Auteur Topic: Monika (Roemeense)  (gelezen 6466 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Cheasehead

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 81
    • Bekijk profiel
Monika (Roemeense)
« Gepost op: 6 mei 2018, 12:28:17 »
Ik spotte een leuke slank dennetje en zei tegen Firehawk dat ik even een speeddate ging doen met haar. Haar naam is Monika en komt uit Roemenië en is pas 2 weken in de club en ook pas 2 weken in het vak. Monika is een hele aardige en lieve dame en met haar lang een gesprek gehad zonder dat ze naar een kamertje vroeg. Toen zelf maar een kamertje voorgesteld met de belofte als ik er klaar voor was ik naar haar toe kom.
Eerst nog even in de douche en nog even op mijn gemak wat gedronken en toen was het tijd voor Monika.
Op de kamer gingen de kleertjes uit en er kwam een heel mooi lichaam tevoorschijn. Een mooi kippenkontje en geen grammetje vet en een setje leuke tietjes ( ik schat een grote a-cup of kleine b)
Ze is nog heerlijk onervaren en onbedorven en het voelt net of je met je vriendinnetje voor de eerste keer naar de kamer gaat. Me eigen op het bed gepositioneerd en ze begon heerlijk aan mijn plasser te lurken. Ondanks mijn gematigde verwachtingen, omdat ze nieuw is in het vak vond ik het pijpwerk toch best goed oftewel een natuur talentje.
Daarna ging ze mij berijden met haar heerlijke strakke body en ik had een heel mooi uitzicht.
Daarna nog missio en doggy en vervolgens heerlijk klaargekomen en samen even wat nagebabbeld.
Kortom een kamer waar ik lage verwachtingen bij had met een girl next door die zich ontpopte tot een prima kamertje, maar het is nog lang geen service kanon zo eerlijk moet ik ook wel weer zijn.