Auteur Topic: Schippersstraat 01/1, Roxanne  (gelezen 9655 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 01/1, Roxanne
« Gepost op: 29 juni 2011, 16:01:22 »
Plaats van tewekstelling: Schippersstraat 1/01
Naam: Roxanne
Nationaliteit: Roemeense
Leeftijd: 21
Haarkleur: Blond, lang
Kleur ogen: Bruin
Lengte dame: 1 meter 70
Cupmaat: D - cup
Uiterlijk: Uitstekend
Vriendelijkheid: Uitstekend
Service: Aftrekken, vingeren, PMC, NMC, beffen en alle standjes
Shift: Nachtshift
Kosten: 50 euro voor 25 minuten

Mijn laatste bezoek aan deze dame is van eind april 2011. Ze is nog steeds op hetzelfde adres actief dus ik zie niet in waarom hier geen recensie te plaatsen. ;)

Ik vind Roxanne een van de mooiste dames van het SKW, zowel qua body als van gezicht. Meestal draagt ze een corsetje.

Roxanne is niet veel van zeg. Meer dan de woorden Yes, No, everything OK en Good, krijg je uit haar niet uit. Misschien kan ze de taal niet of misschien wil ze de taal niet kunnen. Hoe dan ook, voor te praten komt er toch niemand. Over naar de bedprestaties dus.

Die zijn ook niet echt om over naar huis te schrijven, helaas. Je moet er zijn voor de Optik - Fuck. Roxanne heeft met voorspel niks maar voor een jonge gast is dat allemaal niet van doen, die heeft nog geen "extra papie - attention" nodig. ;D :)) Uiteraard is het leuker als het gebeurd.

Roxanne pakt onmiddellijk een condoom, geen glyder maar een durex, ??? en begint onmiddellijk te pijpen, totdat er door haar warme mondje wat beweging in de zaak komt, dan wil ze neuken.. Als je vraagt langer te pijpen, doet ze dat zonder morren. Toch is het pijpen maar zwak.

Neuken met deze dame kan in alle posities die je maar wilt maar echt veel leven zit er niet... Ze kijkt je wel de hele tijd lief aan.

Conclusie: als je van een mooi, fris en jong meisje met grote tieten houdt is Roxanne een mogelijkheid. Alle initiatief moet wel van jou komen maar Roxanne volgt dan wel gedwee. De tijd wordt niet nauwlettend in de gaten gehouden. Er was wel weinig tot geen initiatief van haar kant maar ze probeert je het bezoek absoluut zo aangenaam mogelijk te maken en ze voert uit wat jij vraagt. Je moet er niet zijn voor de spetterende seks maar wel voor de looks.

« Laatst bewerkt op: 23 november 2013, 22:37:09 door mechelen »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 01/1 Roxanne
« Reactie #1 Gepost op: 29 juni 2011, 16:09:01 »
Ach, een dode vis neuken is soms ook wel eens leuk, al heb ik liever dat de vis tegenspartelt, maar af en toe is het makkelijk, zeker voor een oudere man  ;D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 01/1 Roxanne
« Reactie #2 Gepost op: 29 juni 2011, 16:11:47 »
Ach, een dode vis neuken is soms ook wel eens leuk, al heb ik liever dat de vis tegenspartelt, maar af en toe is het makkelijk, zeker voor een oudere man  ;D ;)

Ik denk dat ze wat geïmponeerd was door mijn gespierde torso! :))  ;D :))
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 01/1 Roxanne
« Reactie #3 Gepost op: 29 juni 2011, 22:32:47 »
Bij doggy heb ik er juist een hekel aan als de dame haar kont naar achter meebeweegt en geef ze dan soms een corrigerende tik op de billen 8). Mijn stoten komen meer tot hun recht als ik degene ben die beweegt  :D

Ach, een dode vis neuken is soms ook wel eens leuk, al heb ik liever dat de vis tegenspartelt, maar af en toe is het makkelijk, zeker voor een oudere man  ;D ;)

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 01/1 Roxanne
« Reactie #4 Gepost op: 29 juni 2011, 22:35:16 »
Bij doggy heb ik er juist een hekel aan als de dame haar kont naar achter meebeweegt en geef ze dan soms een corrigerende tik op de billen 8) . Mijn stoten komen meer tot hun recht als ik degene ben die beweegt  :D

Dat komt omdat je stokske te kort is, dan floept hij eruit als ze meevechten  ;D :P
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 01/1 Roxanne
« Reactie #5 Gepost op: 29 juni 2011, 22:40:41 »
Nee hoor, mijn duim in haar kont wordt dan verdraaid  ::)

Bij doggy heb ik er juist een hekel aan als de dame haar kont naar achter meebeweegt en geef ze dan soms een corrigerende tik op de billen 8) . Mijn stoten komen meer tot hun recht als ik degene ben die beweegt  :D

Dat komt omdat je stokske te kort is, dan floept hij eruit als ze meevechten  ;D :P

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 01/1 Roxanne
« Reactie #6 Gepost op: 29 juni 2011, 22:43:40 »
Gadverdamd, jij perverteling  ;D :P
Stak jij je duim ook in Nilfisk Nicky, of zij bij jou?  :-\ :o
Nee hoor, mijn duim in haar kont wordt dan verdraaid  ::)

Bij doggy heb ik er juist een hekel aan als de dame haar kont naar achter meebeweegt en geef ze dan soms een corrigerende tik op de billen 8) . Mijn stoten komen meer tot hun recht als ik degene ben die beweegt  :D

Dat komt omdat je stokske te kort is, dan floept hij eruit als ze meevechten  ;D :P
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 01/1 Roxanne
« Reactie #7 Gepost op: 30 juni 2011, 16:11:54 »
Bij doggy heb ik er juist een hekel aan als de dame haar kont naar achter meebeweegt en geef ze dan soms een corrigerende tik op de billen 8) . Mijn stoten komen meer tot hun recht als ik degene ben die beweegt  :D

Dat komt omdat je stokske te kort is, dan floept hij eruit als ze meevechten  ;D :P

Klopt precies, awel of het stokske te kort is of mijn pens te groot, of misschien is het wel de combinatie.
Het best blijft toch de schildpadsex.
 
Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 01/1 Roxanne
« Reactie #8 Gepost op: 18 februari 2012, 02:38:59 »
Roxanne houdt constant haar handje ertussen. Niet alleen bij mij maar ook bij bevriende wandelaars als ik het zo hoor...

Wegblijven dus...
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 01/1, Roxanne
« Reactie #9 Gepost op: 17 oktober 2016, 23:52:06 »
Deze dame is allang verdwenen...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 01/1, Roxanne
« Reactie #10 Gepost op: 18 oktober 2016, 02:08:13 »
Dan gaat, zonder tegenbericht, dit topic eerstdaags op slot !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...