Auteur Topic: Juliusweberstrasse 48, Gina, Duitse ex Mandy Samya  (gelezen 14781 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Juliusweberstrasse 48, Gina, Duitse ex Mandy Samya
« Gepost op: 6 mei 2018, 16:45:52 »
ik was de weg de laatste tijd een beetje kwijt op de vulkaan . de nieuwe prostitutie wet in de DE had roet in het eten gegooid. veel favorietjes van me zijn verdwenen daardoor op de vulkaan . 

na wat clubs bezocht te hebben besloot ik na 3 weken vulkaan rust de stoute schoenen weer eens aan te treken . het is ook welles Leker om overdag thuis te zijn .
ik stond met grote verbazing te kijken toen ik aan kwam en een bekende Duitse wandelaar beklaagde zich .es ist immer das gleiche hier
. tja ik heb het al in een club als ik er 2 weken achter elkaar kom laatstaan 5 dagen in de week  :lol

in sexpalas trof ik al weer een aantal nieuwe gezichten in het dames aanbod van Duitse komaf  :clap: me interesse ging uit naar de naam gina oud neuk talent roest niet en in het verleden hebben veel dames waar ik goede ervaringen van heb staan op me harde schijf deze naam gedragen . oa gina en gina lis . het duurde toch een poosje dat ik haar zag verschijnen in haar deur opening zo 3 uurtjes en ik had het er zwaar mee . wachten voor een kamer doe ik immers nooit op de vulkaan .

om 0.15 uur ging het deurtje open maar weer gelijk dicht ze liet een andere man naar buiten zonder een glimp van zich zelf te laten zien . de moed zakte steeds verder in mijn schoenen .

laatste poging dacht ik bij me zelf en via 40 buiten om weer naar 38 gelopen . daar stond ze in de deur een totaal andere dvp als ik in mijn hoofd had  :sign0065: diep doordringend keek zij me aan . bist du geil? en dat was ik naar ruim 3 uur langs 100 dames lopen in niet al te veel kleren .

kaf van het koren scheiden noemen we dat op de vulkaan . iets wat moeilijker is als in een sauaclub .

maar goed ik naar binnen en afgerekend met een briefje van 50 euro in de hoop dat ze nog een extra dienstverlening aanbood tegen meer prijs . maar dat gebeurde niet madam gaf me netjes 20 euro terug  :sign0065: ze stond er op dat we eerst samen een  :douchen pakte Ich stinke so? was mijn vraag .Nein, ich denke nur, dass es Spaß macht was haar antwoord . in de douch kwam ze leker tegen me aan staan mijn penis groeide als kool tussen haar bilnaad . ik pakte haar onder haar oksels door bij haar natuurlijke B cub en terwijl ik met me linker hand haar linker borst vast had gleed mijn rechte hand naar haar venus heuvel . gina zakte door har knieën en verkende met haar tong me ballen . me penus sloeg tegen me navel . gaat het nu toch gebeuren voor 30 euro overtreed deze dvp nu de nieuwe wet ging er dor me hoofd . zonder dat ik er erg in had bracht ze haar mond naar me penis en rolde ze zo het condoom af . wat is het toch zalig om onder de douch zo gepijpt te worden . van de douch naar de kruk met arm leuningen . ik pakte gina op zette haar op de kruk en gooide haar benen over de leuning .even dacht ik ik heb de leiding maar dat bleek echter niet  . ik wouw door me knieën en die gewassen mossel uit likken .het ging echter geheel anders gina pakte mijn gecondoomde penis en hield die voor haar vulva met haar linker been dauwde ze me aan fick mich is het enige wat ze zij haar benen kwamen terecht op me schouders . en ik had het mooiste uitzicht van de week veel tijd had ik dan ook niet nodig om mijn dna te schieten

gina is een dame met klasse we kwamen aan de praat over een aantal sauna clubs in DE en NL we zijn een betje het zelfde kwa betaalde seks afwisseling tussen club en frietreine allen zij verdient er geld mee . een geslaagde  :lol   



« Laatst bewerkt op: 1 januari 2020, 12:20:04 door Rolly »

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
gina Duitse ex mandy samya juliusweberstrasse 48
« Reactie #1 Gepost op: 11 juli 2018, 18:17:11 »
vanaf morgen is deze dvp aanwezig in haus 48 julius weberstrasse 

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
gina Duitse ex mandy samya juliusweberstrasse 48
« Reactie #2 Gepost op: 11 juli 2018, 19:02:30 »
Hallo DVS,
hast Du zu Gina auch eine Internet-Adresse wegen Kontakt!?!?
Danke

vanKees

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
gina Duitse ex mandy samya juliusweberstrasse 48
« Reactie #3 Gepost op: 11 juli 2018, 19:34:36 »
Hallo DVS,
hast Du zu Gina auch eine Internet-Adresse wegen Kontakt!?!?
Danke

vanKees
Ich habe Kontakt zu einigen Damen
nur Deutsch polnische Damen mit gutem Service
 ;) aber ich bin auch ein Spezialist dafür
 :lol