Auteur Topic: Schippersstraat 13/1, Anna Maria (gecomb. dag- en avond/nachtshift)  (gelezen 114824 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Na mijn kennismaking met Eva (zie andere recensie) trok ik op pad naar mijn vaste favoriet Renata in de Schippersstraat 41/4. Maar die bleek er niet te zijn vandaag. Naast haar raam, dus achter het derde raam van dat pand, stond een meisje dat er anders niet stond (weet ik wel heel zeker want ik ga echt tamelijk vaak naar Renata) maar dat ik herkende aan haar opvallende uitnodigende glimlach. Zij stond voorheen ergens in de Verversrui, langs de kant van Villa Tinto, maar veel dichter bij de Vingerlingstraat. Ik vroeg haar of haar buur (Renata dus) bezig was of afwezig was, maar daar kon zij niet op antwoorden. Beetje raar, maar ja, het is natuurlijk wel begrijpelijk dat ze liever hebben dat je bij hen komt vogelen ipv bij de buurvrouw.

Dus nog effe rondje gelopen, en dan bleek dat ook mijn andere twee favorietjes in het SKW er niet zaten of bezig waren. Nog wat gewacht, maar er bougeerde niks aan t raam van Renata. Ik dacht tja, dan proberen we toch gewoon die nieuwe buur eens. Die was natuurlijk blij met mijn beslissing. Ze 'herkende' me ook en ze vertelde dat ze inderdaad de eerste dag hier stond, maar dat ze voorheen in de Verversrui zat. Volgens mij is het dezelfde als degene die ik een hele tijd geleden eens gevogeld heb, maar toen noemde zij eerst een naam die ik niet verstond, en daarna zei ze Rushi te heten (ik heb daar toen hier een recensie van geschreven). Vandaag heette zij dus Anna Maria of zoiets, wellicht de naam die ik toen niet verstond. Maakt eigenlijk niet uit he.

Ik moet zeggen, Anna Maria lacht heel uitnodigend achter haar raam, en op een of andere manier vind ik dat bijna een beetje 'erover' en vaak zijn dat ook niet de beste ervaringen die je bij dat soort dames op doet. Maar ja, ik zou wel zien. Afgesproken was de standaardprijs van 50 euro, en jawel, zij kon ook plassen en masseren enz. Wij naar boven, en bij het binnenkomen van de kamer begon het al over 50 euro extra, want dan konden we veel meer doen, we hadden dan dubbel zoveel tijd en patatie en patata. Ik herkende dus onmiddellijk de handelswijze van die Rushi waar ik toen was. Niet dwingend, en ook als ik toen die keer niet meer dan 50 euro wou besteden, bleef ze uiterst vriendelijk en ze deed haar best, maar ik heb toen wel enkele keren moeten horen dat het voor 100 ipv 50 euro allemaal zoveel beter nog kon zijn :-)

Ik hou niet van die werkwijze. Afspraak is afspraak. Zeg bij de deur waar het om gaat. Maar ik herinnerde mij dat ik vorige keer wel onder de indruk was van de manier waarop dit meisje met haar nageltjes over mijn lijf ging en streelde. Ik kreeg er kippenvel van, en dikke goesting. En ik had mij toen eigenlijk voorgenomen om er nog eens terug bij langs te gaan en daadwerkelijk 100 ipv 50 euro te geven om eens te zien wat me dat extra zou opleveren. Dus ik ging toch maar op het voorstel in.

Ze had iets aan dat met veters aan elkaar stond, en het duurde best wel een minuutje voor ze in hare pure stond. Maar olala, wat een mooie tieten zeg. Een echt knappe griet. En ze begon, op het bed, met strelen, teasen, weer die nageltjes over mijn lijf (daarom dat ik zo goed als zeker ben dat Anna Maria die Rushi is). Een fantastisch gevoel. Zoenen was er echter weer niet bij, ook niet voor de 100 euro deze keer. Ze bleef lachen, maar ze trok subtiel steeds haar hoofd wat achteruit als zij nog maar dacht dat ik ging zoenen. Merkwaardig toch he, hoe die grieten zonder gêne hun benen open doen en met hun blote doos voor je neus gaan liggen, maar een simpele zoen, dat is not done. Hier scoort ze bij mij dus hopeloos veel slechter dan haar buurtje Renata, die bij mij wél tongzoent, zoveel ik maar wil.

Ze vroeg me of ik een massage fijn vind. Uiteraard vind ik dat fijn. Dus moest ik op mijn buik gaan liggen en ze bracht olie op mijn rug aan, ook op mijn billen en de achterkant van mijn benen. De massage was echt heel aangenaam. Uiteraard niet zo uitgebreid zoals bij meisjes die specifiek erotische massages aanbieden, maar voor een allround meisje best wel zeer aangenaam. Ik mocht haar tijdens de massage ook nog steeds aanraken. En er zat ook een korte body to body bij. Ze kwam trouwens verschillende keren met haar knappe tieten over mij wrijven, ook zachtjes over mijn gezicht. Ze weet duidelijk heel goed hoe ze een vent zo geil moet maken dat hij het niet binnen houdt.

Daarna nog een knuffel-streel-teasing sessie, en ik mocht heel ongedwongen aan haar kontgaatje komen met een vinger. Haar kontje is een beetje speciaal. Erg klein gaatje, je moet er bij wijze van spreken bijna achter zoeken. Erin was weer taboe. Vingertje aan de anus, maar niet met de vinger in de poep. Flauw vind ik, want ik ben erg zacht en zeker niet bruut, en als ik een griet betaal, zit ik eens graag met een vinger in haar gat. Ik doe dat trouwens bij gewone vriendinnen ook haast altijd. De meesten vinden dat fijn.

Toen ging ze op haar buik op een stoel liggen en ze stak haar kontje zodanig dat ik haar anusje heerlijk kon rimmen. Zeer zuiver, geen geurtjes of vieze smaakjes. Het rimt wel fijn hoor, zo een buitengewoon strak gaatje. Ze zei uitdrukkelijk zelf dat ik er met mijn tongpunt in mocht. Dus geen vinger in haar gat, maar wel een tong. Beetje vreemd vond ik. Ondertussen begon zij zichzelf in haar poes te vingeren.

Daarna stelde zij de plassessie voor. Dat viel een beetje tegen, in die zin dat ik dus in de vrij ruime en zuivere badkamer gewoon op de vloer moest gaan liggen. Dat was niet koud, maar zeg, comfortabel is zoiets ook niet he. Voor 100 euro kon het toch wel in bed he. Daar liggen toch overal matrasbeschermers op. Maar neen dus, op de grond. Ze kwam over mij heen, benen wijd, en net als bij mijn vroeger bezoekje (toen ze zichzelf Rushi noemde) begon zij haarzelf ijverig te vingeren. Dat is dus duidelijk haar manier om te kunnen plassen. Ze plaste in delen. Eerst een beetje, dan wat meer, en dan nog wat meer, maar echt spectaculair veel was het niet.

Ik wou haar kut schoonlikken, maar ik moest en zou eerst (met keukenrol) mij wat droog en zuiver maken, en ook al had ik gezegd dat ik haar ging schoonlikken, toch zette zij zich rap op het toilet en ze maakte snel zelf haar mijol droog. Steeds met de glimlach, maar toch vond ik dat niet fijn van haar.

Ondertussen was ze mij zachtjes en heel vakkundig beginnen rukken, en ik voelde dat ik dit geen eeuwigheid zou kunnen uithouden. Ze zag dat, en onmiddellijk legde zij stukken keukenrol op haar buik (ik was boven haar). Ik had de indruk dat ze niet gesteld was op sperma op haar lichaam. Jammer. Zoiets vind ik een afknapper.

Ze stelde wel voor om wat aan mijn gat te zitten tijdens het rukken, maar dan moest ik rechtstaan en zij ging op het bed zitten. Ze kwam inderdaad tussen mijn benen door met een hand tot aan mijn billen, maar mijn anus interesseerde haar totaal niet.

Uiteraard, het is een knappe griet, tieten om van te dromen (niet super groot, handje goed vol,  maar wat een vorm en die tepels zo tof), en het zicht op haar gleuf werkte ook wel opwekkend op mij. Je kan het al raden: ik kwam klaar terwijl ze rukte en streelde. ik heb hem er dus niet echt in gestoken, daarvoor waren mijn zaadjes net iets te rap. Ik twijfel ook of ze echt neuken wel zo fijn zou gevonden hebben, want het was duidelijk niet volledig naar haar zin dat ik sperma had gelekt op haar matje, en dat er een kwak op haar benen en haar buik was terechtgekomen. Ik dacht ja zeg. sorry he, maar je weet toch ook wat een vent hier komt doen.

Ze behield wel haar glimlach. Ik denk dat die ingetraind is of zo :-)

Wat moet ik er nu van besluiten? Wel, dubbel gevoel. Fantastische aanrakingen, superknappe griet, leuke tieten, speciaal kontgaatje, altijd glimlachend...  Maar anderzijds toch wat minpuntjes ook. Plasseks op de grond, de dubbele tijd die ik voor mijn 100 ipv 50 euro ging krijgen, was eerder 1,5 keer de tijd, persies wat smetvrees als er met sperma geschoten wordt... het kwam wat speciaal over. Ik ben enerzijds blij met de date van vandaag, maar als morgen Renata terug in het andere raam staat, kies ik resoluut voor Renata, ook al was ik al zo vaak bij haar.
« Laatst bewerkt op: 14 januari 2020, 17:39:45 door bet(d)weter »

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Re: Re: Verversrui 11/5 Rushi (dagshift)
« Reactie #1 Gepost op: 21 maart 2018, 01:57:03 »
Ik ken Rushie, de dame die regelmatig van haarkleur verandert, en die tot voor kort nog op Verversrui 11/5 stond.
Alhoewel jij vermeldt, Vanderbeffen, er ooit een recensie over geschreven te hebben, vind ik hiervan echter geen topic terug.
Zal de volgende dagen er eens extra op letten of de dame op SS41/3 inderdaad dezelfde is...
« Laatst bewerkt op: 21 maart 2018, 02:19:57 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Re: Re: Verversrui 11/5 Rushi (dagshift)
« Reactie #2 Gepost op: 21 maart 2018, 02:07:37 »
Alhoewel jij vermeldt, Vanderbeffen, er ooit een recensie over geschreven te hebben, vind ik hiervan echter geen topic terug.
Toch wel hoor, maar ik had Rushi geschreven en jij schrijft Rushie, dus waarschijnlijk reageert de zoekfunctie daar ambetant op. En die 11/5 had ik toen ook als nummer opgegeven, dus dat lijkt te kloppen.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 41/3, Anna Maria/Rushi (dagshift)
« Reactie #3 Gepost op: 21 maart 2018, 20:45:53 »

Vanderbeffen is zo geil dat ie 2 verschillende meiden heeft bezocht en denkt dat ze dezelfde zijn  :lol :lol :lol :lol
Haha. Toen ik er binnen stapte, dacht ik ook dat het eentje was dat ik nog nooit gehad had, maar er waren zoveel overeenkomsten in gedrag, dat ik vrij snel die link begon te leggen.  Zo goed als alles klopte met wat ik me van Rushi herinnerde, alleen dat ik niet in Anna Maria haar kontgaatje mocht komen, dat klopte niet. Rushi is ook al een tijdje geleden dat ik daar ging spelen, en ik kon me haar gezicht niet meer zo goed herinneren. Deze Anna Maria heb ik met zekerheid verschillende keren op de Verversrui gezien, dus vandaar de hele verwarring. Best grappig eigenlijk. Dat betekent dat ik dan toch nog op zoek moet naar de echte Rushi, om het verschil te bestuderen, nu Anna Maria nog vers in mijn geheugen ligt.  :lol


Sorry Bet(d)weter voor de last die je d'r mee hebt :-)
Ach, vanderbeffen .... ik ging afgelopen maand de eerste keer bij de wondermooie Jessica (dacht ik) ....
Tot ik er een recensie over schreef "JESSICA" en ik las (eigen recensie ha ha)  dat ik ze vijf jaar geleden al eens had bezocht ....   :-\ :-\ :-\ :-\ :17: :17: :17: :17:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Re: Schippersstraat 41/3, Anna Maria (dagshift)
« Reactie #4 Gepost op: 21 maart 2018, 21:20:27 »
Sorry hoor, sexmachine en Vanderbeffen: ofwel hebben jullie een heel slecht geheugen, ofwel waren jullie "onder invloed", ofwel was het een combinatie van beide  !!!!!!!!!f
Zoiets zal mij nooit  :lol_hitting: :lol_overkomen ....
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Re: Schippersstraat 41/3, Anna Maria (dagshift)
« Reactie #5 Gepost op: 21 maart 2018, 22:41:10 »
Sorry hoor, sexmachine en Vanderbeffen: ofwel hebben jullie een heel slecht geheugen, ofwel waren jullie "onder invloed", ofwel was het een combinatie van beide  !!!!!!!!!f
Zoiets zal mij nooit  :lol_hitting: :lol _overkomen ....
Omdat je je bij jouw soort vrouwen nooit kan vergissen .....        ;D ;D ;D ;D


(even erbij vermelden dat het een grapje is)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Re: Schippersstraat 41/3, Anna Maria (dagshift)
« Reactie #6 Gepost op: 22 maart 2018, 02:37:46 »
Sorry hoor, sexmachine en Vanderbeffen: ofwel hebben jullie een heel slecht geheugen, ofwel waren jullie "onder invloed", ofwel was het een combinatie van beide  !!!!!!!!!f
Zoiets zal mij nooit  :lol_hitting: :lol_overkomen ....
Laten we maar zeggen: onder invloed. Ieder SKW wandelaar zal dat wel kennen zeker. Aan de deur nog vanalles vragen, net alsof haar antwoorden jouw keuze gaan beïnvloeden, terwijl je eigenlijk al beslist hebt dat je haar gaat pakken. Op dat moment denk je niet meer zo hard na he :-)

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Re: Schippersstraat 41/3, Anna Maria (dagshift)
« Reactie #7 Gepost op: 22 maart 2018, 02:52:14 »
Sorry hoor, sexmachine en Vanderbeffen: ofwel hebben jullie een heel slecht geheugen, ofwel waren jullie "onder invloed", ofwel was het een combinatie van beide  !!!!!!!!!f
Zoiets zal mij nooit  :lol_hitting: :lol _overkomen ....
Omdat je je bij jouw soort vrouwen nooit kan vergissen .....        ;D ;D ;D ;D


(even erbij vermelden dat het een grapje is)
Kan kloppen: ik val immers niet op vrouwen waarvan je er dertien in een dozijn tegenkomt :lol_hitting: :lol_hitting:
Begrijp me echter niet verkeerd: Anna Maria en Rushi horen wat mij betreft niet thuis in die categorie ...
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Re: Schippersstraat 41/3, Anna Maria (dagshift)
« Reactie #8 Gepost op: 22 maart 2018, 03:03:05 »
Sorry hoor, sexmachine en Vanderbeffen: ofwel hebben jullie een heel slecht geheugen, ofwel waren jullie "onder invloed", ofwel was het een combinatie van beide  !!!!!!!!!f
Zoiets zal mij nooit  :lol_hitting: :lol_overkomen ....
Laten we maar zeggen: onder invloed. Ieder SKW wandelaar zal dat wel kennen zeker. Aan de deur nog vanalles vragen, net alsof haar antwoorden jouw keuze gaan beïnvloeden, terwijl je eigenlijk al beslist hebt dat je haar gaat pakken. Op dat moment denk je niet meer zo hard na he :-)
Dat begrijp ik wel, Vanderbeffen, maar je hebt het over een ander soort "invloed" dan degene die ik bedoelde...
Maat ja, soit, we worden allemaal wel eens beïnvloed zeker, met of zonder "roesmiddelen" :party0036:  :movingtits
A propos, aan jouw naam te zien, hou je- net als ik- 100 % zeker van beffen, iets wat niet van ons aller sexmachine kan gezegd worden: hij hangt nl. niet graag aan- ik citeer- "de pisbak".... :lol_hitting: :lol_hitting:
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Re: Schippersstraat 41/3, Anna Maria (dagshift)
« Reactie #9 Gepost op: 22 maart 2018, 09:42:46 »
...aan jouw naam te zien, hou je- net als ik- 100 % zeker van beffen, iets wat niet van ons aller sexmachine kan gezegd worden: hij hangt nl. niet graag aan- ik citeer- "de pisbak".... :lol_hitting: :lol_hitting:
Zo heeft ieder van ons zijn voorkeuren he, Gelukkig zijn we allemaal verschillend, vallen we op verschillende meisjes enz. Wat mezelf betreft op dat vlak, welja, je kan het in mijn verschillende recensies lezen he. Beffen is voor mij een must, en eigenlijk speelt bij mijn keuze ook wel mee of het meisje open staat voor plasseks. Ik stel de vraag altijd, en als het antwoord 'neen' is, dan is de kans groot dat ik verder ga.

Ik begrijp dat sommigen 'de pisbak' niet aantrekkelijk vinden, maar eigenlijk, als je logisch nadenkt is orale seks en plasseks niet viezer dan al de rest. Het is ons in de opvoeding misschien wel aangeleerd dat plas vies is, maar als we als man ons laten pijpen en we komen klaar in haar mond, of we komen klaar op haar lichaam enz, dan is de smurrie die het meisje daarbij over zich (of in zich) krijgt volgens mij 'viezer' dan een leuk plasje. En toch vinden we pijpen en klaarkomen op het lichaam een redelijk normaal onderdeel van seks, dus waarom dan beffen en plasseks ook niet he.

Je moet gewoon doen wat je fijn vindt. En ik vind dit fijn, geil, en intiem. De smaak van kutjes vergelijken, is een boeiend onderdeel van meisjes pakken. En de smaak van de plas van een mooi meisje is vaak veel lekkerder dan bier van den Aldi. :lol_hitting: :lol :dance2

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Re: Schippersstraat 41/3, Anna Maria (dagshift)
« Reactie #10 Gepost op: 22 maart 2018, 11:58:13 »
...aan jouw naam te zien, hou je- net als ik- 100 % zeker van beffen, iets wat niet van ons aller sexmachine kan gezegd worden: hij hangt nl. niet graag aan- ik citeer- "de pisbak".... :lol_hitting: :lol_hitting:
Zo heeft ieder van ons zijn voorkeuren he, Gelukkig zijn we allemaal verschillend, vallen we op verschillende meisjes enz. Wat mezelf betreft op dat vlak, welja, je kan het in mijn verschillende recensies lezen he. Beffen is voor mij een must, en eigenlijk speelt bij mijn keuze ook wel mee of het meisje open staat voor plasseks. Ik stel de vraag altijd, en als het antwoord 'neen' is, dan is de kans groot dat ik verder ga.

Ik begrijp dat sommigen 'de pisbak' niet aantrekkelijk vinden, maar eigenlijk, als je logisch nadenkt is orale seks en plasseks niet viezer dan al de rest. Het is ons in de opvoeding misschien wel aangeleerd dat plas vies is, maar als we als man ons laten pijpen en we komen klaar in haar mond, of we komen klaar op haar lichaam enz, dan is de smurrie die het meisje daarbij over zich (of in zich) krijgt volgens mij 'viezer' dan een leuk plasje. En toch vinden we pijpen en klaarkomen op het lichaam een redelijk normaal onderdeel van seks, dus waarom dan beffen en plasseks ook niet he.

Je moet gewoon doen wat je fijn vindt. En ik vind dit fijn, geil, en intiem. De smaak van kutjes vergelijken, is een boeiend onderdeel van meisjes pakken. En de smaak van de plas van een mooi meisje is vaak veel lekkerder dan bier van den Aldi. :lol_hitting: :lol :dance2
Geef mijn pisbakportie maar aan Fikkie, Vanderbeffen en Bet(d)plaslikker  ;D ;D ;D ;D ;D
Dat wil niet zeggen dat ik niet aan facesitting of plassesxxx doe he heren bij mijn fetish meiden, jullie met jullie  voortijdige overbodige conclusies, maar beffen sla ik graag over ....   ;D


Uiteraard is de smurrie die de dames te verwerken krijgen sperma, ik pijp toch ook niet om die reden  :lol :lol :lol :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Re: Schippersstraat 41/3, Anna Maria (dagshift)
« Reactie #11 Gepost op: 23 maart 2018, 12:44:25 »
Geef mijn pisbakportie maar aan Fikkie
Hahaha, zeg sexmachine, je mag altijd ff bellen hoor, als je d'r eentje aan 't binnendoen bent, dan kom ik met plezier dat beffen wel efkes in jouw plaats doen  :lol_hitting: :lol

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Re: Schippersstraat 41/3, Anna Maria (dagshift)
« Reactie #12 Gepost op: 23 maart 2018, 13:14:36 »
Geef mijn pisbakportie maar aan Fikkie
Hahaha, zeg sexmachine, je mag altijd ff bellen hoor, als je d'r eentje aan 't binnendoen bent, dan kom ik met plezier dat beffen wel efkes in jouw plaats doen  :lol_hitting: :lol
Bah bah bah, ik mag er gewoon niet aan denken .... viespeuk  ;D :lol :lol :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Re: Schippersstraat 41/3, Anna Maria (dagshift)
« Reactie #13 Gepost op: 23 maart 2018, 13:35:19 »
Geef mijn pisbakportie maar aan Fikkie
Hahaha, zeg sexmachine, je mag altijd ff bellen hoor, als je d'r eentje aan 't binnendoen bent, dan kom ik met plezier dat beffen wel efkes in jouw plaats doen  :lol_hitting: :lol
Bah bah bah, ik mag er gewoon niet aan denken .... viespeuk  ;D :lol :lol :lol
We delen de kosten he. Jij betaalt 3/4 van de 50 euro, en ik de overblijvende 12,5 euro. En dan kom ik 5 minuten beffen, en daarna mag jij een kwartier je huiswerk maken met die meid. DVP-sharing, een nieuw begrip. Het 'gat' in de markt  :lol_hitting:

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Re: Schippersstraat 41/3, Anna Maria (dagshift)
« Reactie #14 Gepost op: 23 maart 2018, 13:44:06 »
Geef mijn pisbakportie maar aan Fikkie
Hahaha, zeg sexmachine, je mag altijd ff bellen hoor, als je d'r eentje aan 't binnendoen bent, dan kom ik met plezier dat beffen wel efkes in jouw plaats doen  :lol_hitting: :lol
Bah bah bah, ik mag er gewoon niet aan denken .... viespeuk  ;D :lol :lol :lol
We delen de kosten he. Jij betaalt 3/4 van de 50 euro, en ik de overblijvende 12,5 euro. En dan kom ik 5 minuten beffen, en daarna mag jij een kwartier je huiswerk maken met die meid. DVP-sharing, een nieuw begrip. Het 'gat' in de markt  :lol_hitting:
Al geef je MIJ 100 euro .... ga zelf ergens beffen, van van mij weg aub   :lol :lol :lol :lol :lol :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal