieten hihi
En strelen, knuffelen en zoenen ging over tot een lekkere pijp beurt waarbij ik haar mooie lichaam kon aanschouwen en natuurlijk voelen.
Daarna nog lekkere sex gehad en uiteindelijk heerlijk klaar gekomen.

Echt een hele leuke en lieve meid met ook nog eens hele goede service en je kunt er ook een heel leuk gesprek mee hebben en daarom zal ze me zeker weer terug zien.