Auteur Topic: Schippersstraat 13/1, Anna Maria (gecomb. dag- en avond/nachtshift)  (gelezen 114531 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 14/2, Anna Maria (gecomb. dag- en avond/nachtshift)
« Reactie #45 Gepost op: 25 maart 2019, 19:14:30 »
Blijkbaar heb ik deze dame verward met een andere jonge meid (eentje die op SS38 heeft gestaan en de laatste keer dat ik ze zag stond ze in de Vingerlingsstraat , dagshift).

Van deze Anna Maria ben ik toch een beetje bang ;D . Ze heeft zo'n "psycho" koppie. Héél enthousiaste lach als ze achter haar raam staat maar ik krijg er het gevoel van alsof ze je pik eraf gaat bijten. :lol_hitting:

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 14/2, Anna Maria (gecomb. dag- en avond/nachtshift)
« Reactie #46 Gepost op: 25 maart 2019, 20:47:07 »
Ze heeft zo'n "psycho" koppie. Héél enthousiaste lach als ze achter haar raam staat maar ik krijg er het gevoel van alsof ze je pik eraf gaat bijten. :lol_hitting:

Ik zou het niet beter kunnen omschrijven, Mocata. :o Ze zou zo een jongere zus van Aphex Twin kunnen zijn. (Kijk eens naar de platenhoes van Come to Daddy EP).

Precies een jaar geleden ben ik daar eens binnengewipt, en het was me echt niet bevallen. Er kloppen een aantal dingen niet bij deze meid.

Om te beginnen vroeg ze achter mijn ID, hoe paranoia kan je dan niet zijn? :o Dat weigerde ik uiteraard, maar ze wou zien of ik wel een Belg was, want met bepaalde nationaliteiten had ze een probleem. Afijn, ik toonde enkel mij nationaliteit, mijn privégegevens kreeg ze niet te zien.

Het verloop van de sessie wil ik je liever besparen. Alhoewel ze erg vriendelijk is (ja, met dat psycho-lachje dus) heeft ze nergens vertrouwen in. Eerst werd mijn trouwe vriend aan een vluchtig onderzoek onderworpen (straks wil ze nog dat ik een SOA-uitslag van de dokter kom afgeven). Nadien werd het condoom om de haverklap gecontroleerd, en tot overmaat van ramp kwam het handje er tussen tijdens het neuken.

Na 5 minuten gaf ik er de brui aan... mijn trouwe vriend kon niet meer mee. Ik moest van haar ook een uitleg geven waarom het niet wou vlotten (is dat hier een ondervraging, ofwat?). Sommige meiden bakken en snappen er gewoon niks van.

Vorige maand passeerde ik nog eens langs het SKW en toen smeet ze de deur open "Hey, I know you! Come in, baby!" Begrijpe wie begrijpen kan. :017:

Ik loop daar sindsdien altijd met een versnelde pas voorbij. :17:





Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 14/2, Anna Maria (gecomb. dag- en avond/nachtshift)
« Reactie #47 Gepost op: 26 maart 2019, 01:35:33 »
Ik heb haar een tijdlang regelmatig bezocht, omdat ik haar best wel sexy vond en vind. Haar kontje maakt me wel geil, zeker met dat shortje dat ze altijd aan heeft.

Maar ik kan me volledig terug vinden in wat ik hier lees. Op een bepaald moment dacht ik eens, dat ze echt smetvrees had. Hoe ze zich haastte om heel haar onderlijf vol keukenrol te leggen als ik mijn fluit uit haar doosje haalde en op haar begon klaar te komen, niet normaal hoor. Ik dacht toen, meid, als je seksdates verkoopt, wéét je toch dat er sperma gaat uitkomen he zeg.

Ook een beetje raar vond ik, dat ik weer eens absoluut niet met mijn vinger aan haar gat mocht komen. Ze heeft nochtans een speciaal holleke, heel klein maar fijn, waar ik eens graag in zou zitten. Een echt spannerke. En dan, ongelooflijk, een paar minuten later zette zij zich met haar kontje omhoog, ze trok haar billen wat uit elkaar, en ze zei dat ik er mocht aan likken en met mijn tong mocht ik er wél in.

Ze was ook eens duidelijk geschrokken en niet zo best gezind omdat ik, achter haar staand, rapper dan verwacht klaar kwam en ik schoot, nog zonder condoom, ineens mijn zak al leeg in haar bilspleet. Niet in haar gat he, want dat mag dus niet, maar gewoon tussen haar billen, waar ik mij aan't afrijden was. Paniek paniek. Direct weer keukenrol in t kwadraat. En tot overmaat van ramp liep mijn zaad langs haar bilspleet naar beneden en dat begon op het tapijt te lekken. Weer paniek, om dat op te kuisen. Maar... ze bleef lachen. Ongelooflijk.

Toch heb ik er wel enkele leuke sessies mee gehad, maar ze doet zelfs dan redelijk 'speciaal' op sommige momenten. De voorlopig laatste date die ik er mee deed was vorig jaar in het najaar. Toen was haar service echt ondermaats, want ze had ambras met de huurbaas die zo dadelijk ging langskomen, omdat zij (naar eigen zeggen... haha) te vriendelijk lachte op de klanten en de andere meisjes hadden daar op gereclameerd. Jawatte. Het verhaal alleen al, waar haalt ze het...

Sindsdien stop ik nog regelmatig bij haar als ik passeer, maar enkel voor een praatje. Ze vraagt wel of ik binnenkom, maar ik zeg dan steeds met een redelijk serieus gezicht 'ja, maar je weet dat ik graag anale dingen doe he, your little ass makes me crazy' en dan lacht ze (dat doet ze zelfs als ze slaapt denk ik) en dan antwoordt ze altijd snel dat zij daar niet zo voor te vinden is. Ik zeg dan: de dag dat ik je in je kontje mag naaien, betaal ik je 2 keer 50 euro. Ongemakkelijk lachje, en case closed, want dat doet ze toch niet.   ;D ;D
« Laatst bewerkt op: 26 maart 2019, 01:40:53 door Vanderbeffen »

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 14/2, Anna Maria (gecomb. dag- en avond/nachtshift)
« Reactie #48 Gepost op: 26 maart 2019, 14:56:55 »
omdat zij (naar eigen zeggen... haha) te vriendelijk lachte op de klanten en de andere meisjes hadden daar op gereclameerd. Jawatte. Het verhaal alleen al, waar haalt ze het...

Hahaha geweldig! Ze jaagt dus zoveel andere wandelaars weg met haar angstaanjagende lach dat zelfs de andere dames reclameren  ;D ;D ;D ;D

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 14/2, Anna Maria (gecomb. dag- en avond/nachtshift)
« Reactie #49 Gepost op: 26 maart 2019, 22:19:23 »
Dat is dus die angstaanjagende psycho-glimlach:


Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 14/2, Anna Maria (gecomb. dag- en avond/nachtshift)
« Reactie #50 Gepost op: 27 maart 2019, 01:18:16 »
Hahaha¨Anna Maria is wel een stuk mooier he. Maar de glimlach lijkt er idd wel op. Ondanks de overheerlijke tieten die ze over je lijf laat teasen en in je gezicht legt, en ondanks het kontje waar zelfs de gemiddelde anaalhater zijn fluit wil insteken, blijft het een 'raar' meisje. Ik denk dat ze in het SKW haast overal 'gekend' is, maar of dat een positieve zaak is, betwijfel ik  :cheer: Zij is eigenlijk niet echt geschikt voor deze job, maar toch lokt haar schoonheid voortdurend klantjes binnen, Ik heb al vaker gezien (vandaag ook alweer) dat zij persies wel redelijk goed bezet is.

Vandaag stond zij trouwens ineens weer in de Verversrui. De rechtse vitrine van pand nummer 9. Lachen en zwaaien. Ik heb terug gezwaaid.  Die verandert van vitrine en pand, aan het zelfde tempo dat andere meisjes van onderbroek veranderen. Het zou een mooie vraag zijn bij de verkiezing van Mister SKW-wipper: in hoeveel bedden heb jij Anna Maria al gepoept?

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 14/2-Verversrui 09/4, Anna Maria(gecomb. shift)
« Reactie #51 Gepost op: 27 maart 2019, 01:30:34 »
Dat zal dan in de avond/nachtshift geweest zijn, Vanderbeffen, dat je Anna Maria gezien hebt op Verversrui 09/4.
We voegen dat adres dan maar toe ...
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 14/2-Verversrui 09/4, Anna Maria (gecomb. shift)
« Reactie #52 Gepost op: 27 maart 2019, 10:39:37 »
Dat was inderdaad in de avondshift. Als adres, denk ik, dat je beter 'overal' schrijft bij haar.  :lol_hitting: :lol

Hoe dan ook, ze blijft persies wel klanten hebben. Toen ik voorbijstapte, op weg naar Ina, kwam er net ene buiten. En toen ik van bij Ina terugkwam, zag ik er alweer een andere buiten komen.

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 14/2-Verversrui 09/4, Anna Maria (gecomb. shift)
« Reactie #53 Gepost op: 27 maart 2019, 17:47:20 »
Een paar uur geleden stond ze iig terug in de Vingerlingstraat. Als de stoere bink die ik ben heb ik al mijn moed bijeengeraapt en ze  even blijven aankijken toen ik via de de Verversrui de Vingerlingstraat inliep. Als ze ziet dat je haar blijft aankijken wordt haar blik enkel angstaanjagender , amai. Enkel voor durvers !

Maar genoeg gelachen met dit meisje. Ocharme het dutske

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 14/2-Verversrui 09/4, Anna Maria (gecomb. shift)
« Reactie #54 Gepost op: 27 maart 2019, 23:55:38 »
Als ze ziet dat je haar blijft aankijken wordt haar blik enkel angstaanjagender , amai. Enkel voor durvers !

Maar genoeg gelachen met dit meisje. Ocharme het dutske
Angstaanjagend vind ik haar blik niet, maar het blijft wel speciaal. Ben ik dan een durver? Ik heb ze verschillende keren 'gepakt'. En ik vind haar tieten en haar kont nog altijd vlot 50 euro waard. Maar hoe ze doet, hoe ze reageert, principes die ze hanteert... niet normaal. Lachen we daar nu mee, of vertellen we elkaar enkel dat het een speciale, een 'rare' is? Of het een dutske is, weet ik niet. Ik ben, ook na verschillende dates, nog niets over haar achtergrond te weten gekomen. Het is hoe dan ook een speciaal meubel in het SKW. Ik denk dat elke reguliere wandelaar haar kent.

In een geile bui heb ik al wel stiekem eens gedacht: ga er nog eens binnen en pak die gewoon onverwacht eens stevig in haar gat. Eens kijken of ze dan ook nog blijft lachen  ;D ;D ;D Maar ja, zo ben ik dan ook weer niet. Ik respecteer hun grenzen, ook al zijn die grenzen vol kronkels.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 14/2-Verversrui 09/4, Anna Maria (gecomb. shift)
« Reactie #55 Gepost op: 9 april 2019, 13:39:36 »
Ik zou ook eens diep nadenken, met haar dubbele shiften .... niet moeilijk dat dat kind er verschrikkelijk slecht uit ziet, als je 20 uur per dag achter een raam gaat staan per dag .... daar wil ik nog niet gratis op  :lol ;D
Persoonlijk vind ik haar een der meest onaantrekkelijkste dames in het skw, zo bleek als eentje die drie jaar geen zon heeft gezien, sluikhaar dat al zeven dagen in het frituurvet heeft gehangen (zo komt ze bij mij over),dat figuur, nope, die tieten, al helemaal niet, en de uitstraling van een meiske van 18 jaar dat tegen haar goesting nog haar schooltijd moet afmaken ...

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 14/2-Verversrui 09/4, Anna Maria (gecomb. shift)
« Reactie #56 Gepost op: 10 april 2019, 04:58:32 »
Smaak is koop natuurlijk he. Ik vind haar tieten wel serieus geil als ze daar mee over je lijf en over je gezicht streelt. En haar gat fascineert me al lang.

Maar momenteel ga ik er ook niet meer, omdat ze idd toch wel raar doet, en vooral ook: je maakt er geen vorderingen. Als je op een ander een paar keer geweest bent, mag je meestal steeds wat meer, maar bij haar blijft je op dat vlak ter plaatse trappelen.

Dubbele shiften doen, zal inderdaad wel vermoeiend zijn. Maar het grootste gevaar dat er bij continu neukwerk de klok rond loert. is volgens mij dat zo een meisje zelf compleet geen zin meer heeft in seks. Misschien dat ze daarom zo speciaal doet.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 14/2-Verversrui 09/4, Anna Maria (gecomb. shift)
« Reactie #57 Gepost op: 10 april 2019, 09:51:23 »
Zolang geen halve gare haar op het idee brengt om wat lakkleding aan te trekken en zich fetish te noemen, want die schieten ook tegenwoordig als paddenstoelen uit de grond .... en hoewel ik een zware fetishfan ben, is de helft waardeloos, jezus (of jebroer), bespaar ons aub van die ellende  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 14/2-Verversrui 09/4, Anna Maria (gecomb. shift)
« Reactie #58 Gepost op: 10 april 2019, 15:10:11 »
Het is bizar met dat meisje, sexmachine. Eerlijk gezegd vind ik haar persoonlijk qua uiterlijk hoe dan ook wel 'iets hebben', ik krijg er gemakkelijk een stijve voor, en ik kwam er verschillende keren vlotjes bij klaar, maar toch vind ik haar redelijk ongeschikt voor de stiel.

Dat ze altijd lacht, te pas en te onpas, tot daar nog aan toe, liever een lachebek dan een zure smoel. Maar ik weet niet, die lijkt wel smetvrees te hebben voor wat sperma op haar. Ze geeft soms de indruk dat ze haar klanten aan een 'technische controle' wil onderwerpen en zonder groene kaart mag je er niet mee rijden denk ik. En dan die vreselijke schrik om in haar gat te zitten, dat snap ik niet goed. Zo'n grietje wéét toch wel dat je voor klanten die 50 euro sponsoren, je benen moet open doen en overal moet laten aan zitten.

En toch heb ik de indruk dat zij redelijk goed te doen heeft. Als ik rondwandel, is ze regelmatig bezet. Als dat op andere momenten ook zo is, dan zou ik, als ik haar was, toch geen dubbele shifts draaien. Dat hou je op termijn toch niet vol. Het moet zijn dat ze erg veel geld op korte tijd nodig heeft, of dat ze een veeleisend 'vriendje' moet tevreden stellen.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 14/2-Verversrui 09/4, Anna Maria (gecomb. shift)
« Reactie #59 Gepost op: 10 april 2019, 15:16:06 »
Ze is knettergek en niet geschikt voor de job.
Doet me trouwens denken aan Angelique, nu toch al dik 10 jaar geleden, net hetzelfde verhaal .... neuken? neen, daarvoor zit ik hier niet  :-\ :-\ :-\
Ik ken er nog zo een .... die trut van een Eva (ja, die bewierookte meesteres van de ss13/2) ... toen ik daar de eerste keer binnen stapte in 2005 (toen werkte ze nog als raamdame in de VT met een T-shirt aan met NO SEX erop) ... ik vroeg wat er allemaal mogelijk was voor 50 euro .... aftrekken was het antwoord, want ik doe niet aan sex .... ze heeft dan maar haar plunje gewisseld voor een SM outfit, en een hele horde volidioten die haar nu als topmeesteres beschouwen ... 't kind is niet geschikt voor de job, en daarmee uit ... een stoephoer die geeneens wil neuken ... erger moet het toch niet worden  ;D ;D ;D ;D ;D


Gelukkig zijn er genoeg die ons niet gekker maken dan we nu al zijn en die ons wel topsexxx aanbieden voor een bruin briefje  :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal