Auteur Topic: Villa Tinto 24, Cela (Mo/dagshift)  (gelezen 62915 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 24, Cela (Mo/dagshift)
« Reactie #15 Gepost op: 28 augustus 2018, 14:20:49 »
Een aantal weken geleden heb ik deze dame ook eens bezocht. Cela is een héél mooie dame die zéér goed Engels spreekt. Ze had een nice sexy outfit aan, zwarte hoge laarzen, een zwarte string en een zwarte latex BH. Het kinky en sm aanbod was dus duidelijk aanwezig.

Boven op de kamer zag ik al onmiddellijk het Andreaskruis hangen. Verder een frisse kamer met een welgekomen airco. Ze vroeg uiteraard waarvan ik hield. Ik hield het voorlopig op a nice blowjob and a few fingers and a not too big dildo in my ass. Ik zag niet direct lichtjes fonkelen in haar mooie ogen, ik denk dat mijn wensen niet uitdagend genoeg waren voor haar. Toen ik haar een briefje van 50,00 Eur overhandigde werd ze er niet vrolijker op, ze zei al zuchtend “OK, I will give you a blowjob for your 50,00 Eur”. Ik was niet direct blown away van deze ontvangst.

Ik deed een wasje terwijl zij toekeek en al eens in mijn kont kneep. Zij deed geen wasje en ze deed zelfs haar string en BH niet uit. Het gesprekje dat we ondertussen probeerden te voeren wilde ook niet echt vlotten

Op het bed kwam ze naast me zitten en begon ze met een korte teasing met wat handwerk en wat bijten in mijn tepels (had best wat harder gemogen). Ze is best een indrukwekkende verschijning als ze zo naast je op het bed zit. Toen mijn kleine vriend al snel paraat stond trok ze een zwart latex handschoentje aan en ging ze met een paar vingers in mijn kontgaatje. Ze wist héél goed waar ze precies moest zijn en wat ze met haar vingers moest doen om me gek te maken, ondertussen zat ze aan mijn stijve paal te trekken. Vervolgens nam ze een vibrator en schoof er een condoom over. Toen zei ze “ik schuif niks in je kont dat niet eerst in je mond gezeten heeft” en ze duwde de vibrator in mijn mond. Ik moest die eerst even pijpen alvorens ze hem in mijn kont stak. Toen de trillende vibrator in mijn kont stak moest ik hem met mijn sluitspier ophouden (hij mocht er dus niet uitfloepen) terwijl zij een condoom over mijn staalharde paal pijpte. Ik kreeg een geweldige pijpbeurt (precies zoals ik het graag heb) terwijl ze de trillende vibrator dieper in mijn kont duwde. Een trillende vibrator in mijn kont was voor mij nieuw, tot dan toe had ik alleen nog maar dildo’s naar binnen gehad.

Ik stond al 2 dagen verschrikkelijk heet en met zo’n pijpbeurt, een trillende vibrator in mijn kont en wat geile blikken en vuile praat van Cela kon ik het écht niet lang houden. Terwijl mijn pik in en uit haar mond ging spoot ik keihard het condoom vol, het voelde alsof ik het condoom er ging afschieten.

Cela maakte me vakkundig proper en tijdens dit ritueel vertelde ze zo één en ander dat ze ook nog met me zou kunnen doen, bvb suck her dick, fuck me in the ass, een sessie aan het kruis, vastbinden aan het bed en dan ……. Ze maakte het wel héél duidelijk dat dit allemaal wel iets meer zou kosten dan 50,00 Eur en ze legde er nogal stevig de nadruk op dat ze de volgende keer wel wat meer eurootjes verwacht.

De nababbel tijdens het wasje achteraf en tijdens het aankleden verliep wel wat soepeler dan het gesprekje bij het binnenkomen. Haar Brits accent “speelt” ze niet, ze heeft dat omdat ze een aantal jaar in Londen gewoond (gewerkt?) heeft.

Tja, wat moet ik van dit bezoekje nu denken? Wat ze doet doet ze goed tot voortreffelijk, daarover bestaat geen twijfel. Ze is héél knap en op kinky en sm gebied is ze een echte pro, denk ik. Waarschijnlijk is er met deze dame héél veel mogelijk. Het lag er echter iets te dik op dat ze voor 50 Eur niet al te veel wil doen en dat ze eigenlijk graag wat meer eurootjes krijgt.
Ik had ook niet echt een klik met haar en zij waarschijnlijk ook niet met mij.

Herhalingsgevaar: voor mij niet.

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 24, Cela (Mo/dagshift)
« Reactie #16 Gepost op: 22 september 2018, 19:06:23 »
Do nm, was ze terug.  k denk hetzelfde raam.

Doc

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 24, Cela (Mo/dagshift)
« Reactie #17 Gepost op: 22 september 2018, 20:42:02 »
Inderdaad Doc, in hetzelfde raam !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Boer Svein

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 72
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 24, Cela (Mo/dagshift)
« Reactie #18 Gepost op: 3 oktober 2018, 08:39:10 »
Zaterdag had ik een jobke gekregen van Cela en daarna nog even gebabbeld. Ze vertelde me dat ze nog een maand blijft en dan weer 2 weekjes weg is en dan komt ze terug.
Tatlı Dile Güler Yüze
Doyulur Mu Doyulur Mu

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 24, Cela (Mo/dagshift)
« Reactie #19 Gepost op: 5 maart 2019, 18:04:27 »
Na een vrij korte vakantie is Cela terug aan het werk !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

guest21214

  • Gast
Villa Tinto 24, Cela (Mo/dagshift)
« Reactie #20 Gepost op: 8 maart 2019, 11:05:07 »
en nu ook met foto's en contactgegevens voor maken afspraak online zie http://www.smdome.com/a-new-kinky-star-mistress-cela-antwerpen-b/

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 24, Cela (Mo/dagshift)
« Reactie #21 Gepost op: 8 maart 2019, 19:19:41 »
en nu ook met foto's en contactgegevens voor maken afspraak online zie http://www.smdome.com/a-new-kinky-star-mistress-cela-antwerpen-b/

Wat een lekker ding is het toch hé , die Cela. En in levende lijve ziet ze er nog mooier uit  ;)

guest133802

  • Gast
Villa Tinto 24, Cela (Mo/dagshift)
« Reactie #22 Gepost op: 11 augustus 2019, 08:41:54 »
Ik had bleek nu net op tijd nog een fijne kinky erotic sessie met haar want ze gaat op vakantie, zag het nu ook hier https://www.smdome.com/mistress-cela/ , a.s. zondag is Cela dus haar laatste werkdag en 15 september is ze dan weer terug vertelde ze mij. Blijft een genot met haar play sessions te doen, waarbij ze verbaal je uitdaagt zowel op kinky gebied als erotisch gebied. Alles mooi puur natuur aan haar lichaam en is ook een openmidend intelligenten dame met karakter. Dus niet eentje die over zich heen laat lopen, maar wel een positieve vibe draagt. En lekker ongeremd mee doet.

Nu ook wat meer toys, zo kreeg ik vandaag de vacuum penispomp, maar moes ik ook mijn tong goed gebruiken om haar te plezier. Het was een geile afwisseling van kinky games en erotische games waarbij ik uitgeput haar kamertje op Villa Tinto verliet, gelukkig gaf de airco een welkome verkoeling. Nu in september zal ik haar dan weer pas kunnen bezoeken. Ik zal er zijn! :lol