Auteur Topic: Gloria (Hongaarse)  (gelezen 8053 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Gloria (Hongaarse)
« Gepost op: 23 april 2018, 19:18:03 »
Naam: Gloria
Nationaliteit: Hongaarse
Leeftijd: 40+
Lengte: 1.70-1.75
Postuur: slank
Borsten: A naturel
Tatoeage: nee
Piercing: nee
Haar: zwart lang
Taal: Engels
Extra info: Voorheen oa LR

Gisteravond ook het "slachtoffer" geworden van Gloria. Vorig jaar bij mijn bezoekje aan LR was zij mijn tourguide. Een rustige lieve dame die toen ook gedurende de dag steeds kwam informeren hoe het mij beviel zonder de kamervraag te stellen. Ook in YY is er altijd wel iets van contact geweest zonder dat het ooit verder ging. Ik lag even te relaxen in de Kino en net toen ik opstond om richting bar te gaan kwam ze binnengelopen. Ze zei dat ze mij eindelijk alleen aantrof en niet van plan was om me te laten gaan. Ik vroeg wat ze van plan was en kort en bondig volgde er een "rape you". Voor ik ook maar iets kon zeggen had ze de badjas al losgemaakt en mijn polsen achter mijn rug vastgebonden met het koord. Haar tong ging op verkenning uit en eindigde in mijn mond en haar hand speelde met dat extra ledemaat wat dames nu eenmaal niet hebben. Haar transformatie maakte me nieuwsgierig en ik stelde voor om onze kennismaking op de kamer voort te zetten.

Op de kamer nam ze wederom het heft meteen in handen. Ik werd het bed op gedirigeerd en ze wilde dat ik op mijn buik ging liggen. Ze ging op mijn rug staan en met haar voeten kraakte ze mijn pijnlijke plekken waarna ze begon aan haar all inclusive Hungarian wash. Nadat de achterzijde klaar was draaide ze me om voor de voorkant. Eenmaal uitgekomen bij de middelste regionen volgde er een heerlijke BJ waarbij duidelijk te merken is dat ze snel doorheeft op welke wijze dit bij mij tot de hoogste staat van paraatheid leidt. De olie kwam tevoorschijn en met haar hand bouwde ze de spanning dusdanig op totdat de ontlading net binnen het half uurtje volgde. Snel gedoucht en bij terugkomst in de kamer stond ze me al op te wachten om me af te drogen. Duidelijk een gevalletje full service.

We hadden vooraf niets afgesproken qua tijd. Mijn reputatie als pannenkoeker is duidelijk aan haar voorbij gegaan. Geen enkele keer de vraag gehad of ik niet langer wilde blijven. Haar wasprogramma stond duidelijk ingesteld op een half uur en die heeft ze dan ook volledig benut om haar arsenaal voorbij te laten komen. Een typisch gevalletje van stille wateren hebben diepe gronden.