Auteur Topic: Alexandra (Hongaarse)  (gelezen 7561 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Alexandra (Hongaarse)
« Gepost op: 23 april 2018, 19:14:33 »
Naam: Alexandra
Nationaliteit: Hongaarse
Leeftijd: 27
Lengte: 1.60-1.65
Postuur: normaal
Borsten: B natuur
Tatoeage: Ja
Piercing: Ja
Haar: Blond
Taal: Engels (goed)
Extra info: makkelijk te herkennen aan tattoo van hondenpootjes boven haar rechterborst

Ik liep een rondje door de club en op de gang van de Kino liep ik Alexandra tegen het lijf. Aan haar reactie te zien leek het alsof ze een geest zag. Het was inmiddels vijf maanden geleden dat ik voor het laatst in GT was geweest. Eerst kreeg ik een klap vanwege het feit van mijn langdurige afwezigheid en daarna een intieme knuffel en werd ik bedolven onder de kussen. Ze trok me de Kino in die op dat moment verlaten was en "I had a whole lot of explaining to do". Nadat ze zich overtuigd had dat ik echt was wilde ze een drankje met me drinken in de bar.

Er was nog één bankje vrij en wij namen plaats. In de zee van badjassen was ik de enigste die op een bankje zat met een dame die zich ook nog eens tegen me aan legde. Na een kwartiertje haar voor de sleutel laten gaan ivm de te verwachten wachttijden, echter kwam ze meteen triomfantelijk terug met een toegangsbewijs voor een blokhutje. In no time stond ze naakt voor me en legde zich uitdagend op bed. Toen ik me naast haar positioneerde dook ze boven op mij en vroeg of me dingen aan haar waren opgevallen. Altijd gevaarlijk, maar je leeft maar 1x dus een poging gewaagd. De groene strepen in haar haar, de piercing bij de lip en het steentje op de tand waren onmiskenbaar. Ze zei dat er nog iets was en daarop moest ik het antwoord schuldig blijven. Conform de geldende normen in GT had ze haar lippen ietwat laten opspuiten.

Kamergangen tussen Alexandra en mij verlopen eigenlijk altijd hetzelfde. Toepasselijk aan het thema bracht ze me oraal in hogere sferen. Slow and edging zoals ik het het liefst heb. Ze zei dat ze behoefte had aan een portie vitamine en wie ben ik dan om het haar te ontzeggen en mijn nakomelingetjes Miles High de vrijheid gegund.