Auteur Topic: NEUKEN ZONDER CONDOOM: ONZE VISIE  (gelezen 20808 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
NEUKEN ZONDER CONDOOM: ONZE VISIE
« Reactie #15 Gepost op: 3 april 2018, 07:40:25 »
Even een slotwoord breien aan onze visie, en dit aan de hand van de laatste posting van de beheerder van het nzc forum.




Beste barefan (what's in a name),


we kunnen niet verwachten dat iedereen even geletterd is, al had ik toch verwacht van een admin van eender welk forum dat hij minstens de Nederlandse taal machtig is.
Het zegt genoeg dat jij je in de handen wrijft voor wat beschamende publiciteit in ruil voor traffic.


Jij mag denken dat ons forum ellende heeft gekregen, compleet fout, maar dat begreep je zelf al wel, je moet ergens iets uit je duim zuigen .... wij respecteren meiden en clubs, meer moet je er niet achter zoeken dan .... RESPECT ...


Ik zie ook niet in waarom ik je een interne mail zou moeten sturen.
Je hebt duidelijk, bij de oprichting van je forum, gekozen voor de naamgeving "neuken zonder condoom".
Ik laat dan hier nu in het midden dat dat je normen en waarden weergeeft, een forum runnen waar het hoofdtthema nzc is, en daarover bewust te berichten, openbaar op internet.


Intussen is dat zelfs een strafbaar feit, barefan, door de prostitutiewet die inging op datum van 1 juli 2017 in DE.
Er mag domweg geen enkel gewag meer gemaakt worden van seksuele diensten zonder condoom op eender welk forum.
Ik begrijp best dat je dan met je handen in de haren gaat wrijven (alvast beter dan jezelf in de handen wrijven voor de traffic). Ik zal me even nader verklaren.
Niet enkel clubs en dames die die dienst aanbieden (nzc) zijn strafbaar.
Tevens strafbaar zijn de klanten die het doen. En bijgevolg ook de beheerders van websites die die strafbare feiten mee publiceren. Jij dus.
Weten jouw leden dat ze strafbare feiten plegen (erover schrijven) die niet verjaren? Weten jouw leden dat van iedere posting het IP wordt opgeslagen op je server en dat de autoriteiten het recht hebben deze in te kijken bij strafbare feiten? Ik vraag me luidop af of jouw leden daarop zitten te wachten.
En ik vraag me ook luidop af waarom jij je eigen leden niet in bescherming neemt, en alle postings over acties zonder condoom in DE nog toelaat. Strafbare feiten, remember.





Wij beschermen onze schrijvers tevens tegen zichzelf en ook ons forum .... nzc is intussen in DE een strafbaar feit dat niet verjaart.
Het spreekt voor zich dat het dan nogal dom is er over te schrijven, en het al even strafbaar is dit als forumbeheerder dit toe te laten.
Jij pleegt dus strafbare feiten, barefan ... maar dat mag jij lekker zelf weten ... je kan ook moeilijk je leden nu gaan verbieden om nog over nzc te schrijven .... je naamgeving van je forum heeft dan geen enkel nut meer.
Alleen vraag ik me af of je strafbare feiten op je website wenst ..... het antwoord mag je zelf geven


Met andere woorden ben ik helemaal niet kwaad.
Mijn initiƫle posting was een uitleg waarom wij het niet toestaan, en dat is voor ons belangrijk.
Jij zou wijs genoeg moeten zijn om te beseffen dat de Duitse autoriteiten zomaar je boekje kunnen sluiten (en dat zal mij worst wezen), maar vooral dat jij rechtstreeks en bewust de DE clubs en meiden in gevaar brengt.
Gevaar op torenhoge boetes, voor dames en clubs, dames die uit clubs gezet worden, en meer van dat moois.


Indien jij daarmee kan leven, fijn, maar dat zegt dan weer alles hoe veel je begaan bent met de dames die jullie al dat lekkers aanbieden.
Ik zou zelf 's nachts geen slaap meer kunnen vatten, moest ik weten dat ik als forumbeheerder meiden, mensjes van vlees en bloed, die ervoor zorgen dat wij deze hobby kunnen hebben, zomaar zou kunnen vernietigen doordat ik koppig blijf vasthouden aan het principe dat ik schrijfsels over nzc toe zou laten
Ik wens je een goed geweten toe


Tot slot, en dan zet ik een slotje op dit topic, nog even deze bedenking.
Wij organiseren geregeld feestjes in clubs, waar dan een lijst ligt met alle genodigden, met nickname.
In de clubs kennen de clubeigenaars ons bij naam, alsook de meeste meiden.
Het moet echt raar zijn dat je angstvallig je nickname moet verzwijgen in clubs en bij meiden, domweg omdat je goed genoeg beseft dat .... je kan de zin zelf afmaken .... wij zijn graag geziene gasten in alle clubs .... jullie ook? Topic closed bij deze.


Met vriendelijke groet


sexmachine

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal