Auteur Topic: Schippersstraat 13/1, Anna Maria (gecomb. dag- en avond/nachtshift)  (gelezen 114519 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 14/2-Verversrui 09/4, Anna Maria (gecomb. shift)
« Reactie #60 Gepost op: 10 april 2019, 15:31:55 »
Haha, ja, aftrekken voor 50 euro is idd een idioot aanbod.

Het is ook om dat soort 'ongeschiktheid' dat ik Anna Maria niet meer pak. Om er gewoon op te geilen, hoef ik niet binnen te gaan. En als je na x bezoekjes nog altijd niet mag doorneuken zonder handje er tussen, nog altijd niet in haar kont mag, nog altijd geen zoen krijgt, enz..., dan  zijn er idd veel betere adresjes waar ik voor mijn eurootjes tenminste voluit met een meisje mag spelen. En knap of geil of mooi? Tja, zo staan er veel in het SKW he. Ik heb genoeg andere favorietjes.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 14/2-Verversrui 09/4, Anna Maria (gecomb. shift)
« Reactie #61 Gepost op: 22 mei 2019, 21:43:58 »
't Was al even geleden dat ik haar nog gezien had maar vandaag heb ik deze lachmachine terug gespot :-\ , en dan nog wel op SS13/3, het heiligdom  :censored van mijn grote vlam, die sedert vrijdag afwezig is...
't Zal dus waarschijnlijk maar weer een korte passage zijn voor Anna Maria.
Vraag me wel af of ze ook nog altijd gedurende de avond/nacht werkzaam is; ik vermoed dat ons aller Vanderbeffen hier wel een antwoord op heeft ! ;)
« Laatst bewerkt op: 22 mei 2019, 22:26:44 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 14/2-Verversrui 09/4, Anna Maria (gecomb. shift)
« Reactie #62 Gepost op: 23 mei 2019, 02:26:06 »
Vraag me wel af of ze ook nog altijd gedurende de avond/nacht werkzaam is; ik vermoed dat ons aller Vanderbeffen hier wel een antwoord op heeft ! ;)
Ik heb ze inderdaad vandaag (woensdag) rond 22u gezien in SS13, 3, dus ze zal toch minstens een deel van de nachtshift meepikken. En ze lachte.  :lol_hitting: :lol_hitting:

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 13/3, Anna Maria (gecomb. dag- en avond/nachtshift)
« Reactie #63 Gepost op: 23 mei 2019, 16:50:56 »
Vandaag de lachcomputer opnieuw gespot op SS13/3; aangezien dit blijkbaar ook gedurende de avond/nacht zijn ;D ;D "nieuwe vaste" stek is, heb ik adres dan toch maar aangepast...
Vermits ze zoveel verandert van locatie, geef ik voor degenen die haar nog niet zouden kennen graag deze tip mee: als je een bruinharige, frêle, in zwarte body gehulde dame ziet, die (naar het schijnt) alleen maar vriendelijk kan lachen :sign0103: :sign0103:, mag je haast zeker zijn dat het om deze Anna Maria gaat !!! ;)

Overigens hoop ik dat Yvonneke weer vlug zal verschijnen op SS13/3; die lacht ook, maar dan op een allesomvattende welgemeende wijze: bij haar is die glimlach geen fake, maar integendeel een lokroep van een échte sirene/lorelei :laydown t4517 die je nooit zal teleurstellen eens je bij haar binnen bent gegaan ! :censored
« Laatst bewerkt op: 23 mei 2019, 17:07:53 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 13/3, Anna Maria (gecomb. dag- en avond/nachtshift)
« Reactie #64 Gepost op: 23 mei 2019, 17:39:15 »
Ik zag haar daar vandaag ook staan en ik heb eens gelet op die speciale "blik" waar het hier een tijdje geleden over ging.......... brrr, ik kreeg er kiekevlees van!

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 13/3, Anna Maria (gecomb. dag- en avond/nachtshift)
« Reactie #65 Gepost op: 24 mei 2019, 01:11:16 »
Ik zag haar daar vandaag ook staan en ik heb eens gelet op die speciale "blik" waar het hier een tijdje geleden over ging.......... brrr, ik kreeg er kiekevlees van!
Hahaha Kippenneuker die kiekenvlees krijgt :-) Had je haar nog nooit voorheen gezien of geobserveerd? Anna Maria is een echt meubel van het SKW, zowel overdag als 's nachts.

Haar gezicht is denkelijk met een strijkijzer in een glimlachplooi gezet, waarna die lach gefixeerd werd met haarlak of nog straffer spul. Maar ze heeft toch echt wel een leuke manier om je met haar overheerlijke tieten te strelen en te teasen. En haar kontje vind ik ook meer dan de moeite waard. Een erg klein gaatje, dat volgens mij superleuk zou spannen, maar het probleem is, dat ik er alleen nog maar heb mogen aan likken. Merkwaardig genoeg, mijn tong mocht er in, maar voor de rest is haar gat volledig een no go zone, ook na verschillende bezoekjes.

Tel daarbij dat ze neukt met het handje ertussen, en dat ze een panische angst heeft van een druppel sperma, en dan weet je meteen waarom ik het opgegeven heb om al eens binnen te stappen bij haar. Ik catalogeer haar als ongeschikt voor de job.

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 13/3, Anna Maria (gecomb. dag- en avond/nachtshift)
« Reactie #66 Gepost op: 24 mei 2019, 13:15:06 »
Ik zag haar daar vandaag ook staan en ik heb eens gelet op die speciale "blik" waar het hier een tijdje geleden over ging.......... brrr, ik kreeg er kiekevlees van!
Hahaha Kippenneuker die kiekenvlees krijgt :-) Had je haar nog nooit voorheen gezien of geobserveerd? Anna Maria is een echt meubel van het SKW, zowel overdag als 's nachts.

Haar gezicht is denkelijk met een strijkijzer in een glimlachplooi gezet, waarna die lach gefixeerd werd met haarlak of nog straffer spul. Maar ze heeft toch echt wel een leuke manier om je met haar overheerlijke tieten te strelen en te teasen. En haar kontje vind ik ook meer dan de moeite waard. Een erg klein gaatje, dat volgens mij superleuk zou spannen, maar het probleem is, dat ik er alleen nog maar heb mogen aan likken. Merkwaardig genoeg, mijn tong mocht er in, maar voor de rest is haar gat volledig een no go zone, ook na verschillende bezoekjes.

Tel daarbij dat ze neukt met het handje ertussen, en dat ze een panische angst heeft van een druppel sperma, en dan weet je meteen waarom ik het opgegeven heb om al eens binnen te stappen bij haar. Ik catalogeer haar als ongeschikt voor de job.

Jawel hoor, ik had haar vroeger al wel zien staan maar had haar eigenlijk nog nooit goed bekeken omdat ze helemaal mijn type niet is. Omdat ik hier van alles had gelezen over die creepy blik in haar ogen heb ik haar eens wat beter bekeken en toen viel die blik me inderdaad op. :o

Ze is altijd wel enthousiast, da's het minste dat je kunt zeggen.  ;D

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 13/3, Anna Maria (gecomb. dag- en avond/nachtshift)
« Reactie #67 Gepost op: 24 mei 2019, 19:00:31 »
Ze is altijd wel enthousiast, da's het minste dat je kunt zeggen.  ;D
In de veronderstelling dat lachen een teken van enthousiasme is natuurlijk  :lol_hitting: :lol
Misschien ligt er wel gewoon een pluimpje in haar shortje.  :lol_hitting:
Het gekke is, dat ze dus blijft lachen, ook als je iets doet of wil doen dat haar niet bevalt.

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 13/3, Anna Maria (gecomb. dag- en avond/nachtshift)
« Reactie #68 Gepost op: 25 mei 2019, 12:32:13 »
Ze is altijd wel enthousiast, da's het minste dat je kunt zeggen.  ;D
Het gekke is, dat ze dus blijft lachen, ook als je iets doet of wil doen dat haar niet bevalt.

Lijkt me toch wel bizar! De meeste dames zijn geïrriteerd of worden boos als je iets doet dat niet afgesproken is of dat ze niet willen, de deze blijft gewoon lachen  :lol

Offline roberto_7

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 15
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 13/3, Anna Maria (gecomb. dag- en avond/nachtshift)
« Reactie #69 Gepost op: 25 mei 2019, 13:05:32 »
ik zie deze dame ook altijd lachen heb even een vraagje over haar laat deze dame zich wel likken???

theo

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 13/3, Anna Maria (gecomb. dag- en avond/nachtshift)
« Reactie #70 Gepost op: 25 mei 2019, 13:25:33 »
ik zie deze dame ook altijd lachen heb even een vraagje over haar laat deze dame zich wel likken???

theo

Over naar Vanderbeffen  :17:

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 13/3, Anna Maria (gecomb. dag- en avond/nachtshift)
« Reactie #71 Gepost op: 25 mei 2019, 13:56:36 »
ik zie deze dame ook altijd lachen heb even een vraagje over haar laat deze dame zich wel likken???

theo
Ben jij "fikkie"?  ;D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 13/3, Anna Maria (gecomb. dag- en avond/nachtshift)
« Reactie #72 Gepost op: 26 mei 2019, 01:55:17 »
ik zie deze dame ook altijd lachen heb even een vraagje over haar laat deze dame zich wel likken???

theo

Over naar Vanderbeffen  :17:
Ik ben er verschillende keren bij geweest en ik heb haar mogen likken.

Het is wel een beetje bizar. In mijn vroegere recensies over haar, kan je bv lezen dat ik zelfs na een flink aantal bezoekjes nog altijd niet in haar anusje mag zitten, noch met een vinger, noch met de fluit (uiteraard...). En toch bood ze mij al bij mijn eerste bezoek aan om haar tussen de billen te likken, en ze zei er uitdrukkelijk bij dat ik met mijn tong in haar gat mocht. Ze nam toen ook een zodanige positie in, dat ik echt gemakkelijk aan haar holletje kon. Dus niet anaal vingeren, laat staan anaal neuken, maar wel anaal likken en met de tong erin gaan. Zoniet 'raar', dan toch in alle geval 'speciaal'.

Haar kutje mocht ik ook likken. Maar ze blijft altijd alert. Zo gauw ze merkt dat je seksueel opgewonden geraakt, kijkt ze al uit naar de keukenrol, en neuken is me bij haar nooit gelukt zonder haar handje ertussen. Wat me ertoe bracht om niet meer te blijven binnengaan bij haar, is het feit dat je geen vooruitgang boekt. Ze deed enerzijds wel moeite om mij vaste klant te laten worden, maar anderzijds mag je nooit iets méér doen dan tijdens de eerste keer.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 13/3, Anna Maria (gecomb. dag- en avond/nachtshift)
« Reactie #73 Gepost op: 26 mei 2019, 14:24:24 »
Dat je haar hebt mogen likken, Vanderbeffen, zal wel geen toeval zijn zeker ?
Je naam heb je immers niet gestolen ! :lol_hitting: :lol_hitting:
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline roberto_7

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 15
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 13/3, Anna Maria (gecomb. dag- en avond/nachtshift)
« Reactie #74 Gepost op: 26 mei 2019, 15:10:31 »
ik zie deze dame ook altijd lachen heb even een vraagje over haar laat deze dame zich wel likken???

theo
Ben jij "fikkie"?  ;D ;)