Auteur Topic: Schippersstraat 41/2, Anna Maria (gecomb. dag-en avond/nachtshift)  (gelezen 13920 keer)

Offline Vanderbeffen

• rakker
Schippersstraat 41/2, Anna Maria (gecomb. dag-en avond/nachtshift)
« Reactie #35 Gepost op: donderdag 06 december 2018, 22u26 »
Vanderbeffen én andere wandelaars die op zoek zouden zijn naar haar, kan ik meedelen dat Anna Maria gedurende de dag terug actief is op SS41/2.
Aangezien Hongaarse Sylvie, die haar vaste stek heeft op Vingerlingstraat 07/3, terug is uit vakantie, MOEST Anna Maria dit keer wel verhuizen...
Ik heb ze zien staan, dat kontje verpakt in een spannend zwart pakje. Vrolijk zwaaiend naar mij. Maar ik was op weg naar een andere  :lol_hitting:

Offline bet(d)weter

• modje
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
« Reactie #34 Gepost op: donderdag 06 december 2018, 17u54 »
Vanderbeffen én andere wandelaars die op zoek zouden zijn naar haar, kan ik meedelen dat Anna Maria gedurende de dag terug actief is op SS41/2.
Aangezien Hongaarse Sylvie, die haar vaste stek heeft op Vingerlingstraat 07/3, terug is uit vakantie, MOEST Anna Maria dit keer wel verhuizen...
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Vanderbeffen

• rakker
Vingerlingstraat 07/3, Anna Maria (gecomb. dag-en avond/nachtshift)
« Reactie #33 Gepost op: woensdag 28 november 2018, 02u17 »
Terzijde, Vanderbeffen: kan jij die gratis beurt voor mij regelen ??? :lol_hitting:
Ik kan het eens proberen, maar ik denk dat het woord 'gratis' niet in de oostblokkistaanse woordenboeken staat ...  ;D ;D ;D

Offline bet(d)weter

• modje
« Reactie #32 Gepost op: dinsdag 27 november 2018, 17u37 »
Als bet(d)weter telkens opnieuw Anna Maria haar adresjes moet blijven aanpassen, dan heeft hij volgens mijn eerlijk gevoel al lang een gratis beurt bij haar verdiend.  :lol_hitting:

Vandaag stond de lachende engel weer terug meer vooraan in de Schippersstraat, ik geloof de 41 of zoiets.  Ze stond vrolijk te zwaaien, dus ik zwaaide even vrolijk terug, maar ik kon niet binnen gaan want Annebel stond in de VR 9/1 met een overvol blaasje op mij te wachten voor een heerlijke facesitting sessie.
Vandaag stond ze al terug op Vingerling 07/3; dus dien ik niks aan te passen ....!!!
Terzijde, Vanderbeffen: kan jij die gratis beurt voor mij regelen ??? :lol_hitting:
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Vanderbeffen

• rakker
« Reactie #31 Gepost op: dinsdag 27 november 2018, 01u05 »
Als bet(d)weter telkens opnieuw Anna Maria haar adresjes moet blijven aanpassen, dan heeft hij volgens mijn eerlijk gevoel al lang een gratis beurt bij haar verdiend.  :lol_hitting:

Vandaag stond de lachende engel weer terug meer vooraan in de Schippersstraat, ik geloof de 41 of zoiets.  Ze stond vrolijk te zwaaien, dus ik zwaaide even vrolijk terug, maar ik kon niet binnen gaan want Annebel stond in de VR 9/1 met een overvol blaasje op mij te wachten voor een heerlijke facesitting sessie.

Offline Vanderbeffen

• rakker
« Reactie #30 Gepost op: dinsdag 20 november 2018, 00u30 »
Ze is nog maar eens verhuisd; nu overdag gespot op een locatie waar ik haar voorheen nog nooit gezien had, nl. Vingerlingstraat 07/3.
Ze doet wel heel veel moeite om te kunnen zien bij welke andere meisjes ik ook nog binnenstap he  :lol_hitting: :lol
Vandaag heb ik haar al helemaal niet gezien. Deze namiddag niet of in de avond niet. Ik ben er wel niet zo lang blijven rondwandelen met de kou.

Offline Vanderbeffen

• rakker
« Reactie #29 Gepost op: maandag 19 november 2018, 01u54 »
Ze is nog maar eens verhuisd; nu overdag gespot op een locatie waar ik haar voorheen nog nooit gezien had, nl. Vingerlingstraat 07/3.
Ze doet wel heel veel moeite om te kunnen zien bij welke andere meisjes ik ook nog binnenstap he  :lol_hitting: :lol

The following users thanked this post: bet(d)weter

Offline bet(d)weter

• modje
« Reactie #28 Gepost op: zondag 18 november 2018, 17u25 »

Offline Vanderbeffen

• rakker
« Reactie #27 Gepost op: donderdag 15 november 2018, 21u51 »
Langs de andere kant wordt er in de wandelgangen en op sommige fora verteld dat deze Anna Maria zo dikwijls verhuist omdat ze meestal haar beloftes niet zou nakomen en een slechte service :sign0103: zou bieden.Door steeds te veranderen van locatie zou ze dus potentiële klanten trachten te misleiden.. :017:..
In dit verband wil ik de forumlezers even oproepen om ook mijn allereerste recentie over Anna Maria nog eens door te lezen. Ik was er toen ook niet ongebreideld laaiend enthousiast over. Meer bepaald vond ik het een hele knappe en geilmakende griet, en ik mocht wel vanalles maar eigenlijk toch ook weer niet écht alles op de manier zoals afgesproken was. Het is pas toen ik nog eens terugkwam dat ik vast mocht stellen dat ze blijkbaar haar best deed om me 'te houden' als klant. En de volgende bezoekjes waren ook beter.

Toch zat er nog ergens eens een bezoekje tussen waarbij ze veel te weinig deed van wat ze wist dat ik voor kwam. Ik heb hier niet telkens opnieuw bij een bezoekje aan Anna Maria weer maar eens een recensie geschreven, dus deze duidelijk 'mindere' date is hier niet beschreven, en de volgende keer was 't dan weer beter.

Ook heb ik ergens geschreven (ik meen bij een van mijn berichten over Rushi) dat ik Anna Maria bij mijn allereerste bezoekje verwarde met Rushi, maar dat ik achteraf bezien toch vind dat Rushi me nog beter bevalt. Anna Maria pak ik wel af en toe eens, maar ik vind Rushi zelf ook wel degelijk 'beter' volgens mijn smaak.

De berichten in de wandelgangen zullen dus voor haar service naar sommige mensen toe wel degelijk ergens een grond van waarheid hebben, denk ik.

Offline bet(d)weter

• modje
« Reactie #26 Gepost op: donderdag 15 november 2018, 17u06 »
Als één van de dames door haar uiterlijk of houding :laughingchick - in haar geval overdreven vriendelijkheid- meer klanten aantrekt dan de anderen, leidt dat natuurlijk dikwijls tot wrevel; ik heb al meer dan eens dames weten vechten omdat de ene jaloers was op de andere omdat die klanten zou hebben afgesnoept.
De huisbaas zal natuurlijk ook liever hebben dat zijn huurders overeenkomen, dus zou dat wel een rol kunnen spelen.
Langs de andere kant wordt er in de wandelgangen en op sommige fora verteld dat deze Anna Maria zo dikwijls verhuist omdat ze meestal haar beloftes niet zou nakomen en een slechte service :sign0103: zou bieden.Door steeds te veranderen van locatie zou ze dus potentiële klanten trachten te misleiden.. :017:..
« Laatst bewerkt op: donderdag 15 november 2018, 17u16 door bet(d)weter »

Offline Vanderbeffen

• rakker
« Reactie #25 Gepost op: donderdag 15 november 2018, 00u26 »
Idd. Ik heb haar zelf ook al op wat verschillende locaties gehad.

Een tijdje geleden, toen ik weer eens bij haar was, kwam ze me iets meer zenuwachtig over dan normaal. Ze zal 't zelf ook gevoeld hebben, en ze begon te vertellen dat na mij de huisbaas (van haar kamertje dus) op bezoek kwam, maar niet om te poepen, maar omdat ze er ambras mee had. De andere dames hadden geklaagd dat zij te veel klanten binnen haalde omdat zij lacht naar de mannen en omdat zij wenkt en met hen praat. Dat lijkt me redelijk onwaarschijnlijk en niet geloofwaardig als reden, maar feit was wel dat er bij t buitengaan ene stond te wachten.

Vermoedelijk zal de wisseling van ramen wel iets te maken hebben met een niet al te goede relatie met sommige kotbazen. Wat er echt achter zit weet ik niet. Ik heb er ook geen zaken mee. Zolang ze mij de seks geeft die ik graag heb, is alles dik in orde. Zij lacht altijd en lijkt altijd goed gezind te zijn.

Offline bet(d)weter

• modje
« Reactie #24 Gepost op: woensdag 14 november 2018, 17u56 »
Die is in het verleden al heel dikwijls verhuisd; heb haar gedurende de dag trouwens al twee keer op rij gezien op SS41/2...

"Dag"-adres dan maar aangepast.

Offline Vanderbeffen

• rakker
Schippersstraat 41/4, Anna Maria (gecomb. dag-en avond/nachtshift)
« Reactie #23 Gepost op: woensdag 14 november 2018, 02u50 »
Het is nauwelijks bij te houden, maar vandaag stond Anna Maria tijdens de avond alweer op een andere plek. Nog altijd Schippersstraat, de onpare kant, maar meer naar t midden toe. Ik heb niet op het nummer gelet, want ik ben er vandaag niet binnen geweest. Soms moeilijk om te volgen, de stoelendans van de SKW-meiden  ;D ;D ;D

Offline Vanderbeffen

• rakker
« Reactie #22 Gepost op: dinsdag 13 november 2018, 00u37 »
Ze was er een tijdje niet, maar ze is weer opgedoken. Anna Maria staat overdag nog op haar vaste stekje van de laatste tijd, maar 's nachts is ze verhuisd naar SS 15/2. Voor de avondlijke wandelaar dus een ander adresje, maar dezelfde engelenlach, dezelfde knappe tieten, hetzelfde spannende foefke en kontje, en dezelfde service  :pompe

Offline Vanderbeffen

• rakker
« Reactie #21 Gepost op: dinsdag 25 september 2018, 01u32 »
Vandaag tijdens de avondshift nog eens bij deze lachende engel binnen geweest. Mijn terughoudendheid van mijn eerste bezoekje aan haar, ondertussen al weer een hele tijd terug, is voor een groot deel geweken na enkele recente bezoekjes. Vandaag een massageke gevraagd en gekregen. En die heerlijke tieten van haar weer maar eens over me heen gehad. Volgende keer gaat ze me met iets anders verrassen, beloofde zij. Het is dus zover: eentje waar ik vaak ga langs gaan, te vaak om er steeds een berichtje over te schrijven  :lol Betaalseks, geen fun zonder centjes, maar ze bevalt me wel en ik heb haar meteen duidelijk gemaakt dat ze bij mij niet moet proberen te upsalen. 50 euro per keer is genoeg, als ik vaker langskom. Nu afwachten welke extraatjes ik als getrouwheidspremie mag verwachten. :littleangelx

The following users thanked this post: bet(d)weter, Kippenneuker

Board: P A R K S A U N A   R E S I D E N Z - Lohmar Durbusch
Topic: JENNY (Hon) ex Jennifer PSR
door vanKees
[Vandaag om 06:31]
Board: ANTWERPEN - SKW
Topic: Villa Tinto 44, Rosa (dagshift)
door Vanderbeffen
[Vandaag om 01:08]
Board: B A B Y L O N - Elsdorf
Topic: Aanwezigheidslijst
door Sjeufke
[Gisteren om 22:42]
Topic: VERPLAATST: JENNY (Hon) ex Jennifer PSR
door de vulkaan spesjalist
[Gisteren om 21:17]
Board: NOMINATIES NUTTIGE RECENSIES
Topic: NOMINATIES december 2018
door brombeerzuid
[Gisteren om 20:30]
Topic: Schippersstraat 23/2, Isabella (dagshift)
door bet(d)weter
[Gisteren om 18:15]
Board: HEAVEN7, Willich
Topic: EVENTS
[Gisteren om 17:23]
Topic: Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
door noglangnietuitgewandeld
[Gisteren om 11:07]
Board: GLOBE CLUB FKK - Zürich
Topic: CHLOEY (German)
door delaplace
[zondag 09 december 2018, 22u31]
Board: HEAVEN7, Willich
Topic: Heaven 7 Willich
door scrotum
[zondag 09 december 2018, 21u19]
Board: S I X S E N S - Vaals/Lemiers
Topic: LILLY (KENIA)
door Rivera
[zondag 09 december 2018, 19u51]
Topic: SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
door Rivera
[zondag 09 december 2018, 19u48]
Board: ANDERE (SAUNA)CLUBS
Topic: BY NIGHT - Oedt
door Firehawk
[zondag 09 december 2018, 18u00]
Topic: Schippersstraat 38/3, Julia (Roemeense/dagshift)
door bet(d)weter
[zondag 09 december 2018, 17u31]
Board: M O N D I A L - Köln
Topic: EVENTS
[zondag 09 december 2018, 15u45]
Board: G O L D E N    T I M E - Brüggen
Topic: EVENTS IN GOLDEN TIME
[zondag 09 december 2018, 15u43]
Topic: Schippersstraat 38/2, Maria (dagshift)
door sexmachine
[zondag 09 december 2018, 15u38]
Topic: Schippersstraat 35/1, Claudia (Moldavië)/dagshift)
door relaxje1
[zondag 09 december 2018, 08u58]
Board: MEETINGPOINT
Topic: MEETING POINT
door Sjeufke
[zaterdag 08 december 2018, 21u57]
Topic: NEWS
door sexmachine
[zaterdag 08 december 2018, 19u18]