Auteur Topic: Schippersstraat 13/1, Anna Maria (gecomb. dag- en avond/nachtshift)  (gelezen 114527 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 07/3, Anna Maria (gecomb. dag-en avond/nachtshift)
« Reactie #30 Gepost op: 27 november 2018, 01:05:41 »
Als bet(d)weter telkens opnieuw Anna Maria haar adresjes moet blijven aanpassen, dan heeft hij volgens mijn eerlijk gevoel al lang een gratis beurt bij haar verdiend.  :lol_hitting:

Vandaag stond de lachende engel weer terug meer vooraan in de Schippersstraat, ik geloof de 41 of zoiets.  Ze stond vrolijk te zwaaien, dus ik zwaaide even vrolijk terug, maar ik kon niet binnen gaan want Annebel stond in de VR 9/1 met een overvol blaasje op mij te wachten voor een heerlijke facesitting sessie.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 07/3, Anna Maria (gecomb. dag-en avond/nachtshift)
« Reactie #31 Gepost op: 27 november 2018, 17:37:43 »
Als bet(d)weter telkens opnieuw Anna Maria haar adresjes moet blijven aanpassen, dan heeft hij volgens mijn eerlijk gevoel al lang een gratis beurt bij haar verdiend.  :lol_hitting:

Vandaag stond de lachende engel weer terug meer vooraan in de Schippersstraat, ik geloof de 41 of zoiets.  Ze stond vrolijk te zwaaien, dus ik zwaaide even vrolijk terug, maar ik kon niet binnen gaan want Annebel stond in de VR 9/1 met een overvol blaasje op mij te wachten voor een heerlijke facesitting sessie.
Vandaag stond ze al terug op Vingerling 07/3; dus dien ik niks aan te passen ....!!!
Terzijde, Vanderbeffen: kan jij die gratis beurt voor mij regelen ??? :lol_hitting:
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 07/3, Anna Maria (gecomb. dag-en avond/nachtshift)
« Reactie #32 Gepost op: 28 november 2018, 02:17:35 »
Terzijde, Vanderbeffen: kan jij die gratis beurt voor mij regelen ??? :lol_hitting:
Ik kan het eens proberen, maar ik denk dat het woord 'gratis' niet in de oostblokkistaanse woordenboeken staat ...  ;D ;D ;D

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 41/2, Anna Maria (gecomb. dag-en avond/nachtshift)
« Reactie #33 Gepost op: 6 december 2018, 17:54:18 »
Vanderbeffen én andere wandelaars die op zoek zouden zijn naar haar, kan ik meedelen dat Anna Maria gedurende de dag terug actief is op SS41/2.
Aangezien Hongaarse Sylvie, die haar vaste stek heeft op Vingerlingstraat 07/3, terug is uit vakantie, MOEST Anna Maria dit keer wel verhuizen...
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 41/2, Anna Maria (gecomb. dag-en avond/nachtshift)
« Reactie #34 Gepost op: 6 december 2018, 22:26:19 »
Vanderbeffen én andere wandelaars die op zoek zouden zijn naar haar, kan ik meedelen dat Anna Maria gedurende de dag terug actief is op SS41/2.
Aangezien Hongaarse Sylvie, die haar vaste stek heeft op Vingerlingstraat 07/3, terug is uit vakantie, MOEST Anna Maria dit keer wel verhuizen...
Ik heb ze zien staan, dat kontje verpakt in een spannend zwart pakje. Vrolijk zwaaiend naar mij. Maar ik was op weg naar een andere  :lol_hitting:

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 41/2, Anna Maria (gecomb. dag-en avond/nachtshift)
« Reactie #35 Gepost op: 16 januari 2019, 00:43:20 »
Gisterenavond zag ik Anna Maria net haar dagshift beëindigen als ik langs het pleintje van de Schippersstraat naar de Vingerlingstraat wandelde. Aan de linkerzijde, ik weet het juiste nummer niet meer. Een toertje later stond ze me toe te zwaaien in de Schippersstraat aan de overkant. Dat meisje verhuist als de wind draait. Moeilijk om er een 'boekhouding' van bij te houden, voor de recensies hier.

Gisteren had zij wel pech, want ik had me eerst al finaal leeggevogeld bij mijn tegenwoordige favoriet Ina VR 25, daarna als interludium gewoon effe met dikke loezen en volle billen gaan spelen in de VR 11, rechtse vitirine, en dan was ik op weg naar Gabriella SS 29, als ik Anna Maria passeerde. Een praatje met haar gemaakt aan de deur, toch even getwijfeld want haar kontje stond weer zo spannend in dat zwarte broekje, maar nee, ik wou definitief Gabriella hebben.

Ik heb mij op een propere en aanvaardbare manier kunnen redden bij Anna Maria. Ik zei, ja, ik zou wel binnenkomen, maar ik ben al bij een andere favoriet geweest en ik zoek nu enkel een meisje waar ik eens diep in haar kontje mag zitten (ik weet dat zij dat niet graag heeft) en ze zei direct, ja, dat is niet direct mijn liefhebberij he, maar je komt maar op een andere dag eens weer. T zal nog even duren, want naast Ina, mag ook Gabriella mij de komende dagen terug verwachten  ;D

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 41/2, Anna Maria (gecomb. dag-en avond/nachtshift)
« Reactie #36 Gepost op: 16 januari 2019, 16:52:36 »
Anna Maria is overdag inderdaad terug werkzaam in Vingerlingstraat 07, nu in het eerste raam.

*  Adres bijgevoegd.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 07/1-Schippersstraat 41/2, Anna Maria (gecomb.shift)
« Reactie #37 Gepost op: 7 februari 2019, 00:36:39 »
Vanavond trof ik Anna Maria aan in de Vngerlingstraat 5, middenste raam, waar ze blijkbaar het kot voor haar alleen had. Zij verandert van pand en raam zoals gewone mensen van onderbroek veranderen geloof ik  :lol_hitting:

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 07/1-Schippersstraat 41/2, Anna Maria (gecomb.shift)
« Reactie #38 Gepost op: 7 februari 2019, 18:00:58 »
En vandaag overdag stond ze op SS41/4....

We zullen haar adres(sen) maar even ongewijzigd laten.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 07/1-Schippersstraat 41/2, Anna Maria (gecomb.shift)
« Reactie #39 Gepost op: 7 februari 2019, 20:18:45 »
En vandaag overdag stond ze op SS41/4....

We zullen haar adres(sen) maar even ongewijzigd laten.
Schrijf er anders bij: overal  :lol_hitting:
Waar je ook loopt langs SKWse wegen, kom je Anna Maria tegen :lol

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 07/1-Schippersstraat 41/2, Anna Maria (gecomb.shift)
« Reactie #40 Gepost op: 12 februari 2019, 00:36:05 »
En vandaag overdag stond ze op SS41/4....

We zullen haar adres(sen) maar even ongewijzigd laten.
Deze avond stond ze daar opnieuw. Niet bij te houden waar die meid overal opduikt. Er is slechts 1 ding constant bij haar: je mag nog altijd niet in haar kontje zitten. Hoe mooi dat ook is.  Daar zou ze stilaan toch eens mogen voor bijstuderen hoor. :kissass

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 41/4, Anna Maria (gecomb.shift)
« Reactie #41 Gepost op: 12 februari 2019, 16:52:13 »
En vandaag overdag stond ze op SS41/4....

We zullen haar adres(sen) maar even ongewijzigd laten.
Deze avond stond ze daar opnieuw. Niet bij te houden waar die meid overal opduikt. Er is slechts 1 ding constant bij haar: je mag nog altijd niet in haar kontje zitten. Hoe mooi dat ook is.  Daar zou ze stilaan toch eens mogen voor bijstuderen hoor. :kissass
Daarstraks ook weer gezien op SS41/4.

*  Alhoewel het morgen misschien al achterhaald is, adres toch maar aangepast.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 41/4, Anna Maria (gecomb. dag- en avond/nachtshift)
« Reactie #42 Gepost op: 20 maart 2019, 18:20:38 »
Anna Maria heeft toch nog een stek gevonden waar ik haar nog nooit gezien had: vandaag stond ze immers op Vingerlingstraat 14/2.
Adres nog niet onmiddellijk aangepast; weet ook niet of ze de beide shiften nog steeds combineert...
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 41/4, Anna Maria (gecomb. dag- en avond/nachtshift)
« Reactie #43 Gepost op: 21 maart 2019, 00:22:19 »
Anna Maria heeft toch nog een stek gevonden waar ik haar nog nooit gezien had: vandaag stond ze immers op Vingerlingstraat 14/2.
Adres nog niet onmiddellijk aangepast; weet ook niet of ze de beide shiften nog steeds combineert...
Ik heb haar daar deze namiddag inderdaad ook zien staan.

Nu, een uurtje geleden, stond ze in de avondshift terug in de Schippersstraat daar ergens in het midden waar ze nog heeft gestaan.  Ze combineerde dus in alle geval vandaag (woesdag) beide shiften, maar op verschillende adresjes. Ik denk dat we ondertussen Anna Maria de titel mogen meegeven van de meest mobiele doos van het SKW  :lol_hitting:

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 14/2, Anna Maria (gecomb. dag- en avond/nachtshift)
« Reactie #44 Gepost op: 25 maart 2019, 19:04:31 »
Heb haar in de dagshift nu toch al een paar dagen op Vingerlingstraat 14/2 gezien...

* Adres aangepast .
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...