Auteur Topic: Nicole (Bulgaarse)  (gelezen 7599 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Nicole (Bulgaarse)
« Gepost op: 23 april 2018, 19:16:14 »
Naam: Nicole
Nationaliteit: Bulgaarse
Leeftijd: 28
Lengte: 1.70-1.75
Postuur: normaal
Borsten: D mbv de tietendokter
Tatoeage: nee
Piercing: nee
Haar: zwart lang
Taal: Engels (goed)

Miss Creepy Voice aka The Bride of Chucky

Terwijl mijn maat gekidnapt was door een Roemeense kreeg ik na een minuut of vijf gezelschap van Nicole. Een onbekend gezicht en ze vroeg netjes of ze me gezelschap mocht houden. We raakten aan de praat en pas na een minuut of 45 opperde ze de mogelijkheid om een kamer op te zoeken. Ik zei haar dat ik aan het wachten was tot mijn maat terug van de kamer was. Ze bleef rustig zitten en praatte honderduit verder. Toen mijn maat terugkeerde even met zijn drieeën gekletst ik was toe aan een sigaret en dook het rokershok in. Bij terugkomst haar het teken gegeven dat we konden verkassen naar een intiemere setting.

Op de kamer haar eerst een massage gegeven wat overging in wederzijds strelen. Langzaam ging haar hand naar de middelste regio en al spoedig stond hij overeind. Al kussend baande ze zich een weg naar beneden. Er volgde een slow sloppy blowjob met veel handeninzet, echter op een manier wat heerlijk aanvoelde. Ze wisselde dit af met hem tussen haar borsten te laten verdwijnen. Na een twintigtal minuten haar moeten afremmen. Rubbertje erom heen en in een intieme cowgirl de daad zelf verricht tot de moneyshot erop volgde. Nog wat nagepraat en na een uurtje de kamer verlaten.

De sessie op zich was zeker niet slecht, maar de kans op herhaling acht ik echter zeer klein. Tijdens de daad zelf zette ze een kinderstemmetje op en het gekreun was te fake. Later op de avond deed ze nog twee "goedkope" pogingen om een tweede sessie af te dwingen wat een behoorlijke afknapper was. Waar ze zich eerst als gezelschapsdame opwierp transformeerde ze in een über jaagstertje. Wat nog eens bijdroeg aan het dubbel gevoel.