Auteur Topic: Anna  (gelezen 11302 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Anna
« Gepost op: 29 april 2018, 18:50:49 »
Anna (Roemeense, SixSens) - het mooie jonge vriendinnetje
Bij deze recensie


DVP-Cataloog

#knuffeldame #jongtimidehertje


Paspoortje


[box title=Anna]
Land:             Roemenië
Taal:              Roemeens, Engels (matig)
Leeftijd:         18
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,70m - 1,75m
Ogen:                   donkerbruin
Model:            slank, zandloperfiguur
BH:                 grote C, naturel
Kontje:           lekker
 
Tattoo/piercings:            nope
Haarkleur zwart
Haarlengte:    ng lang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ PMC NMC Likken GFE Massage Rollenspel/SM (meerprijs!)
[/box]
[box title=pro en contra]
+ GFE
+ Service-gericht
- Moet leren vooraf afspraken te maken
[/box]
[box title=extra info]
Een lekker jong ding, timide en kijkt lief in je ogen. Ze heeft een prachtig mooi figuur.
Maak duidelijke afspraken vooraf om geen verrassingen te krijgen op kamer.
[/box]


Bijzonderheden

Tijdens de tijd dat ik in de jacuzzi doorbracht, zag ik vaak een mooi meisje voorbijlopen. Ze heeft lange zwarte haren, is groot van lengte en heeft een adembenemend mooi figuur en erg mooie naturelle borsten, een C waar de melk gewoon uitloopt. Ze komt timide over en is erg vriendelijk. Het is daar dat ik ze eens goed vast pakte. Haar curves zijn gewoon perfect en ik voelde die twee heerlijke borsten tegen me aan terwijl ik mijn handen over haar glooiende dijen liet glijden. Perfect, dit werd opnieuw een optick fick met GFE. TZ werd gegeven.


Presales

Zoals boven al beschreven. We gingen naar de kino, lagen naast elkaar en ik streelde verder haar mooie lichaam. Ja er huppelen nog sexy pracht-exemplaren rond: 'Sexy Hot Babes and where to find them' is onderhand een regel als je een en ander gewend bent. Dat is een onderliggend probleem in de psychologie van de veelpleger die al te vaak steeds dezelfde dames ziet en al snel de types herkent, zodanig dat je zelf een DVP-Cataloog kan samenstellen met wat indelingen in navolging van SFL.


Kamer

5a, de kamer naast en idem als 5b maar dan gespiegeld.


Voorspel & Sex

Het begon met een innige knuffelpartij. Met haar had ik het gevoel het verlegen intieme liefje vast te hebben. En ze is nog mooi ook, prachtige lange zwarte haren en mooi duidelijk zandloperfiguur. Er was TZ en kusjes, we lagen in elkaars armen. De fantasie die ik heb was minder goed uitgespeeld. Daarop vroeg ze 25€ extra toen ik aan seks wilde beginnen. Ja dat had ik moeten bijzeggen (?), nu ja, dat heb ik gezegd. Bijvragen mid-sessie is hatelijk. Gezien ze zulk een goede gfe-ervaring gaf die ik niet meer zo vaak heb gekregen, gunde ik het haar maar (bij uitzondering). Na de kleine discussie, werd het condoom omgedaan en neukten we. Eerst kon hij er niet in, ze haalde wat gel uit en toen lukte het beter. Nat werd ze dus niet. Het neuken ging wel goed dan en alles was redelijk (maar niet meer dan gemiddeld, ik heb beter gehad). Na het klaarkomen nog op elkaar gelegen en voosde ze verder tot de tijd om was.


Afsluiten

50€ + 25€ 'fooi'. su10027 kwam in de lockerruimte en wist te zeggen dat ze pas 18 was. Wel zo'n jong hertje, het was een genoegen voor de zwarte wolf...maar geen herhaling!


Aftersales

Geen.


Fazit en Score

Ik geef ze toch 8,5: het was toch een goede GFE-beleving ondanks de meerprijs mid-sessie. Fysiek ziet ze er fantastisch uit met haar lange haar, timide uitstraling en zandloperfiguurtje: echt een van m'n types.

Score: 8,5 / 10
OFE: ****
« Laatst bewerkt op: 29 april 2018, 19:10:02 door Vazkor »

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Anna
« Reactie #1 Gepost op: 24 mei 2018, 23:34:49 »
-》Samya

Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk


Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Anna
« Reactie #2 Gepost op: 26 mei 2018, 20:37:28 »
en ze werkt er als RAMONA

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Anna
« Reactie #3 Gepost op: 14 juni 2018, 23:12:54 »
RAMONA (Samya - ex-Anna ex-SS) - Herhaling met het mooie jonge vriendinnetje
Bij deze recensie


Bijzonderheden en karakterschets

Ze was me erg lang aan het aanstaren daar op het buitenterras, ze hield mijn blik gevangen als het ware en ik zag ze kijken: 'Hé, die gozer ken ik van ergens...oh dienen specialen van SS...' . Ze mocht nog steeds dat timide hertje zijn, de klik en sessie was beter dan vorige keer. Dat mooie lijf zat nog in m'n herinnering: prachtige curves, zandloperfiguurtje en heerlijke grote zachte borsten.


Presales

Niettemin volgde ze me naar het Restaurant en wisselden een woordje. Ik ging naar de bar en zocht er een zitplaats uit: steeds volgde dit jonge schuchtere hertje met de mooie donkere ogen me. Ze ging naast me zitten en zei zonder meer dat ze nog eens op kamer wilde gaan met me. Niet verwacht dat ze nog eens een geldbriefjes van me wou ontfutselen na het dispuut van vorige keer. Nu zei ze ineens dat ze geen extra ging vragen om krak hetzelfde te doen op kamer. Ik vervloekte mezelf dat ik een maand terug niet wat meer op m'n strepen had gestaan. Zeker weten dat dit hertje evengoed voor me zou gestaan hebben met die vraag? Ik had echt teveel uitgegeven dan nodig was vorige maand. Ik besloot ze weer een kans te geven.


Kamer 8

Kamer boven, licht regelbaar, groot bed en kamer met spiegel. Niet te warm en mooi gedecoreerd. De mooiste kamer had ik wel pas in Mondial gehad.


Kamersessie

Deze verliep gelijk zoals de vorige keer in SixSens minus prijsdespuut. Het was terug vriendinnetjesseks met een verlegen jongedame: goed fysiek contact, tongkussen, lieve strelingen, haar heerlijke lijf verkennen. Ze deed langzaam haar BH af en ik masseerde haar mooie grote borsten. Ik streelde haar mooie lange haren, en ze lachte met twinkelende ogen. Een feest was het om zo snel terug bij deze meid te zijn.

Ze deed haar broekje af, het condoom werd bevestigd en we hadden fijne seks als vorige keer en kwam heerlijk klaar met RAMONA rijdend op me: dat mooie lijf van haar en die borsten en lange haren te spelen was een plezier! Ze speelde het verleidingsspelletje goed al is dit niet haar sterkte, dat is echte fysieke gfe, je vrijt met haar, ze is hier niet afstandelijk in. Dominantie bezit ze niet. Ze vroeg of alles naar tevredenheid was, en dat was het zeker.


Afhandeling en betaling

Net als in Mondial wacht de dame aan de trap op haar centjes: 1 briefje deze keer, 50€, met een kus ging ze weg.


Aftersales

Geen, ze zat er veel in de bar en keek me aan. Veel actie onderneemt ze zelf niet, je moet op haar afstappen. Dikwijls mag dat als een goed teken opgevat worden: geen jaaggedrag te bespeuren.


Fazit en Score

Ik ben doorgaans tevreden van haar service al is het er niet eentje waarvan de stukken eraf vlogen. Het is al moeilijk om tot het niveau van iBeatrix te komen, dus mag en kan ik dat gewoon niet vragen van een timide GFE meisje als RAMONA, ze doet het goed op haar manier en zo gek als mijn eerste dame van de dag kan echt niet meer of ze moet Jenny heten en in Babylon zitten.

Score: 7,5 / 10
GFE-Score: ***1/2