Auteur Topic: SOFIA 2 (Roe)  (gelezen 6905 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Cheasehead

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 81
    • Bekijk profiel
SOFIA 2 (Roe)
« Gepost op: 15 april 2018, 11:47:01 »
Kamer 1:
Mijn prooi had ik al uitgekozen, want de dame in kwestie had ik in de middag verrassend gespot.
Waar ik haar 2 weken geleden nog in LR zag en waar ze op mijn to-do list voor de volgende keer aldaar, trof ik haar nu verrassend aan in Babylon.
Het was de prachtige Sofia, een mooi blonde Roemeense met een zeer strak lichaam en een heel mooi koppie.
Uiteindelijk had ik haar dan toch gevangen en ze vertelde me dat ze alleen vandaag in Babylon zou zijn en daarna weer op doorreis ging naar andere Duitse clubs met als eindbestemming Sharks.
Deze dame is een echte clubhopper , want een poos geleden was ze ook al werkzaam geweest evenals in LR.
Van de kamer had ik geen hoge verwachtingen, omdat ik haar als optiek fuck bestempeld had.
Beneden op de kamer beland en braaf op bed gaan liggen om te wachten wat komen zou gaan.
Heerlijk begon ze met rustig aan pijpen en had ik een prachtig uitzicht over haar mooie body met een leuke A-cup. Daarna klom ze voorzichtig op mijn dop en begon ze me heerlijk te bereiden en dat werd steeds wilden. Mmm heerlijk om te zien zo een mooie meid.
Daarna nog missio en doggy wat ook goed was en heerlijk klaargekomen.
Al met al toch een prima kamertje met een goede kwaliteit seks, maar het is geen toppertje maar wel leuk om gehad te hebben.
HHG 50%

https://www.saunaclubs.org/modelle/saunaclub-babylon/282.php