Auteur Topic: Maya  (gelezen 7341 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Maya
« Gepost op: 29 april 2018, 18:53:04 »
Maya  (Bulgaarse, SixSens) - Misleid!  :banghead:
Bij deze recensie


DVP-Cataloog

#damemetmissglimlach


Paspoortje


[box title=Maya]
Land:             Bulgarije
Taal:              Bulgaars (vloeiend...), Engels, Duits wellicht
Leeftijd:         30+
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,65m - 1,70m
Ogen:       bruin
Model:            slank
BH:                 B
Kontje:           lekker

Tattoo/piercings:   niet op gelet
Haarkleur:      goudblnd
Haarlengte:    halflang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
PMC NMC Massage
[/box]
[box title=pro en contra]
+ Goede presales zei het pushy, goed voorspel
- Seks viel tegen, fantasie pover uitgevoerd
- klik viel weg
[/box]
[box title=extra info]
TMM voor mij, presales ok, zei het wat pushy, voorspel ok, seks niet om naar huis te schijven.
[/box]


Bijzonderheden

Een dame in haar 30+ jaren samen met haar jongere 'nichtje' aanwezig in de club. Ze heeft donkerblond haar en ze deed me wat denken aan Alice in Finca Erotica: zelfde opdringerigheid. Haar 'nichtje' zat voortdurend te lachen dat je je afvraagt of je er niet door wordt uitgelachen in het Bulgaars. Ik liet me dus weer eens doen, van tijd tot tijd gebeurt dat en het is zelden een goed idee gebleken. Het was nog niet zo lang dat ik met Tamara op kamer was.


Presales

Ze zaten wat op de strechter te spelen, ze nam m'n handen en liet die over haar borsten glijden. Ze heeft best een erg mooi lichaam en ik moet toegeven dat haar presales best goed waren. Daar zat echter de misleiding, helaas. Ik had toegegeven omdat toch begon te geilen en liet haar de sleutel halen voor de bovenverdieping.


Kamer

Niet te geloven: terug 5b. Ik geloof dat ik gewoon direct na m'n kamergang met Tamara als eerste terug hier ben: 2x na elkaar en dat is me niet eerder overkomen.


Voorspel & Sex

Voorspel was de voortzetting van de presales: zeer goed. Moment dat ik haar vroeg te doen wat me beviel, was dat op een onhandige manier en niet goed. Seks had niet lang geduurd, ze hield voortdurend haar hand ertussen, er was geen gevoel, geen chemie, niks en ik begon het al minder plezier in krijgen. Dit lukte gewoon niet. Ze ging dan boven me staan en vingerde zichzelf en vroeg me te masturberen terwlijk il liever verder wilde neuken. Het ging allemaal onhandig. Ik deed het dan maar, het had wel iets geils haar boven me uit te zien torenen terwijl ze me plaagde, nu beter dan tevoren. Even deed ze me vanuit die positie denken aan Helena en uiteindelijk de lookalike met wie ook deze dame wat facial attributes deelde. Dat maakte het enigzins wat goed, ik kwam klaar. Hier zat echter zo veel meer in!  ::)


Afsluiten

Ik had er al genoeg van na deze halve kamergang en vroeger dan een half uur werd de kamer verlaten.


Aftersales

Geen. Ik zag ze later vertrekken, de dame zei nog vriendelijk gedag met haar brede Alice-smile.


Fazit en Score

Geen herhalingsgevaar, dat spreekt vanzelf. Een dame die niet meewerkt in de seks is een nogo hier. De presales lieten een mooie sessie beloven maar daar was ik misleid.  :banghead:

Score: 3 / 10
« Laatst bewerkt op: 29 april 2018, 19:09:45 door Vazkor »