Auteur Topic: MELISSA  (gelezen 61588 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
MELISSA
« Gepost op: 22 april 2018, 23:31:12 »
[attachimg=1]

[attachimg=2]

[attachimg=3]
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
MELISSA
« Reactie #1 Gepost op: 23 april 2018, 10:33:19 »
Eine der Topfrauen aus der Finca.
Babylon hat jetzt schon 3 aus Dierdorf. Und nicht zum Nachteil für
den Club.

vanKees

Offline Guenter

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 7
    • Bekijk profiel
MELISSA
« Reactie #2 Gepost op: 23 april 2018, 17:08:11 »
Wer ist denn noch aus Dierdorf mitgekommen?

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
MELISSA
« Reactie #3 Gepost op: 23 april 2018, 18:15:52 »
Alesia (auf den Bildern von Babylon erkennst Du Sie) Ist aus Urlaub zurück und Jusina, ist jetzt für 3-4 Wochen im Urlaub.

vanKees

Offline Guenter

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 7
    • Bekijk profiel
MELISSA
« Reactie #4 Gepost op: 23 april 2018, 19:17:16 »
Eine Justina habe ich gefunden, eine Alesia leider nicht

Offline oostenwind

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 64
    • Bekijk profiel
MELISSA
« Reactie #5 Gepost op: 10 mei 2018, 09:14:07 »
Tweede kamergang met Melissa. Een iets oudere meid. Heel zacht.
Zoals op de foto, had ze een halsbandje om. Sexy.

Melissa is voor alles in, tongzoenen, pijpen, beffen, 69. Je zou bijna vergeten dat het een DVP is.

Offline brombeerzuid

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 366
    • Bekijk profiel
MELISSA
« Reactie #6 Gepost op: 19 mei 2018, 01:09:51 »
Afgelopen woensdag een kamertje gemaakt met deze bloedmooie meid.
Ja ,erg fijne gfe, gewillig en superlieve meid. :dance2
Er zijn maar weinig dvp's die als ze eerder naar huis gaan , nog ff afscheid komen nemen.
Toppertje in gfe.

Offline Jooploop

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 44
    • Bekijk profiel
MELISSA
« Reactie #7 Gepost op: 14 juni 2018, 23:17:17 »
De eerste ronden en dat werd Melissa
Na een kleine zoek tocht vond ik haar in de kino en was ze bezig met een trio met Anja ik dacht er is een aan het werk dat was Melissa en Anja was eigenlijk niks aan het doen na een tijd kwam Melissa weer na beneden en zag ik haar en dacht het moet vandaag gebeuren eerst even wat zitten praten en na een tijd kreeg ik in eens een tong achter in me keel en dacht van dit kan wel eens een goede kamer worden en maar eens naar de kamer gegaan wat al snel goed bleek te zijn goed kussen en tongen en dat hield ze even vol ik dacht van ik maak er maar een uurtje van en hat spijt dat ik haar als eerste gekozen had daar na werd ik heerlijk verwend met een goede pijp beurt en even later haar nog even verwend en dat werd wel op prijs gesteld en daar na ging ze heerlijk boven op me zitten wat een genot wat en kon ik haar mooi tieten :tietjes :tietjes bewonderen en ik hield het zo wat niet meer ma moest volhouden en ze wist heel goed om het tempo aan te passen en het nog uit te stellen daar na nog doggy en missionaris gedaan en toen hield ik het echt niet meer waar na ik het condoom vulde
Ik kan niks anders zeggen dan een hele goede kamer met een hoog gfe en top dame


Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
MELISSA
« Reactie #8 Gepost op: 15 juni 2018, 22:05:29 »
Uit mijn recensie "Hangtieten en silis in Babylon en de 10 voorbij"

Over Melissa had ik al goede verhalen gehoord en gelezen. Misschien dat dat wel de doorslag gaf dat ik voor haar koos. Ik had een kort gesprekje met haar aan de bar. Eigenlijk iets te kort, want had wel iets langer met haar willen kletsen.

Op de kamer maakte ze haar reputatie waar. Ze kan heerlijk tongzoenen, wat ik ook lekker lang met haar gedaan heb. Haar borsten hangen een beetje, wat mij totaal niet stoorde. Ik vond ze zelfs wel mooi en ze voelen erg lekker aan. Ik heb liever dit soort borsten, dan borsten zoals haar vriendin Anja heeft.

Haar ook nog even verwend, waar ze zo te zien wel van genoot. Neuken heb ik niet gedaan met Melissa, want haar blowjob voelde zo lekker, dat ik haar tot het einde heb door laten gaan.

Melissa is een leuke meid met goede service. Daarnaast is ze de tiende dame die ik ooit in Babylon heb gehad. Babylon is overigens tot nu toe de enige saunaclub, waar ik met meer dan 10 verschillende dames heb gekameerd.

Naam: Melissa
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Engels en Duits
Leeftijd: 28
Haarkleur: Zwart
Lengte dame: 1,70 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 57Kg, maat 36/ B-cup

Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
MELISSA
« Reactie #9 Gepost op: 2 februari 2019, 18:53:00 »
MELISSA (Babylon) - Kennismaking met een nieuwe favoriet!
Bij deze recensie


Uiterlijk

Een bijzondere mooie girl-next-door Roemeense dame met lang haar en ogen die je vriendelijk toelachen. Niet zo heel strak in het vel maar I don't care less, ze heeft een leuk genoeg figuur en ik hou ervan met haar lange haren te spelen en haar glooiende mooie lijf te strelen, te slank hoeven ze voor mij ook niet te zijn.


Karakterschets

Beleefd, bescheiden, correct en immer vriendelijk, zeer servicegericht en verstandige dame waar je leuke mee kan praten ook. Dame die graag lacht.


Presales

Een praatje vooraf dat me leerde dat ze op een klant wachtte en later nog eens bij haar komen zitten. Ik voelde al aan dat de klik zeer goed was en dat ik niet teleurgesteld ging worden en kennlijk was ze al volledig van mijn wensen op de hoogte gesteld door een andere dame die hier niet meer werkt. Ik liet ze een sleutel halen.


Kamer

17, opnieuw gelijkvloers. Op Zondag geen probleem betreft overbodig grote hoeveelheid decibels dat nu ontbrak.


Kamersessie

1) Aard van de sessie:
GFE en goede sessie met een dame die al wist wat ik wilde zonder enige verdere uitleg. Ze overtrof m'n verwachtingen nog eens.

2) Duur:
Dik half uur spelen.

3) Voorspel:
Uitgebreid goed voorspel waarbij er werd gekust,, TZ, gestreeld, fysiek goed contact werd gelegd en elkaars lijf werd verkend. Ik speelde gaarne met haar losse haren en kon niet genoeg krijgen van haar uiterlijk, echt een meisje dat m'n type was die dag!

4) Seks en naspel:
Zeer goede seks dat mijn moeilijke sessie met Michelle wat in de achtergrond zette en met haar boven me kwam ik moeiteloos klaar. Heerlijke dame die nog naspeelde en me tot een tweede hoogtepunt bracht!

5) Communicatie en klik:
Zeer goede klik en goede communicatie, een vriendelijke service-gerichte correcte dame. We luisterden nog een nummertje van de Manele en heb daar weer een dame mee verrast dat ik daar een en ander van weet.

6) Ambiance-level / betrokkenheid:
Heel hoog, ze was erg betrokken in alles omdat ze zelf enorm genoot van alles wat werd gedaan. Geen afstandelijkheid en compleet innemend en horend tot te betere in de branche.


Afhandeling en betaling

50€ voor een half uur plezier en een dikke kus


Aftersales

Af en toe een omhelzing en afscheid bij vertrek. De aftersales was eerder beperkt.


Fazit en Score beleving

Dit is een dame bij wie ik erg graag zou willen terug keren, ze geeft GFE en is erg betrokken in voorspel en seks.

Belevingsscore: ****
« Laatst bewerkt op: 2 februari 2019, 18:58:38 door Vazkor »

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
MELISSA
« Reactie #10 Gepost op: 5 april 2019, 23:16:32 »
Volgens mij werkt ze nu in Sakura met de naam Katja W.: https://www.sakura-fkk.com/gaesteliste-bilder/
Dat is ze toch?

Zeg nu niet dat ik ze vorige maand net heb mislopen in Sakura... :banghead:

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
MELISSA
« Reactie #11 Gepost op: 19 september 2019, 20:58:02 »
MARISSA (SixSens) - Just the best! :tietjes
Bij deze recensie


Whereabouts

Heette voordien Melissa toen ze in Babylon heeft gewerkt. De naamsverandering scheelt 2 letters in de naam.   

Uiterlijk   

Lang zwart haar, mooie lichaam niet slank, normaal gebouwd met de nodige rondingen op juiste plekjes. Haar prachtige grote zachte naturelle borsten werden mooi geaccentueerd door haar sexy lingerie-outfit, iets wat deze meid uiteraard niet kon doen in FKK Babylon. Ze was er reeds weg voor de prijsverhoging. Ze herkende me nog van toen want we hadden in het begin van het jaar reeds een kamer gedeeld. Zelden ben ik zo snel met een dame uit een andere club terug op kamer geweest elders. Marissa heeft een lief gezicht en een aangename vriendelijke uitstraling.


Karakterschets

Niet alleen een lief gezicht en vriendelijke uitstraling, ze is ook qua karakter een aangename dame om mee samen te zijn en zeer correct in haar service. Ze gaat vlot mee met de wensen en wist me te verrassen door mijn fantasieën zeer goed mee te spelen en kon me verassen met hoe goed ze me hierin aanvoelde en wat ze moest zeggen, doen en hoe ze moest handelen om me helemaal gek te maken. Ik kon goed mee praten en had geen moment een negatieve kant getoond.


Presales

In de bar zoals uitgelegd, kon ze me in no time geil maken als wat en mits we al een zeer goede sessie hadden gedeeld in Babylon en ik 7 weken clubloos door het leven ging, kostte dat haar geen enkele moeite. Ik was dorstig naar dikke tieten en goede service met een lekkere meid die dominant kon zijn en daar was ze geknipt voor. Doch ik ging niet direct mee om het eten niet te missen en om spanning verder op te bouwen.


Kamer

2, dezelfde waar de laatste sessie doorging met rodeobabe Sabine die 1 uur voor mijn komst is vertrokken....


Kamersessie

1) Aard van de sessie:
Na 7 weken? Too hot 4 words

2) Duur:
1 vol uur

3)Sessie:
Ik kan er niet veel over zeggen behalve dat het kinky gedeelte fel overheerste en ik haar daarbij heb geneukt en door haar werd geneukt standje in de door mij favoriete standjes doggy en zij boven me en ik meerdere malen klaarkwam. Sekstechnisch was alles supergoed, geen problemen met penetraties en condooms aanbrengen. Het was zalig om haar haar tieten over me heen te laten glijden en een tiet massage te krijgen. Die zachte mooie grote borsten neukend vast te houden, te kneden en haar zachte TZ kussen, ik droom er nog van. Ze heeft in alles 100% meegewerkt en geen moment geklaagd of negatief geweest, we waren goed op elkaar afgesteld. Ze leest niet de klok, ik liet het al snel verlengen tot 1 uur omdat het zo super was want een half uur met deze dame is te kort! Ik kon niet genoeg krijgen van haar lichaam en streelde ze. Het contact was zeer fysiek en zeer goed. Ik heb me enorm in het zweet gewerkt bij deze griet en zelfs als de sessie gedaan was, was ik gefrustreerd dat ik vermoeid was, in gedachte was ik lang niet klaar maar er moest ook eens een eind aan komen en met spijt werd de kamergang beëindigd. Dit had makkelijk nog een half uur kunnen doorgaan. De klik was wederom erg goed en aan haar betrokkenheid in het spel is niets aan te merken en kan er alleen enthousiast over zijn, ook nu bij dit schrijven 3 weken later.

Die tieten liet ik zo graag tussen mijn handen nemen, opstuwen, de zachtheid wegen, haar die tieten op mijn gezicht laten zetten, aan haar tieten zuigen, het was de hemel na bijna 2 maand weer verdomde tieten te voelen en het lekker glooiend lijf van een en al vrouw met goede curves die Marissa is te voelen.

4) Afhandeling - betaling:
Correcte afhandeling en afscheid met TZ!


Aftersales

afscheid bij het vertrek, nog eens die mooie zachte dikke tieten vasthouden...zalig!


Fazit en Score beleving

Smaakt naar meer een volgende keer is gegarandeerd!

Belevingsscore: :tietjes :tietjes :tietjes :tietjes :tietjes
« Laatst bewerkt op: 19 september 2019, 21:06:17 door Vazkor »

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
MELISSA
« Reactie #12 Gepost op: 19 september 2019, 22:19:42 »
Volgens mij werkt ze nu in Sakura met de naam Katja W.: https://www.sakura-fkk.com/gaesteliste-bilder/
Dat is ze toch?

Zeg nu niet dat ik ze vorige maand net heb mislopen in Sakura... :banghead:

Ze is in SixSens, waag je kans zou ik zeggen  :-P ; :))

Mods, dit mag dus verplaatst naar SixSens

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
MELISSA
« Reactie #13 Gepost op: 19 september 2019, 23:18:12 »
Volgens mij werkt ze nu in Sakura met de naam Katja W.: https://www.sakura-fkk.com/gaesteliste-bilder/
Dat is ze toch?

Zeg nu niet dat ik ze vorige maand net heb mislopen in Sakura... :banghead:

Ze is in SixSens, waag je kans zou ik zeggen  :-P ; :))

Graag, maar momenteel zit ik nog in een lange clubpauze. Streeftijd: 8 weken. :o
Dus zondag over drie weken ga ik ze eens een goed pak op de billen geven!

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
MELISSA
« Reactie #14 Gepost op: 9 oktober 2019, 21:09:37 »
MARISSA (SixSens) - Meer pret met mijn favo babe! :tietjes
Bij deze recensie


Presales

Ik zag haar eerst aan de dameskleedkamers, later zocht ik actief naar haar en zelfs Gabrieli en andere dames waren op de lookout. Zo wist ik dat ze weer in de bar was door dat ze me werd aangewezen. We gingen gelijk een sleutel halen, helaas was boven niet mogelijk. Ondertussen weet ik dat de kamers in de barruimte voldoende geluiddicht zijn en zie ik dat niet meer als een probleem al blijf ik de kamers boven nog de mooiste vinden.

Bij het wachten op de sleutel bleef ze bij me zitten en waren we als een verliefd stelletje aan het wachten op de sleutel. Man, ik kon niet van die tieten blijven. Ze is een van de weinige dames die bij me bleef bij het wachten op de sleutel.


Kamer

19


Kamersessie

1) Aard van de sessie:
Spetterend als de vorige keer, te kort eigenlijk.  :-\

2) Duur:
Dik half uur

3)Sessie:
Wel zie de vorige sessie maar korter. Te kort en dat gaf ze ook aan. Ik had een belofte gegeven aan de volgende dame en zag me met spijt budget gewijs verplicht het bij een half uur te houden. Alles was weer dik ok: het vrijen, spelen, stoeien, de boobmassage, TZ, het rollenspel alles deed ze perfect. Klaarkomen was dan ook no issue at all. Ja, de vermoeidheid is wel degelijk voorbij!  :pica22

4) Afhandeling - betaling:
Correct en TZ


Aftersales

Omhelzen en gedag bij afscheid, verder had deze dame het druk


Fazit en Score beleving

Uiteraard komt er een volgende maal!

Belevingsscore: :tietjes :tietjes :tietjes :tietjes 1/2
« Laatst bewerkt op: 9 oktober 2019, 21:17:16 door Vazkor »