Auteur Topic: Katarina (Bulgaarse)  (gelezen 6716 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Firehawk

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 252
    • Bekijk profiel
Katarina (Bulgaarse)
« Gepost op: 25 maart 2018, 18:34:44 »
Naam: Katarina
Nationaliteit: Bulgaarse
Leeftijd: 20
Lengte: 1.60 – 1.65
Postuur: normaal
Borsten: D
Tatoeage: ja, bovenbeen
Piercing: ja, onder langs de lip
Haar: zwart (lang)
Taal: Engels (matig)
Herhalingsgevaar: Denk het niet, ze zal dan toch wat moeten veranderen in haar egdrag.

Deze meid kwam zich al voorstellen aan mij toen ik met Stacey bezig was maar zij even was roken. Ging gelijk om mijn nek hangen en zoenen. Ik voelde toen dat ze wel een erg lekkere kont had. Ik zei nu gaat niet want ik ga zo naar de kamer. Ze zegt dan erna moet je met mij. Ik zeg ik zie wel, misschien wel.
Later op de avond kom ik haar weer tegen en wordt gelijk getackeld. Uiteraard was ze het nog niet vergeten. Ik zeg ok, eerst even zitten dan. Ze ging geil op mijn schoot zitten en het was wel leuk. Goed met haar praten ging niet zo want ze praat niet zo goed Engels. Ze zei dat ze pas 3 weken in SS werkt. Echt een typische volbloed zigeuner, met pikzwart haar en donker huid. En ook nog een beetje zo'n Indisch uiterlijk. Gezicht vond ik wat minder maar had lekkere volle naturelle borsten en een heerlijke kont.
Besloten om met haar naar de kamer te gaan. Ze was het beddengoed vergeten, kan gebeuren maar kwam ook snel terug. Toen kwamen de eisen, ze wou eerst een massage. Even snel gedaan en toen wat met haar zoenen maar ging allemaal niet zo lekker want ze deed een beetje lacherig en raar doen enzo met bijten. Haar gevraagd daar mee te stoppen maar deed ze niet. Dan maar terug bijten en toen was het zo afgelopen. Toen wou ze gebeft worden. Ik ben daar niet zo'n fan van dus zei liever niet. Dit wou ze echt graag hebben. Eerst even een beetje geïnspecteerd maar zag er allemaal goed uit. Was niks mee met haar poes wat ik zo kon zien of ruiken. Na een tijdje kwam ze klaar of ze deed alsof maar mijn hoofd voelde alsof hij vast zat tussen bankschroef. Mijn hele hoofd werd geplet tussen haar benen. Daarna weer beetje zoenen en strelen en eindelijk ging ze mij pijpen. Dit was niet helemaal geweldig want ook hier vond ze het grappig om af en toe te bijten. In mij lul bijten vind ik niet echt grappig dus snel mee kappen. het half uur zat er op maar was nog niet klaar gekomen. De keuze om te gaan of te verlengen. Wou toch wel klaarkomen en haar nog neuken dus besloten om te verlengen. Het neuken was wel goed te noemen en ben toch uiteindelijk lekker klaargekomen.
We hadden nog tijd over en ze wou nog wel verder neuken. Ik zeg als jij dat wil mag je het proberen. Eerst ging ze nog wat pijpen en vroeg dan voor te verlengen naar 1,5 of 2 uur.
Ik zei dat gaat niet gebeuren, we maken 1 uur vol en dan gaan we. Ja maar dan neuk ik je nu ook niet. Ja dan niet, voor mij hoeft het ook niet.
Nog een beetje gepraat en toen van de kamer gegaan. Was niet super slecht, door haar lekkere lichaam. Maar door haar gedrag en twijfelachtige extra's die ze mij aanbood, zit er voor mij op korte termijn geen herhaling in.